Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

18 Eylül 2014

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki

Günaydın!

Havadan mıdır sudan mıdır nedendir bilinmez, üstümdeki şu tembelliği ve rehaveti atma vakti dedim ve okulum başlamadan, derslerim yoğunlaşmadan bekleyen yazılarımı yazayım dedim. Bugünkü konuğumuzun Garnier'in çift fazlı göz makyaj temizleyicisi.


Cildimdeki makyajın temizliğinde en çok misel solüsyonları seviyorum, göz makyajımın temizliğindeyse çift fazlı temizleyicileri. Şimdiye kadar bir çok markanın çift fazlı göz makyaj temizleyicisini denedim; Nivea, Diadermine vs. Fakat malesef ki aradığımı bulamadım. Aklımda Neutrogena vardı, Maybelline'inkisi de çok beğeniliyordu, kararsızlık içerisindeydim ki Garnier misel solüsyonla birlikte bir de çift fazlı bu göz makyaj temizleyicisini piyasaya sürdü. Herkes o kadar beğendi, o kadar başarılı buldu ki, tercihimi ben de bu üründen yana kullandım.



Çalkalandığında birbirine karışan fazlar bu şekilde lila renkli, ışıl ışıl köpüklere dönüşüyorlar. Ürünün bahsettiği çift etki; suya dayanıklı makyajı bile ovalamadan çıkarması ve doğal kaynaklı kirpik güçlendirici arjinin içeriğiyle kirpiklere güzelleştirici bakım yapması. Ürün test edilmiş ve yağlı his bırakmayan yumuşak bir doku vaad ediyor. Bu kesinlikle doğru! Daha önce kullandığım, gözlerimi vıcık vıcık yağ içinde bırakan temizleyicilerden sonra bu ürünün en çok bu yanını sevdim. Ürün anında emiliyor ve yumuşacık, kadife gibi göz kapakları ve göz çevresi yaratıyor.


Ürünün özelliklerini ve vaad ettiklerini burada görebilirsiniz. Benim için bir göz makyajı temizleyicisinde en önemli özellik kirpiklerimi dökmemesidir. Ben makyajımı silerken o pamukta tek bir kirpik tanesi bile görmemeliyim. Nitekim öyle de oldu, ilk 1-2 kullanımda tek tük kirpiklerim çıksa da şu anda şişeyi yarılamış bulunmaktayım ve en ağır makyajlarımda bile bir daha hiç kirpiğimi dökmedi. Bu benim için en büyük artı puan. Yani o konuda da sözünü tutan bir ürün. Makyajı da kolayca silip süpürüyor, gerçekten ovalamaya hiç gerek kalmıyor, ancak kirpik diplerimdeki eyeliner ve rimel kalıntılarını iyice temizlemek için hafif te olsa ovalıyorum tabi ki. Pamuğa biraz daha ürün döküyorum ve onları da zorlamadan çıkarıyor. Kısaca ben de başarılı buldum, sevdim. 

İçeriği de iç karartıcı değil, o hepimizin dilinde olan kötü kaka maddeleri içermiyor. Fiyatı da uygun, bayramda Watsons'tan %50 indirimle 7 lira civarında bir fiyata almıştım. Bu bayram yedekleyeceğim :)

Ve son olarak daha kalın, esnek, parlak, yoğun, güçlü kirpikler vaadine gelince... Açıkçası piyasadaki hiç bir ürünün bu tarz vaadlerine kulak asmıyorum ama bu ürünün kirpiklerimi diğerleri gibi üçer beşer dökmemesi bile kirpiklerime değer verdiğini, bakım yaptığını, en azından zarar vermediğini düşünmeme yetti. Bir ara iyice zayıflayan kirpiklerim hafif te olsa toparladı sanki zon zamanlarda. Diyeceklerim bu kadar sanırım :)

Hoşçakalın!




8 yorum:

  1. 55 tl verdiğim Lancome ile aynı işi görüyor ki lancome kullandığımda 1-2 kirpiğim kopmuş oluyor her gün. Bazı ürünler sırf adı var diye pahalı. Bu ürün cosmeticada hep indirimde. 3 şişe aldım, tanesi 5,90. 55 liraya da bi 10 tane ediyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle, sadece şişirilmiş ürünler. Migroslarda filan da bayağı indirimli oluyormuş, bulduğum yerde yedekleyeceğim :)

      Sil
  2. Ben de cok severek kullanıyorum bu temizleyiciyi :)

    YanıtlaSil
  3. Cilt bakımı hafife alınacak bir konu değil aslında heleki göz çecresi olunca ona daha çok dikkat etmek gerekiyor. Sebebini araştırdım ve karşıma bu site çıktı http://senlemoda.com/goz-cevresi-cilt-bakimi-icin-7-ipucu/ alınan ürünlerin ucuz yada pahalı olması önemli değil aslında içeriğindeki maddeler önemli cilt salığı çok önemli gittinmi geri gelmesi çok zor yada imkansız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, bir kimyager adayı olarak ben de elimden geldiğince dikkatli davranmaya çalışıyorum :)

      Sil
  4. Nice blog!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    YanıtlaSil