Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

19 Ekim 2014

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Tam bir aylık bi aradan sonra herkese merhaba!

Malesef bilgisayarımın bozulması sebebiyle uzun süredir buralarda yoktum. Instagram ve Twitter hesaplarımdan sık sık paylaşımlar yapsam da blog yazmayınca kendimi hiç iyi hissetmiyorum, yazacak ta o kadar çok ürün birikti ki... Bir de okul için bi sunum hazırlamam gerek, neyse ki bu vesileyle erkek arkadaşımın bilgisayarına el koydum da bari bir kaç blog yazısını da aradan çıkarıp kendime geleyim! :)

İlk olarak yazmaya, çoktandır sırasını bekleyen bir ürünle başlayacağım; Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu.


Biliyorsunuz ki Bioderma'dan sonra misel solüsyonlar çok moda oldu, hemen hemen her marka misel solüsyon üretip piyasaya sürdü. Bense misel solüsyon kavramını blog açtıktan sonra öğrendim ve herkesin Bioderma Sensibio H2O ile yatıp kalktığı günlerde merakımdan aldım. Açıkçası herkeslerin ölüp bittiği, bayıldığı, yere göğe sığdıramadığı kadar olamadı benim gözümde, öncelikle gözlerimi fazlasıyla yaktı ve kirpik diplerimdeki makyajı temizlemede öyle aman aman bi performans sergilemedi. O kadar paraya hiç değmez yani benim için. Yazısı da şurada, ayrıntılı okumak isterseniz.

Sonrasında Cyrene kullandım. İşte o gerçekten başarılıydı. Bir blogger etkinliğinde hediye gelmişti ve çok çok beğendim, uzun uzadıya anlatmayacağım ama şuraya tıklayıp ayrıntılı okumanızı isterim. Ancak onun da fiyatı hemen hemen Bioderma'nın indirimli haliyle eşdeğer ve ben bu kadar sık kullandığım bir ürünü ikide bir internetten online olarak satın alıp, üzerine ekstra kargo parası ödeyip, kargo beklemeyi pek te pratik bulmuyorum. Bu yüzden Nivea-Loreal-Garnier arasında seçim yapmak istedim ve son zamanlarda en çok beğenilenin Garnier olduğunu görüp kararımı verdim, Watsons indiriminden 8 küsur liraya aldım.


İşte burada ürün hakkında açıklamalar ve içeriğini görüyorsunuz. Kısaca benim yorumlarıma gelirsek; göz yakmadı, cildimde herhangi bir iritasyon, tahrişe sebep olmadı, ancak göz makyajını temizlemede aynı Bioderma H2O gibi, yani bir Cyrene kadar iyi değil. Bu sebeple göz makyajım için çift fazlı temizleyiciler kullanıyorum. Bunun dışında boya mı desem ne desem, hafif bir kokusu var ama şuan neye benzediğini tam çıkaramadım, ama benzetmemden de anlayacağınız üzere hoş bir koku değil, ara sıra rahatsız olabiliyorum. Ambalajını, pembe dizaynını beğendim ve şık buldum ama kapak yapısı itibariyle ürünü pamuğa dökmeyi bir türlü beceremedim, her defasında yarısı yere dökülüyor, bu konuda eksi puan. Ayrıca ne kadar çok cildimi temizlersem temizleyeyim, hafifçe bir yapış yapış his hep kalıyor, yani her ne kadar durulamaya gerek yoktur dese de o yapış yapış his yüzünden durulamadan geçemiyorum. Yağlı his bırakmamasıysa bir artı puan. Ayrıca içerik bakımından da fena sayılmaz.

Tüm bunlar dışında makyajı ve kiri temizlemedeki başarısınıysa sevdim, maksimum iki kare pamukla tüm cilt makyajınızı silebiliyorsunuz. 

Kaç aydır her gece kullanmama rağmen daha yarısına yeni geldim, 400 mL'lik ambalajıyla gayet bereketli. Hele ki indirimde denk gelmişseniz tadından yenmez. Yine de ben Loreal ve Nivea'yı da denemek istiyorum, zira Cyrene'den memnun kaldığım kadar Garnier'den memnun kalmadım. Ama etkileri açısından Bioderma Sensibio H2O mu yoksa Garnier mi derseniz tabii ki Garnier; çünkü BANA GÖRE fiyatlarından başka hiç bir farkları yok.

Benim bu ürün hakkında diyeceklerim bu kadar, yorumlarınız için burada olacağım, sevgiler :)







2 yorum:

  1. Kusursuz makyaj temizliğinde benim tercihim Fresh'n Soft Makyaj Temizleme mendilleri. İçeriğinde hem zeytinyağı özü hem de papatya özü olduğu için cildi çok rahatlatıyor. Tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında daha pratik onlar ama yine de misel solüsyon bana daha hesaplı geliyor :) tesekkürler!

      Sil