Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

8 Haziran 2014

Wet n Wild Megalast Lipstick / Just Peachy

Merhabalar!

Blogumun bugünkü konuğu, ülkemize yeni giriş yapan Wet n Wild markasının Megalast rujlarından Instagram'da blogger arkadaşlarımla görür görmez aşık olduğum Just Peachy rengi.


Gratis Bursa'ya tam zamanında açıldı. Wet n Wild, Real Techniques, Baby Lips derken hepsine ulaşma imkanımız oldu bir anda. Çok fazla far kullanmamama rağmen elimde oldukça çok far paleti var, bu yüzden Wet n Wild'ın sadece rujlarından edinmek istedim. Ama şu an ülkemizde olmayan, geldiğinde de karşı koyamayacağım far paletleri var Wet n Wild'ın :)


Just Peachy, aslında uzun zamandır aradığım renk diyebilirim. Yazlık, soft, pastel bir ton. Ne tam anlamıyla pembe, ne de  nude. Somon rengi kıyafetlerle, mintle, bebek mavisiyle, uçuk pembelerle, kısaca pastel renklerle uyum sağlayabilecek, harika bir ton.


Yapısı hakkında blogger arkadaşlarım arasında "pastel boya gibi" benzetmesi dolaşıyor, gerçekten de öyle. Yoğun bir yapısı var, sürümü öyle çok kolay değil, dudaklarda yağ gibi kaymıyor yani. Hataya mahal vermeyecek bir ruj, dudak kusurlarını fazlasıyla açık etmeye çok müsait. Öyle ki dudaklarım gayet normal görünüyorken bu ruju sürdüğümde aslında kuru ve pürüzlü olduğunu görüyorum. Altına lip balm sürseniz bile işe yaramıyor. Kısaca, bu ruju kullanacaksanız dudaklarınızın pürüzsüz, kusursuz olması şart, haftada 1-2 kez peeling yaparak bunu sağlayabilirsiniz.


Kendisi benim için bu yazın en favori ruju oldu bile. Özellikle bronz tende, somon renk bir elbise ve taşlı sandaletlerle kombinler yarattım bile kafamda :) Sanırım gidip birkaç rengini daha alacağım! Peki siz bu serinin rujlarını deneme fırsatı buldunuz mu? Ne düşünüyorsunuz?

Beğendiniz mi :)







10 yorum:

  1. ayyyy çok ama çok tatlı bir renk. çok yakışmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de şeker gibi bi renk :) teşekkürler :)

      Sil
  2. Cok hos bi renk, dedigin kombinlerle de harika uyar :) disleri sari gosterdi mi acaba baya sicak alt tonlu da?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda hiç dikkatimi çekmedi, sarı gösterseydi mutlaka fark ederdim sanırım :)

      Sil
  3. Bende aynı serinin bordosunu denedim canım hatta yazısını da yazdım çok hoşlar. Seninki de tam yazlık çok hoşmuş mutlaka deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de denemelisin tatlım, gercekten guzel :)

      Sil
  4. Just Peachy renginin yapısında sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Rosebud rengi ile aşk yaşarken bu renk dudaklarımda çok çizgilendi. Başka bir rengini alırsan yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm belki de senin elindeki rujda sıkıntı olabilir, çünkü dudaklarıma peeling yaptıktan sonraki duruşunu ben sevdim :) Ama iki rengi daha aklımda, alır almaz yorumlarımı paylaşacağım :)

      Sil
  5. rengi çok güzel pastel tonlarla mükemmel olur yaz rengi sür çık :)) bu renk ojede var bende severek tırnaklarımı renklendiriyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, yaoısından dolayı sür çık pek olmuyor sürmeden önce biraz bakım yapmak gerekiyor dudaklara ama yine de benim favorim şimdilik :)

      Sil