Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

4 Temmuz 2014

Maybelline Super Stay 14 HR Ruj / Ravishing Rouge

Cayır cayır yanan, alev kırmızısı bir rujla tanışmak ister misiniz?
O zaman bu yazıyı okumaya devam edin! Mükemmel kırmızımı bulmuş olabilirim!

Mayıs ayında okulumuza gelen Maybelline Make Up Fest'e katılmış, bir çok süpriz hediyeye sahip olmuştum. O hediyelerden biri, Maybelline'in yeni serisi 14 saat kalıcılık vaad eden Super Stay rujlardan Ravishing Rouge isimli olanı.


Malesef kapalı bir havada swatch'lama gafletine düşsem de, birazdan dudakta gerçek duruşunu göreceğiniz için buna pek takılmıyorum. Ambalajı bu şekilde, rujun rengini ambalajın alt kısmında birebir olarak görebiliyorsunuz. Gayet sıkı kapanan sorunsuz bir kapağa sahip ve kapağı açınca incecik metal bir tüpten çıkan pürüzsüz, canlı, kıpkırmızı bir ruj karşılıyor sizi. Buram buram kokusu da harika!


Bu fotoda renk daha bir belli. Her ne kadar mat bir yapıya sahip gibi görünse de, yapısındaki sedeften ziyade büyük büyük simler sürüldükten sonra açığa çıkıyor. Ancak dudakta asla ışıldamıyor.


Ve işte dudaktaki duruşu. Ne koyu bir kırmızı, ne de turuncuya kaçan bir renk. Tam ayarında, capcanlı bir kırmızı. Dudak kusurlarını çok fazla ön plana çıkarmıyor, ancak tabiki de dudaklarınız aşırı kuru ve problemliyse belli edecektir her ruj gibi. 

Ve gelelim rujumuzun en dikkat çekici özelliğine, 14 saat kalıcılık vaadine. Doğrusunu söylemek gerekirse böylesine kıpkırmızı bir ruju 14 saati test edecek kadar uzun süre kullanamadım. Takdir edersiniz ki fazlasıyla dikkat çekici bir renk ve ben şahsen sadece özel zamanlarda kullanabilirim kendisini bu haliyle. Günlük yaşantımda bir kaç kez dudaklarıma pıt pıt hareketlerle dokundurup hafif bi kırmızılık vererek kullandım, bir kaç saat sonra yiyip içmenin de etkisiyle silinmişti tabi. "14 saat" çok büyük bir iddia, açıkçası buna pek ihtimal vermesem de yapısı itibariyle bir çok rujdan daha kalıcı olduğunu söyleyebilirim. Bir kere öyle yağ gibi kaymıyor dudağınızda, kremsi bir yapısı yok, aksine, deyim yerindeyse dudağınıza yapışıyor, biraz zor uygulanıyor. Ve de sert yapılı olduğu için dudakları biraz kurutabiliyor, altına lip balm uygulamak akıllıca olabilir ancak bu kalıcılığı azaltabilir :)

Ayrıca da okuduğuma göre hiç te öyle 14 saat filan kalıcı değilmiş, maksimum 4 saate kadar kalabiliyormuş. 


Demem odur ki yapısı ve kalıcılığı mükemmel denemez ama kötü bir ruj da değil kendisi, ben sevdim. Özellikle benim gibi mükemmel kırmızısını arayanlar olabilir diye rengi için yazdım bu postu çoğunlukla. Daha iyisini bulana kadar şimdilik en güzel kırmızım bu!

Siz ne düşünüyorsunuz? 
Hoşçakalın!





2 yorum:

  1. Rujun renginin güzelliği bir yana sana çok yakıştırdım ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm, aslında hiç kullanamam ama :)

      Sil