Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

24 Temmuz 2014

Maybelline The Colossal Go Extreme Maskara

Günaydın!

Maybelline'in tombul rimellerini seviyorum. Liseden beri her çeşidini kullandım, yenisi çıkar çıkmaz hemen deniyorum. En çok One by One olanını seviyorum, tombik silikon fırçası benim kirpiklerimde harikalar yaratıyor. En pahalı maskaraya bile değişmem.


Yeni çıkan The Colossal Go Extreme'i reklamlarda ilk gördüğümde merak etmiştim, çift hazneli fırçadan bahsediyordu. Mayıs'ta okulumuza gelen Make Up Fest'te bize hediye edilince deneme fırsatı yakalamış oldum.


Ben bu ürünü silikon fırçalı sanmıştım, ancak kıl fırçaymış. Ama kirpiklerimin anlaştığı nadir kıl fırçalardan. Fırçanın sapında da iki boğum var gördüğünüz gibi, çift hazneli özel fırça yapısı diyor ancak hazne derken ben anlayamadım, maskarayı orada mı biriktiriyor, fırçaya oradan mı ürün geliyor? Çözemedim :)


Ürünün vaadi hacim vermek, eğer az ve zayıf kirpikleriniz varsa isteyebileceğiniz türden. Ancak vaadini ne kadar yerine getiriyor? Bu soruyu cevaplamadan önce fırçanın yapısını size en ayrıntılı şekilde göstermek istedim :)


Ürünün kıvamı ilk açıldığında her yeni rimel gibi biraz sıvı, ama bu hiç sorun teşkil etmedi çünkü elimde bulunan başka maskaralar gibi fırçaya oluk oluk ürün gelmesi gibi bir problem yaşamadım. Ürünü gayet iyi süzüyor ve fazlasını fırçaya almıyor, topaklanmadan, yapışmadan rahatlıkla 2 kat maskaranızı uygulayabiliyorsunuz. Bikaç kullanımdan sonra kıvamı iyice oturuyor zaten. İlk defa kıl fırçalı bir maskara, kirpiklerimi yapıştırıp topaklanmadan, aynı silikon fırçaların verdiği etkiyi veriyor. Sevdim.
İki kat sürülmüş hali. Tek tek ayırıyor, yapıştırmıyor, topaklanma yapmıyor. Ama öyle vaad ettiği kadar 16 kat kolajenle sınırları zorlayan kirpikler filan pek yaratmadı. Yine de az da olsa verdiği hacmi günlük kullanım için sevdim. 



Aslında ben verdiği hacimden ziyade uzatıcı etkisini daha çok sevdim sanırım :) Olumsuz yanıysa kesinlikle kalıcı olmaması. Hele ki bu yaz sıcaklarında aşırı dayanıksız. Bir kaç saatte komple göz altlarıma akmış ve beni pandaya çevirmiş oluyor. Hatta kirpik diplerime kalem çekmişcesine üst göz kapaklarıma bulaşıyor! İşte bunu sevmedim.. Bunun da alt kirpiklerime başka bir maskara uygulayarak ve göz kapaklarıma far bazı ve far uygulayarak üstesinden gelebilirim ve kullanmaya devam edebilirim nitekim de öyle yapacağım, ama bu havaların rimeli değilmiş onu anladım :)

Benim bir numaram hala One by One :) Hoşçakalın!









4 yorum:

  1. Ben de elimdek acik maskara ordusu bittiginde hemen bu maskarayi acacagim. Cok merak ediyorum etkisini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duruşunu beğendiysen hazır indirimdeyken kaçırma derim, açmazsın durur öylece :)

      Sil
  2. Harika bir yazi tebrik ederim.

    YanıtlaSil