Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

5 Haziran 2014

Watsons Baby Soft Collagen Lip Balm

Merhabalar!

Blogumun bugünkü konuğu, Watsons'ta görüp merakıma yenik düşerek aldığım, uygun fiyatlı bir lip balm. Merakımın sebebi içeriğindeki "collagen, hyaluronic acid" ve etkileri oldu, biliyorsunuz ki bu maddeler cilde elastikiyetini geri kazandırıyor. Ayrıca spf 15 güneş koruması içeriyor oluşu da beni kendine çeken etkenlerden biriydi.


Şirin ambalajına kandım ama siz kanmayın derim. Çünkü pek içime sinen bir ürün olmadı. Öncelikle çok yoğun bi meyveli sakız kokusu var, tamam iyi hoş güzel ama içinde bolca kimyasal bulunduğu kanısına kapıldım ben. Ki yanılmamışım, tamam içinde shea ve tatlı badem gibi bitkisel yağlar, e vitamini, kolajen ve hyalüronik asit bulunuyor ama parfüm, silikon, paraben gibi zararlılar da bulunuyor. 


Yapısı da o kadar sıvı ki. Resmen yağ gibi kayıyor dudağımda, sağladığı nemlendirme ve elastikiyet anlık. Özellikle ders çalışırken hep kalem kutumda bulundurdum ve aklıma geldikçe sürdüm, geceleri sürmeden hiç yatmadım ama sabah uyandığımda dudaklarım yine kuru, yine kabuk kabuktu. İyileştirme özelliği filan hiç yok yani. 

Fazla da söylenecek bir şey yok sanırım hakkında. Yanlış hatırlamıyorsam 3-4 lira civarı bir şeydi, birlaç lira daha verip Blistex almanız daha mantıklı.

Şimdilik bu kadar, yorumlarınız ve sorularınız için ben buradayım, hoşçakalın!




5 yorum:

  1. bende almayı dusunuyordum ama paraben varsa asla almam !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef paraben var :( Onun yerine blistex, burts bees filan öneririm, en iyileri onlar :)

      Sil
  2. bende bu ürünle ilgili yorumları merak ediyordum yazını okuduğum iyi oldu cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) fikir verebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  3. bende bu dudak balmını kullanıyorum fakat benim dudaklarımı yumuşacık yapıyor. demekki bu ürün kişiden kişiye değişiyor

    YanıtlaSil