Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

21 Temmuz 2014

Otacı Kolay Tarama Spreyi

Herkese merhaba!

Duştan sonra kolay tarama sağlayan saç açıcı sepreyler kimlerin olmazsa olmazı?
Şahsen ben her ne kadar saçlarımı onlar olmadan taramak için alıştırmaya çalışsam da başarılı olamadım. Özellikle son yaptığım ombre işleminden sonra (TIK TIK) saçlarım oldukça yıprandı ve banyo sonrası tararken lastik gibi uzamaya, kopmaya başladı. Bu sebeple taramayı işkence dolu bir süreç haline getirmeden kolayca gerçekleştirip, saçın olabildiğince az zarar görmesini sağlamak için benim olmazsa olmazlarımdan saç açıcı spreyler...

Şimdiye dek en memnun kaldığımsa Down Under Natural'ın argan yağlı, çift fazlı spreyiydi. Sonrasında Gliss, Nevacolor gibi markaları da denedim fakat onun kadar memnun kalmadım. En son kullandığım ise bize bir etkinliğimizde hediye edilen Otacı'nın Kolay Tarama Spreyi.


250 mL'lik, kocaman, tombul bir şişe. İçinde paraben, alkol, silikon,trientanolamin, boyarmadde ve formaldehit gibi zararlıları içermeyen, bitki özleri, vitamin ve proteinlerden meydana gelen bir bileşime sahip. 


Bu şekilde ürün hakkındaki tüm bilgileri görmeniz için kutuyu fotoğrafladım. Saçlara zarar vermeden kolayca taranmasını, karışmış veya düğüm olmuş saçların taranmasını kolaylaştırmayı, parlaklık ve yumuşaklık vermeyi, dış etkenlerden korumayı vaad ediyor. Diğer tüm saç açıcı spreyler gibi nemli veya kuru saça uygulabiliyor. Peki benim yorumlarım ne yönde?

  • Öncelikle "Hafif ve hoş kokusu" benim için tam olarak öyle değil. Nasıl tarif edeceğimi bilemediğim, ağır, ekşimtrak bir kokusu var. Ürünün plastik başlığının yaydığı yoğun plastik kokusuyla karışmış, bozuk bir koku, belki de biraz fazla bitkisel bir koku. Bunda ÜRÜNÜN SON KULLANMA TARİHİNİN GELMİŞ olmasının da payı var sanırım. Evet, son kullanma tarihi Temmuz 2014. Yani firma bizlere ömürleri dolmak üzere olan ürünler göndemiş...
  • Fısfıs kısmı ürünü çok tazyikli ve dağıtmadan, dümdüz püskürtüyor. Bu da saçlarımın tamamına eşit miktarda ürün uygulamamı zorlaştırıyor. 
  • Hiç sevmediğim yanıysa, hem saçlarımı, hem ellerimi yapış yapış yapması! Evet, ürünü uyguladıktan sonra saçlarım kolayca açılıp taranacağına sanki birbirine daha çok yapışıyor! Ellerimdense o yapış yapış his yıkamadan gitmek bilmiyor. Bu bende ister istemez "Ürün bozuk mu?" sorusunu meydana getirdi..
  • Saçı ağırlaştırmadığı doğru işte. Saçımın uç ve boylarına uyguladığım için herhangi bir yağlandırma, ağırlaştırma problemi yaşamadım. 
Ürünle ilgili yorumlarım bu şekilde. Kendisi malesef kullanmaya devam etmeyeceğim bir ürün oldu. Derhal yeni bir saç açıcı sprey almam gerekiyor. Fiyatıysa 17,50 tl. 

Tekrar ediyorum, belki de ömrü dolmak üzere olduğu için bu tarz etkiler gözlemlemiş olabilirim, deneyen, memnun kalan-kalmayan, seven-sevmeyen varsa ve beni bilgilendirirse çok sevinirim. Otacı'nın bir çok ürününü severek kullanıyorum, haksızlık etmiş olmak istemem.

Hoşçakalın!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder