Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

22 Ekim 2014

Davines Hair Refresher Dry Cleansing Mist / Kuru Şampuan

Herkese merhaba!

Geçmiş hayatımda çekilişlere zerre inanmayan, "Amaaan tanıdıklarına veriyorlar" diyen ben, blog dünyasına adım attıktan sonra arka arkaya defalarca çekiliş kazanınca anladım ki öyle değilmiş :D Ve yine anladım ki ben bayağı bir şanslıymışım! Bu girişten de anlayacağınız gibi, bugünün konusu olan Davines Hair Refresher Kuru Şampuan'ı, Davines Türkiye'nin Instagram üzerinden gerçekleştirdiği çekilişten kazandım :) 


İnce telli ve seyrek saçlarım yıkadığım günün akşamına dayanmıyor, bir kaç saat içinde ağırlaşıyor malesef, bu sebeple her sabah duş almak istemediğim soğuk kış günlerinde kuru şampuanlar imdadıma yetişiyor. Çekiliş te aslında kuru şampuan çekilişiydi ama yanında sürpriziyle geldi :) Bu mis kokulu Sea Salt Sprey (deniz tuzu spreyi - saçlarda denizden yeni çıkmışcasına doğal ve salaş dalgalar yaratıyor.) başka bir yazımızın konusu olacak. Bu cici sürpriz için de Davines Türkiye'ye bir kez daha teşekkür ederim..



Öncelikle Davines markası hakkında kısaca bilgi vermem gerekirse; 1983 yılında, sadece ünlü firmalara yüksek kalitede saç ve cilt bakımı ürünleri üretmek için kurulmuş. Çok gelişmiş bir AR-GE'ye sahip olan bu marka, kendisini sadece profesyonel pazara adamış ve dünyanın en iyi kuafölerinin uzmanlığıyla birlikte yüksek kalitede ürünler ortaya çıkarmayı amaç edinmiş. Nitekim başarılı da olmuş ki şu anda dünya çapında 64 ülkede ve son 4 yıldır da ülkemizde faaliyet göstermekte. 

Ürünün özelliklerine gelirsek; sprey formdaki bu kuru şampuan tüm saç dipleri için uygun ve saç diplerindeki yağlı görünümü, sebum fazlalığını gizleyerek saçlarınızı anında daha temiz bir görüntüye ulaştırıp canlandırmak. Altını çiziyorum; saçı temizlemiyor, yağı ve kiri gizleyerek saçlarınızda fresh bir görüntü yaratıp günü kurtarıyor. Ve bunu yaparken de çok başarılı, şimdiye kadar kullandığım kuru şampuanların açık ara en iyisi diyebilirim. Tutucu özelliği olmadığı için kesinlikle saçı sertleştirmiyor. Ve de ürünün diğer kuru şampuanlardan farklı olarak pudra içermemesi saçınızda beyaz-gri toz şeklinde kalıntı bırakmamasını sağlıyor. Üstelik kokusu da çok hoş!



İşte etkisi. Benim saçlarım genelde tepesinden değil de yanlardan yağlanır, bu sebeple eğer saçım kirliyse saçımı toplayamam, öremem, kulak arkası yapamam. Bu da beni çok rahatsız eder. İşte; sol tarafta bir günün sonunda ağırlaşmış, tel tel ayrılmış saçlarım ve sağda Davines Hair Refresher Kuru Şampuan uygulanmış, tazelenmiş saçlarım. Fark çok net ortada değil mi sizce de?

Uygulanma şekliyse çok basit; tutamlara ayırdığınız saçlarınıza 15-20 cm uzaktan püskürtüp bir dakika kadar bekliyor ve ardından tarayıp dilediğiniz gibi şekil veriyorsunuz, işte bu kadar! Üstelik gün içinde sürekli tazelemenize de gere yok çünkü sizi oldukça uzun süre idare ediyor. Ancak uyarayım; çok yakından püskürtürseniz veya çok fazla miktarda hep aynı yere püskürtürseniz çok hafif te olsa beyaz kalıntı yapabiliyor, eşit ve homojen uygulanırsa en mükemmel sonucu alırsınız.

Tahmin edebileceğiniz gibi içeriğinde zararlı kimyasallar tabi ki yok. Gayet temiz içeriğe sahip. Ancak tek eksisi fiyatı. Seçkin kuaförler ve bir kaç internet sitesinde ortalama 70 tl gibi bir fiyata satılıyor. Kuru şampuanlarla ilgili en büyük sıkıntım çok çabuk bitmesi, örneğin bu ürünü de henüz 4-5 kez kullandım ve çok az kaldı. Açıkçası sadece bir kaç hafta kullanabileceğim bir ürün için bu kadar fiyat bana göre biraz fazla ama kalitesine diyecek yok elbette. Özellikle saç bakım ürünleri fiyatlarını hak ediyor kanımca.

Daha fazlası için Davines Türkiye Facebook sayfası; facebook.com/DavinesTurkiye

Hoşçakalın!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder