Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

11 Ağustos 2014

Yves Rocher Hair Repair Oil / Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Yağ

Herkese merhaba!

Blogumun bugünkü konuğu genellikle çok sevilen ve memnun kalınan Yves Rocher Hair Repair Oil olacak, yani yıpranmış saçlar için saç bakım yağı. Bir çok blogda hakkında oldukça güzel yorumlar okudum ve indirimde denk gelip denemek istedim.


150 mL'lik, şirin bir plastik şişe içerisindeki ürünün kapak tasarımı çok hoşuma gitti. Çevrilerek açılıyor ve minicik bir delikten ürün israfı olmadan dilediğinizce ürünü almanızı sağlıyor.


İşte bu şekilde. Bunun dışında kokusu harika. Yapısı oldukça akışkan kıvamlı. Organik babassu, jojoba ve macadamia yağları içeriyor. Her duştan önce saçlarınıza uygulayıp 10 dakika bekletmeniz öneriliyor.


Saçı onaracağını, besleyeceğini, yumuşaklık ve parlaklık kazandıracağını vaad ediyor. Ve elbette paraben, silikon ve türevlerini içermiyor, bildiğiniz gibi Yves Rocher bitkisel kozmetikte öncü markalardan biri. Peki ya ben bu ürünü nasıl kullanıyorum, etkilerini görebildim mi?

Öncelikle arkasında yazdığı üzere her yıkamadan önce olmasa da 2-3 yıkamada bir saçımın tamamına uygulayıp (dipler dahil) 10 dakika sonrasında yıkıyordum. Yıkama sonrası saçlarım gayet kolay taranıyor ve saç açıcı spreye ihtiyaç duymuyordu. Ama bu süre bana oldukça kısa geldi ve hakkındaki yorumları okuduğumda çoğu kişinin 45 dakika - 1 saat arası beklettiğini okudum ve ben de üşenmeyip hiç es geçmeden her yıkamadan önce saçlarıma uygulayıp, yaklaşık 1 saatin sonunda yıkadım. Saçlarım kolayca taranmanın yanı sıra, gözle görülür derecede parlaklık ve ışıltı kazandı ki buna bayıldım! Hatta bir sabah uyandığımda karşımdaki aynadan uyku sersemliğimle bile dikkatimi çekti saç uçlarımın bile ne kadar parlak ve canlı olduğu! 

Ben bununla da yetinmedim ve 2-3 yıkamada bir Ovex maske de uyguladım, saçlarımın ne kadar yumuşak ve dokusunun pürüzsüz olduğuna inanamazsınız! Tarak resmen kayıp gitti saçlarımda...

Ayrıca saçtan kolayca arınıyor, yıkama esnasında kesinlikle sizi zorlamıyor, tek şampuanlamayla bile arındığını hissediyorsunuz ama ben garanti olsun diye az bir miktar şampuanla ikinciye de köpürtüyorum. 

Bu benim ilk Yves Rocher ürünüm. Henüz bitmedi, bayağı bereketli bir ürün, bu kadar beğenince bayram indiriminde hemen gidip yedekledim. 20 lira gibi bir fiyata sahip ancak ben indirimle 14-15 arası bir fiyata aldım, indirimlerde stoklayacağım sanırım :) Ayrıca yine çok övülen kuru saçlar için şampuanını da aldım ve ondan da memnunum, detaylı yazısını yazabilirim...

Siz denediniz mi? Görüşlerinizi öğrenmek isterim :)

Hoşçakalın!





11 yorum:

  1. Benimde çok merak ettiğim bir ürün ama kendimi tutup almadım. Sen beğendiğine göre artık alabilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yorumlarıma duyduğun güven için teşekkür ederimmm :) yalnızca benim degil herkesin çok sevdiği bi ürün, mutlaka dene pişman olmuycaksın :))

      Sil
  2. Bende severek kullanıyorum,ayrıca ben kokusuna bayılıyorum

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Metini duymuştum ama kullanmadım ben hc nin saç bakım yağını kullanıyorum memnunum ama az kaldı değişiklik yapıp yves rocher alabilirim..bu tarz bakim yağlarını saçta ne kadar bekletirsen o kadar güzel sonuçlar alirsin ben bone takip saç kurutma makinasiyla biraz sicaklik verip bir saat bekletiyorum sonuç mükemmel oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de o yüzden 10 dakika demesine rağmen 45 dakika-1 saat arası bekletiyorum :))

      Sil
  4. gerçegi söylemek gerekirse bende saç dökülmesi başladı bunun yüzünden ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa gerçekten mi :( benim saçlarımı yumuşacık yaptı ve parlattı, herkesin saç tipi farklı işte :)

      Sil
  5. Yves Rocher markası sevdiğim ve güvendiğim bir markadır ama bu ürününü hiç kullanmadım. Denenecekler listeme bunu da ekliyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bazı ürünlerini çok seviyor, bazılarındansa pek hoşlanmıyorum, ama bunu sevdim denemeye değer :)

      Sil
  6. Bendede var çok memnunum ama sac diplerine surerken tereddüt ediyorum

    YanıtlaSil