Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Temmuz 2014

Essence Nail Art Express Dry Drops / Oje Kurutucu Damla

Herkese mutlu pazarlar!
Uzun zamandır buralarda yoktum. Gerek okulum, gerekse hayatımdaki bazı aksilikler sebebiyle buralara uğrayamadım bile.

Bugün bahsedeceğim ürün Essence'in hızlı oje kurutucu damlası. 


Oje kurutucu spreylerde uzun zamandır gözüm vardı, ancak bir Gratis alışverişim sırasında spreylerden daha uygun  fiyata görünce denemek istedim. 6.90 tl gibi bir fiyata aldım sanırım. Oje sürdükten sonra, özellikle iki kat sürdükten sonra kurumasını beklemek tam bir işkence, hele bir de altına top coat sürmüşsek. Yarım saat bekledikten sonra tam kurudu derken en ufak bir darbeyle bozulan ojeler insanı nasıl da çileden çıkarıyor... Hele ki okul zamanlarımda yarım saati aşkın bir süre boyunca beklemek hiç akıl karı değil. Burada hızlı oje kurutucular devreye giriyor.


Ürün 8 mL, bir oje boyutlarında. Damlalıklı olması sebebiyle çok pratik, tırnağın üzerine 1-2 damla damlatılıyor ve spreylerdeki gibi ürün israfı olmuyor bu sayede. Su gibi, çok sıvı ancak aşırı yağlı bir yapısı var. Damlattıktan sonra vıcık vıcık yağ oluyor parmaklarım, tırnak etlerime çok güzel bakım yapıyor ve yumuşatıyor olması sebebiyle katlanıyorum bu yağlı yapıya. 


Ojenizi sürer sürmez, henüz tazeyken hemen damlatıyorsunuz oje kurutucu damlayı. Peki ne kadar başarılı? Öncelikle "60 saniyede kurutur." ibaresi külliyen yalan. Bloglarda okuduğum tüm yorumlarda herkes bu üründen bayılarak bahsediyor, açıkçası niye bu kadar seviliyor anlamış değilim. Acaba kullandığım ojelerde mi bir sorun var diye haftalardır bütün ojelerimde denedim. Sonuç hep aynı, yine 15-20 dakika beklememe rağmen ufacık bi darbeyle bozuluyor 2 kat sürdüğüm ojeler. Tırnak izi oluyor, yastık izi oluyor, sıyrılıyor... Hatta kuruma süresini daha bile uzatıyor olabilir!

Kendisi benim memnun kalmadığım bir ürün oldu kısaca. Keşke bir kaç lira daha fazla verip sprey formda olanlardan alsaymışım. Yine de kullanmaya devam edip bitirmeye çalışcağım, bunun dışında bana önerebileceğiniz oje kurutucular için yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler!



5 yorum:

  1. Ben bunu mat ojelerimi kurutmak için kullanıyorum genelde ve memnunum, beğenmemene şaşırdım :/ NYC nin top coat u çok başarılıydı ama üretimi durmuş ne yazık ki bende başarılı top coat arayışındayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bir türlü etkisini göremedim :( nyc'ninkini o kadar aradım ki ama evet, malesef durmuş :( sprey formda olanları denemeyi düşünüyorum ben de :)

      Sil
  2. Bayanların güzelliğinde en önemli unsur el parmakları ve de ojelerdir. Ancak tırnağa sürülen ojelerin kuruması zaman alır. Hele bir de zamanınız yoksa onların kurumasını beklemek tam bir vakit kaybıdır. Bir türlü kurumak bilmezler. Yeterince kurumayınca da tırnaktaki oje dağılır, bozulur. Zaten bir yenisini sürecek süreniz de kalmamıştır. Sürdüğünüz ojelerin kısa sürede oje kurutucu ile kurumasını istiyorsanız Nail Express İkili Tırnak Kurutucu ile bu sorunu kolayca halledebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. katılıyorum size sadece yağlı bi sıvı. boşuna almışım.

    YanıtlaSil