Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

23 Temmuz 2014

Bayram İndirimi Alışverişi | Gratis/Watsons/LTB

Herkese merhaba!

Dün gece indirimler açıklanır açıklanmaz bu sabah dersten çıktığım gibi alışveriş merkezinde aldım soluğu. Şehrime Gratis açılmış, kaç indirimdir bir düğme bile alamamış, hepsini kaçırmışım, bu sefer kaçırır mıyım! Ama kendimi kaybetmedim tabii, ihtiyaçlarım doğrultusunda alışveriş yaptım :)


Öncelikle alışverişimin toplu görüntüsü;


Öncelikle Watsons ve Gratis'e girip hiç bir şey almadan fiyat karşılaştırması yaptım. Örneğin Garnier ürünleri Gratis'te %40 indirimdeyken, Watsons'ta %50 idi ve Garnier ürünlerimi Watsons'tan daha uyguna aldım. Maybelline, Loreal gibi bir kaç marka ise Watsons'ta %40 indirimliyken bu kez Gratis'te %50 indirimli olarak daha uygundu. Bunu da belirttikten sonra geçelim aldıklarımıza..


Watsons'tan aldıklarımın hepsi ihtiyaç. Misel solüsyonum ve çift fazlı göz makyaj temizleyicim biteli aylar oldu, ama elimdeki makyaj temizleme sütüyle idare etmeye çalışıyor, onu bitirmeden yeni temizleyiciler almak istemiyordum. Bir yandan da %50 indirimi bekliyordum tabii. Makyaj temizleme sütüm de bitmeye yüz tuttuğuna göre artık alabilirim dedim :) Makyaj temizleme suyu 8 küsur, göz makyajı temizleyicisi de 7 küsur tl civarıydı. Şurada anlatmış olduğum kolay tarama spreyi ve git gide daha da inatçı bi hale gelen saçlarım sebebiyle mutlaka bi saç açıcı sprey almam gerekiyordu ve ben de tercihimi Gliss'in yeni ürünü Million Gloss'tan yana kullandım, 12 tl civarıydı ve Watsons kartla birlikte verilen %20'lik indirim kuponuyla birlikte daha da uyguna geldi. Rimmel Nail Nurse 14 gün bakım ojemin dibini gördüm ve sakız kıvamını aldı, yeniledim. Aynısını kullandığım kaş kalemim de artık kalemtraşla açılamayacak kadar küçüldüğü için yenisini aldım, 5 buçuk lira. Watsons asetonsuz oje temizleyici de Watsons'un hediyesi :)


Gratis'te ilk saldırdığım yer tabii ki The Balm standıydı. Aklımda 3 ürün vardı, Sexy Mama pudra, Instain Pinstripe allık ve Apples palet. %50 indirim olmasına rağmen Apples'ı şimdilik es geçtim, onu sırf görüntüsü ve ciciliği için istiyordum ve önceliği ihtiyacım olan pudrayla aylardır peşinde olduğum allığa verdim. Apples'a bir dahaki indirime sakladım. Her biri 16,75 tl. Kare pamuk yoktu, ben de peeling etkili olanlarından aldım, umarım yüzümü çizmez. Duş jeli de 7 liraydı sanırım, çok bi indirim yoktu. Maskelerse salyangoz özlü meşhur Snail ve oksijen maskesi, her biri 1,5 liraydı ve denemek amaçlı birer tane aldım, memnun kalırsam bir dahaki indirimlerde stoklayacağım. Ayrıca Eklips sünger almak istiyordum ama malesef yoktu, RT almayı düşünmüş ama önce Eklips'i deneyip öyle karar vereyim demiştim. Bunun dışında siyah nokta bantları alacaktım ama malesef o da yoktu.


Little Big'te rastladığım bu salaş, bol, rahat bluzu çok sevdim! Rengarenk straplez bluzlar veya resimdeki gibi büstiyerlerle, hatta bikinimin üstüne pareo niyetine bile giyeceğim! Sadece 9,95 tl idi, hemen aldım :)


Ve son olarak her alışverişin olmazsa olmazı aksesuarlar. Bu iki minnoş eklem yüzüğünü de bir bijuteride görüp aldım. İndirim bitene dek bir şeyler daha alır mıyım bilmiyorum ama benim bayram alışverişim şimdilik bu kadar :)

Peki siz neler aldınız? :)





7 yorum:

  1. Ah ben bugün nasıl gidemedim yaa. Yarın sabah erkenden gideceğim inşallah yarın akşam benimde bir alışveriş yazım olacak. Çok güzel şeyler almışsın canım hepsini güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de hiç aklımda yoktu bugün ders çıkışı esti öyle :) bekliyorum yazını merakla :) teşekkür ederim tatlımm :)

      Sil
  2. Bende bugün garnier makyaj temizleme suyuna ve sexy mamaya kavuştum gerisi çok önemli de değil zaten gözümde ^^

    YanıtlaSil
  3. hepsini güle güle kullan bir an önce bende şu indirimi yakamalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, standlar boşalmadan koşmalısın :)

      Sil