Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

1 Temmuz 2014

Bitenler #11

Herkese merhaba!
Ne zaman bir daha bu kadar çok ürün biriktirmeyeceğim desem, sanki her defasında daha çok ürün birikiyor! Bakalım son zamanlarda neler bitirmişim?


Toplu görünümleri böyle. Yine her zamanki gibi kişisel bakım ürünleri ve tester'lar çoğunlukta. Renkli kozmetik olarak sadece jel eyeliner var. O halde başlayalım!


  • Palmolive Thermal Spa Massage Duş Jeli: Lise yıllarımdan beri asla değiştirmediğim, değiştirmeyeceğim, kokusuna aşık olduğum hayatımdaki tek duş jelim. Ne vaniyalılar, kahveliler, karamelliler, çilekliler, çikolatalılar geldi geçti de hiç birini denemedim bile!
  • Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi: Watsons'ta belirli bir tutarı geçince 5 liraya almıştım, fena değil, kokusu güzel. Ama tercihim hep Down Under'dan yana.
  • Loreal Üç Etkili Temizleme Sütü: Hiç anlaşamadık. Bir buçuk yılda zor bitirdim. Temizleme sütleri bana göre değil, yazısı için TIK TIK.
  • Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu: Misel solüsyonlar arasında en başarılısı! Bioderma bunun yanında halt etmiş! Garnier'i de denedikten sonra hayatımın misel suyuna karar vereceğim. Yazısı için TIK TIK.
  • Avene Termal Su: Vichy'ninkini daha bi sevdim sanki. Ama bu da fena değil. Pudranın toz toz görüntüsünü almadan başarılı. Yazısı için TIK TIK.
  • Dove Original Deodorant: Pudralı, mis gibi bilindik Dove kokusu. Gerçekten de nemlendiricili özelliği hissediliyor, yumuşacık. Sevdim.
  • Abba Nem Kremi: Bir etkinliğimizde hediye gelmişti, saç bakımında öncü markalardan biri, içeriği oldukça temiz, %100 vegan. Mis gibi keskin nane kokusuyla bayıla bayıla kullandım. Anında yumuşacık yapıp, taramayı fazlasıyla kolaylaştırıyor. Çok sevdim.

  •  Orkid Yaprak Deo Fresh: Her zamanki.
  • Benri Disk Pamuk: Güzel yurdumun dört bir yanında herkeslerin indirim zamanı kapış kapış aldığı, dolaplar dolusu stok yaptığı Benri'lere Bursa'ma Gratis açılmasıyla kavuştum. Kare pamuğuyla aşk yaşıyorum evet, ama disk pamukların bazıları o kadar ince ki arka taraf görünüyor, her biri aynı kalitede değil. Neyse idare eder, indirim zamanı stoklamaya devam.
  • İpek Hidrofil Pamuk: Ailece her zamanki pamuğumuz. Bence çok kaliteli, bazı pamuklar gibi sert sert tanecikler hiç yok içinde.
  • Beauty Formulas Fresh Breath Ağız Spreyi: Watsons'tan 5 lira civarına almıştım, çok bereketli, 2 yıl filan gitti sanırım, çantamdan çıkmadı, yemeklerden sonra, dişlerimi fırçalayamadığım anlarda kurtarıcım oldu. Derhal yenisini almam lazım.
  • Mediko Ideal Bulgaristan Kremi: Bunu blogumu ilk açtığım zamanlarda mucize krem başlığıyla yazmıştım. Sadece muhacir pazarlarında bulabileceğiniz, çok çok yoğun kıvamlı, her derde deva mükemmel bir krem. Evimizden asla eksik olmaz, her türlü yaraya, bereye, kızarıklığa, kuruluğa iyi gelir, anında iyileştirir. Bulursanız stoklayın!
  • Eskiyen bilimum makyaj yardımcıları: Kirpik kıvırıcı hayatımda kullandığım bir alet değil, bir heves aldım ama dura dura paslanmış, cam törpü de hayatımda gördüğüm en işlevsiz, en gereksiz şey, eskiyen süngerlerimle birlikte çöpe gittiler.


  • Urban Natural's Saç Bakım Ürünleri: Birer kullanımlık şampuan, saç kremi ve maskeden oluştukları için hepsini sıra sıra deneyeyim derken saçlarım bir çok ürünü aynı anda kullanmaktan olacak ki kepeklendi. Yorum yapamıyorum.
  • Arko Nem Meyveli Bakım Kremi: Mis gibi turunçgil kokusu, yağlı his bırakmadan güzelce nemlendirme. Başarılı.
  • The Body Shop Vitamin E BB Krem: Rengi bana koyu geldi. Çok bi numarası yok.
  • The Body Shop Tea Tree Gözenek Küçültücü: Bu tester'lardan elimde bir çok vardı, bir adeti bile 3-4 gün gidiyor, yani toplamda 10 gün kadar düzenli kullandım ama hiç bir etki göremedim. Belki daha uzun süre kullanmak gerekiyordur, bilemeyeceğim. 
  • Maybelline Color Tattoo Timeless Black: Aslında siyah krem göz farı olan bu ürünü bir çok kişi gibi ben de jel eyeliner niyetine aldım ve o şekilde kullanıp bitirdim. Koca bir yıl hemen hemen her gün kullandım diyebilirim, çok çok başarılı, mükemmel siyahlık, kolay uygulama, ağlayıp zırladığım zamanlarda bile asla bozulmayan, yukarı bulaşmayan, yerinden kımıldamayan aşırı kalıcı yapı. Elimdeki ürün bitince yine ona döneceğim, aşırı seviyorum.
İşte bu kadar. Soru veya yorumlarınız için burada olacağım, sevgiler :)



6 yorum:

  1. Kendim de yazdıktan sonra bitenleri geçiyorum her kesin bitirdiklerini sırayla hevesle okumaya, palmolive duş ürünlerini bende beğeniyorum, senin bitirdiğin gliss sıvı saç kreminin bende şampuanını bitirdim, bu spreyleri hep alırım ama sende bunun da olduğunu gördüm ve bulursam mutlaka alırım, şampuandan çok memnun kaldım çünki.Daha nice bitenlere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bitenler yazılarını ilgiyle takip ediyorum, merak ettiğim ürünler hakkında gerçek yorumları okumak alıp almamam konusunda karar vermemi sağlıyor. Ama ne yalan söyliyim kendim yazarken sıkılıyorum biraz sanki :) Gliss'in kokusu çok güzel :) Amin inşallah darısı renkli kozmetiğe :)

      Sil
  2. ne cok sey bıtmıs ay bnde artık bır bıtenler yazmalıyım ev cop eve donmeden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihih aynen ben de ev çöp ev olmaya doğru giderken yazabiliyorum anca :)

      Sil
  3. palmolive dul jeli benimde favorim rahatlatıcı ve hoş bir kokusu var bulgaristan Kremini çok duymuştum sağ olsun arkadaşım bulgaristana gittiğinde getirmişti mucize bir krem dediğiniz gibi yara,kızarıklık,yanıklara bire bir keşke hiç bitmeseler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, çok yoğun kıvamlı olduğu için bayağı uzun gidiyor ama muhacır pazarlarında bulabilirsin 3-4 lira bir şey :)

      Sil