Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

19 Ağustos 2014

Bitenler #12

Herkese merhaba!

Yine bir bitenler yazısı hazırladım sizlere bugün. Bakalım son zamanlarda neler bitirmişim, memnun kalmış mıyım kalmamış mıyım görelim...


Yine bayağı birikmiş :) Ama zaten çoğu sürekli kullandığım pamuk vs gibi şeyler. O halde başlayalım!


  • Gliss Sıvı Saç Kremi: Watsons'ta belirli bir miktar alışverişe 5 lira gibi bir fiyata satın almıştım sanırım. Çift fazlı, güzel kokulu, ortalama bi saç açıcı sprey, diplere sıkmamaya özen gösterdiğim için yağlanma problemi yaşamadım, kolay tarama sağlaması da fena değil, orta düzey. Farklı ürünler deniyorum şu an.

  • Nivea Fresh Natural Deodorant: Yıllardır kullandığım standart pudrasız deodorant. Ara sıra farklı ürünler denesem de kokusundan vazgeçemiyorum. Bir de keşke bu kadar çabuk bitmese...

  • Otacı Kolay Tarama Spreyi: Hiç anlaşamadık, birbirimizden nefret ettik desem yeri. Yazısı için TIK TIK.

  • Vichy Termal Su: Avene'den daha çok sevdim diyebilirim. Bu sebeple çok daha çabuk bitirdim. Hemen yenisi alınmalı, çantamın vazgeçilmezi özellikle şu sıcak yaz aylarında.

  • Fresh'n Soft Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Gayet sevdiğim bir ürün oldu. Tırnaklarımı ve ellerimi kurutmadan gayet güzel temizledi.

  • Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton: İndirim dönemlerinde kapışılan bu ürünü merakıma yenilerek denemek istedim ama tırnaklarımı ve parmaklarımı, kısaca değdiği her yeri o kadar kuruttu ki resmen ellerimden gırç gırç sesler geliyordu sürtündüğünde! Koyu ojeleri çıkarmadaki başarısıysa yukarıdaki Fresh'n Soft'tan pek te farklı değildi açıkçası.

  • Avon Femme ve Incandessence Parfümler: Incandessence zaten lise yıllarımdan beri favorim, bittikçe tam boyunu da çanta boyunu da alırım. Femme'i ise ilk kokladığımda bayılmıştım ve hemen alarak severek çok kısa bir sürede bitirdim. Ağır olmayan çiçeksi, zarif kokular...

  • Organique Vücut Kreması: Duş jellerinin pabucunu dama attıracak, harika kokulu ve yumuşacık bir ürün. Yazısı için TIK TIK.

  • Avon Planet Spa Arındırıcı Vücut Peelingi: Kokusu harika fakat ölü derileri atmakta pek başarılı bulmadım. 
  • İpek Hidrofil Pamuk ve Kulak Çubuğu: Yıllardır kullandığımız tek pamuk ve kulak çubuğu, fix yani.

  • Benri Disk Pamuk: Bazıları yumuşacık, bazıları incecik ve kağıt gibi, hiç iş görmüyor. Kare pamuklarına bayılırım ama disk pamukları için aynı şeyi söyleyemeyeceğim malesef.

  • Orkid Yaprak: Her zamanki, en sevdiğim.

  • Oriflame The One Volume Blast Maskara: İncecik silikon fırçasıyla topaklanma yapmadan tek tek ayırıp uzatmasını sevdim, yazısı için TIK TIK.

  • Rimmel Nail Nurse 14 Gün Bakım Ojesi: Gerçekten mucize! 23 yıldır asla uzatamadığım, sürekli kırılan, soyulan tırnaklarımı düzenli kullanımla kendine getirdi, yaz başından beri nerdeyse hiç kırılmadı ve sağlıklı bir şekilde harika uzadılar. Resmen stok yaptım!

  • Burt's Bees Narlı Dudak Balmı: Blistex'ten bile daha çok sevdiğim, artık dudak balmında tek tercihim.

  • Purederm Oksijen Maskesi: Mis gibi şeftali kokusu, pıtır pıtır köpürmesi ve ovaladıkça verdiği kadife gibi hisle baloncukların patlaması çok güzel, ancak şu maske olayı sadece anlık bence, ne kadar düzenli kullansam da uzun vadede etkisini göremedim, ayrıca sanırım sivilce yaptı, elimde kalan son paketleri de kullanınca emin olacağım.

  • M.Asam Magic Finish Fondöten: Şu iki tester bana 4 kullanım kadar yetti ve ben hayatımda daha mükemmelini görmedim! Tek renk tonuyla cildinize sürer sürmez uyum sağlıyor ve o kadifemsi hissi, görüntüyü size anlatamam! Çok uzun süre parlama yapmıyor ki cildim oldukça yağlıdır, kapatıcılığı da ortanın üstünde. Tam boyunu almak istiyorum!

  • Freeman Facial Clay Mask: Çilek ve çikolata aromasıyla harika kokan, çikolata rengindeki bu maske cildimde hassasiyet yarattı, yüzüm kıpkırmızı oldu ama neyse ki bir kaç saat sonra geçti. Etkisini de pek göremedim.
Yorumlarım bu şekilde, umarım yardımcı olabilmişimdir. Sorularınız veya yorumlarınız için ben buradayım, sevgiler :)



2 yorum:

  1. Çok severek okuyorum bu yazıları.Incadessence benim de sevdiğim bir koku ama birazcık ağır,kışın güzel gidiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yazsam mı yazmasam mı kararsız kalıyorum ama seviliyorsa yazmalıyım o halde :) evet, kesinlikle çok güzel bir koku :)

      Sil