Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

10 Eylül 2014

French Oje ile The Body Shop Çekilişini Kazandım!

Günaydınlar!

Bu çekilişi kazanalı aslında birkaç hafta oluyor fakat yazmadan geçmek istemedim. Bir kaç hafta önce hepimizin tanıdığı ve çoğumuzun kitaplarını zevkle okuduğu French Oje, Instagram üzerinden The Body Shop işbirliğiyle bir çekiliş düzenlemişti ve ben de o çekilişin 5 şanslı kazananından biriydim! #cantamdaneeksik hashtag'i ile yaz çantamızı ve içindekileri gösteren bir fotoğrafla katıldığımız bu çekiliş bir kaç saat sürdü ve ben çekilişin sonlanmasına doğru sanki içime doğmuş gibi mutlaka katılmalıyım dedim ve son anda katıldım!


İşte kazanmamı sağlayan fotoğraf :) 


Ve bunlar da hediyelerim :) French Oje'nin yeni çıkan kitabı "Sen Yokken Yine Yanlış Yaptım" ve The Body Shop'tan harika bir paket! Pakedin içeriğiyse;
  • English Dawn White Gardenia parfüm seti
  • Extra Virgin Minerals pudra
  • Strawberry Body Sorbet
  • Vitamin E aydınlatıcı nemlendirici krem
  • Rain Forest Volume şampuan
  • Tea Tree BB krem
  • Smoky Blue Eye Definer göz kalemi
  • Cocoa Butter nemlendirici stick
  • Strawberry el kremi
Parfüm setinin kokusuna bayıldım, parfümünü yarıladım bile! BB kremin de ilk izlenimlerime dayanarak çok başarılı olduğunu söylemeliyim. Diğer ürünlerini henüz denemedim, yavaş yavaş blogta yerlerini alacaklar. Kitabıysa okuyabilmem için önce ilk cildini (Keşke Ben Uyurken Gitseydin) alıp okumam gerek, o yüzden daha başlayamadım ama meraktan çatlıyorum.

Bu güzel etkinlik için French Oje ve The Body Shop'a çok teşekkürler!




4 yorum:

  1. Çok güzeller :) Mutlu günlerde kullan :) Bana da beklerim;
    http://resimdefterimm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ne harika hediyelermiş! :) güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil