Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

9 Ağustos 2014

Maybelline Baby Lips / Cherry Me

Herkese mutlu haftasonları!

Çok uzun zamandır buralarda yoktum yine. En yakın dostlarımdan birinin abisi evleniyor, düğün-kına için elbiseydi, ayakkabıydı, kuaför araştırmasıydı, bayramdı seyrandı, bayram sonrası vizelerimdi derken bir de acaip bir hastalığa yakalandım. Tam 2 haftadır kullandığım onlarca antibiyotiğe ve ilaca rağmen azalacağına şiddetini daha da arttıran ve başımı yastıktan kaldıramamama sebep olan, beni süründüren bir hastalık...

Neyse, bu güzel cumartesi gününde hazır fırsat bulmuşken bekleyen postlarımı yazayım ben de, özellikle yaz başında ülkemize giriş yapan Maybelline Baby Lips dudak balmlarını yazmak için çok geç kaldım bile!


Bu lip balmların ülkemize gelmesini hepimiz uzunca bir süre dört gözle bekledik. Yurtdışından alabilen veya getirtebilen arkadaşlarımızın yazılarını okuyup okuyup iç geçirdik, Instagram satıcılarından da 20-25 liraya almak istemedim açıkçası. İyi ki de almamışım, Watsons ve Gratis sağolsun 5.95 liraya sahip olmamızı sağladı :) Aslında benim gözüm turkuaz rengi ambalajıyla mürdüm tonundaki "Grape Vine" rengindeydi ama malesef ülkemize gelen bir kaç renk Baby Lips'in arasında değildi kendisi...


Ben de gidip en renkli olanını, Cherry Me rengini seçtim. Kendisi benim orta okul ve lise yıllarımda kullandığım tek ve yek kozmetik ürünü olan vişneli Nivea'nın çok ama çok benzeri. Koku desen neredeyse aynı. Yapı desen öyle, renk desen bi tık açığı. Nivea biraz daha koyu ve yoğundu sanki.

Öncelikle ürünün kokusuna bayıldığımı tekrar tekrar söylemeliyim. Bunun dışında hafif yapısı, dudakları koruyucu ve nemlendirici özelliği ve hafif verdiği rengiyle yaz mevsiminde en çok kullandığım dudak ürünü kendisi. Her renk kıyafetim ve makyajımla sür çık tarzda bi ürün benim için, verdiği renk çok doğal.


İçerik ve açıklamalar bu şekilde. Kesinlikle yapış yapış değil, yumuşacık, yağ gibi kayıyor dudakta. Hafif nemli, çok sağlıklı bir görünüm kazandırıyor dudaklara. Ne ıslak ne de kuru, tam ayarında bir lip balm. Dudaklarım kuru, çatlamış ve pürüzlü olsa bile kusurları ön plana çıkarmıyor, hatta tam tersine kurtarıcım oluyor, sürüp çıkıyorum ve anında daha esnek, yumuşamış, sorunları belli olmayan doğal görünümlü dudaklara sahip oluyorum. 

8 saat dudağımda kalmadığı, gerek yalayarak gerekse yiyip içerek ürünü yok ettiğim için 8 saat nemlendirme hakkında net bir şey söylemek yanlış olur ama şu kadarını söylemeliyim ki sürdüğünüz anda bile dudakların esneklik kazanıp nemlendiğini hissediyorsunuz ve bu his uzunca bir süre devam ediyor, uzunca bir süre kuruluk hissedip rahatsız olmuyorsunuz. Daha nemli, daha güzel görünümlü dudaklar ibaresine ise kesinlikle katılıyorum! Anında dudaklarım şeker gibi oluyor :)


Örneğin görsellerde dudaklarım çok ta iyi durumda değil, rahatsızlığım sebebiyle kuruluk problemi yaşıyorum. Ama bu ürünü uyguladıktan sonra gerçekten de Baby Lips olmamış mı :)

Kimileri çok sevdi, kimileriyse büyük hayal kırıklığına uğradı, ancak ne olursa olsun ben çok sevenler, hatta bayılanlar arasındayım ve minicik fiyatını göz önünde bulundurursak gayet boyundan büyük iş çıkarıyor. Çantamın vazgeçilmezi oldu yaz başından beri, hatta cüzdanımın, cebimin vazgeçilmezi, onsuz dışarı bile çıkmıyorum :) Nane aromalısını da almak istiyorum, buram buram nane kokusu ne zamandır aklımı kurcalıyor. 

Sizin Baby Lips'iniz hangisi? :)




14 yorum:

  1. Geçmiş olsun inşallah bir an önce iyileşirsin. Benimde gözüm bu renkte en kısa zamanda almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canımm inşallah :) kesinlikle almalısın çok tatlı :)

      Sil
  2. Ben de Pink Punch rengini almıştım blogumda da yorumladım zaten çok severek kullanıyorum. Cherry Me rengi de gayet doğalmış ama zaten aklım onda da kalmıştı :)) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de pink punch ile ikisi arasında kalmıştım ama pembe tonlarda çok dudak balmım olduğu için bu renkte karar kıldım :) aynen gayet doğal bulduğun yerde bunu da kap, teşekkürler :)))

      Sil
  3. Geçmiş olsun :( Ben de çok çektim bu sene hastalıktan. Aylardır da iyileşmek bilmedi :/

    Cherry Me'yi sevdim ben. Bence Pink Punch'dan daha güzel. Ben de o eski Nivea vişneye benzettim biraz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolll :( çok salgın varmış zaten etrafımdaki herkes hasta :( ben de pink punch tan daha çok sevdim rengini :)

      Sil
  4. çok güzel ve doğal durmuş sende tatlı gibi duruyor tam yenilesi rujlar diye adlandırmalı ambalajı zaten çok şeker kesinlikle denenmeli listemde olucak ama zaten fazla kalıcı olmadığı konsun da herkes hemfikir sanırım.Geçmiş olsun size bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim, bence de bulduğunuz yerde alın gitsin uygun fiyatlı çok şeker bir dudak balmı :) sağolun :)

      Sil
  5. Benim ki pink punch, senin de dediğin gibi8 saatlik bir korkuma yok anca 4 saat falan. Yapış yapış olmması nedeniyle sevdiğim irde uva uvb koruması olsa tam olacak dediğim nemlendiricim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya onlar da olsaymış tam olurmuş, ama yine de çok sevilesi bir ürün değil mi :))

      Sil
  6. Bendeki de cherry me ve incelemende söylediklerine katiliyorum. Güzel bir yazi olmus, ellerine saglik :). Ben de beklerim.

    http://eylemdelacroix.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Benimkide cherry me ve gerçekten bayıldım herşeyi olsun aslında arkadaşlarım bi dudak balmına 6 liramı verdin falan dedi ama ben hiç tınlamıyorum şu an orta okuldayım 8. sınıfım ve okula giderken rahatlıkla kullanabiliyorum ve kokusu gerçekten çok güzel ve çok cazip Herkeze öneririm türkiyeye gelmesi cidden çok güzel oldu Çantamdan hiç çıkarmadığım yaterken bile sürüyorum cidden çok güzel rengide zaten benim dudağımla aynı renkte olduğu için okula giderken bile sürüyorum hocalar pek anlamıyor çünkü (: <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de 8. sınıftayken vişneli nivea kullanırdım, bunun aynısıydı zaten :) en doğrusu bu senin için, sevgiler :)

      Sil