Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

3 Temmuz 2014

The Balm Put A Lid On It Far Bazı

Herkese merhaba!
Bugün blogumda çok sevilen bir ürün misafirim olacak. Ben ki, yağlı göz kapaklarıma, hayatım boyunca çizgilere dolan farım ve yukarı bulaşan göz kalemlerime rağmen "far bazı" diye bir şeyin varlığından haberdar olalı yaklaşık bir yıl oldu, blogları okuyup blog açmaya karar verdiğim sıralarda öğrenmiştim. Ancak anladım ki far bazı olmadan makyajım bir hiçmişşş!

Avon'un far bazıyla başlayan maceram yarım kalmıştı çünkü sadece farın rengini daha güzel vermesini sağlıyordu, uzun süre farımın kalıcılığını ve çizgilerde birikmemesini sağlayamıyordu. O sebeple bir köşede duruyordu ki sevgili Nesneslis'in çekilişinde bir çok mükemmel ürünle birlikte kazandığın bu ürünü kullanmaya başladım.


Ambalajı her zamanki gibi aşırı şirin. Rengarenk ve eğlenceli. İtiraf ediyorum The Balm ürünlerinin çoğunu ambalajları için alıyorum :) 


Ürün tüp şeklinde. Bu benim hoşuma gitti çünkü diğer far bazım kavanoz formdaydı ve ürün azaldıkça parmağımı dikey olarak daldırarak almam gerektiğinden ürün tırnağımın arasına giriyordu. Ayrıca da tabii ki böylesi daha hijyenik. 


Ürün çok hafif yağlı gibi. Ancak göz kapağınıza uygulayıp 1-2 dakika beklediğinizde o yağdan eser kalmıyor. Ürün kuruyor mu desem, emiliyor bilemiyorum ama farınızı kadife gibi göz kapağınıza gönül rahatlığıyla uygulayabilirsiniz. Ayrıca görselde sizlere rengini ve yapısını göstermek için parmağıma aldığım miktar bir göz kapağı için çok fazla, bunun ancak yarısı kadarı bile yetiyor da artıyor bile. Bu da demek oluyor ki 11,8 mL'lik ürünü böyle nokta nokta kullanmak onun çok çok bereketli bir ürün olmasını sağlıyor :) Ve de renginin böyle olduğuna bakmayın, göz kapağınıza sürdüğünüz anda şeffaflaşıyor.


Ve son olarak farın rengi üzerindeki etkisini görmenizi isterim. Çok büyük bir fark olmamakla birlikte yine de farınızın rengini bir miktar daha güzel vermesini, daha pigmentli görünmesini sağlıyor.

Peki ya başarılı mı? Kesinlikle EVET! Sabah 8'de yaptığım göz makyajı, akşam iftardan sonra gittiğim arkadaşımın "Makyajını yeni mi yaptın?" diye sormasına sebep olacak şekilde gözümde aynen ve kıpırdamadan duruyordu. Sedefli pembe farımda ne bir uçma, ne bir dökülme ne de çizgilere dolma vardı. Daha da iyisi, gece 11'den sonra makyajımı silmeye kalktığımda da yine aynen hiç bir bozulma olmadan, en önemlisi çizgilerde zerre kadar birikmeden duruyor oluşuydu. Ki bu yaz sıcağında, bütün gün dışarda olmama rağmen! Demem odur ki, Gratis'in bayram indiriminde 15 liraya kadar düşen bu ürünü resmen stoklayacağım, şahsen ben kendi adıma hayatımın far bazını bulmuş bulunmaktayım, high-end ürünlerin far bazlarını denemeyi aklımdan bile geçirmiyorum artık. 

Nesneslis'e beni bu ürünle tanıştırdığı için teşekkür ediyorum! Zaten de bir çok Gratis'te bulunamıyormuş, siz de yağlı göz kapaklarına sahipseniz bulduğunuz yerde kapınız efendim.

Hoşçakalın!



8 yorum:

  1. İndirim dönemlerinde arayıp bulamadığım ürün kendisi. Ama illaki elime düşecek;) Sarı ojeli fotoğrafında çok hoş görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar biraz zor bulunuyor evet, inşallah bulursun. Teşekkürler bu arada :)

      Sil
  2. Bende çok sevdim bu bazı ama bunu kullandığım zaman farları karıştırmakta çok zorlanıyorum =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet anında sabitliyor farı, biraz zor karışıyor ama değer yine de :)

      Sil
  3. Bayram indirimi listeme bir diğer ürün daha eklenmiş oldu:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu bazi bayila bayila kullaniyorum:)

    YanıtlaSil