Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Ekim 2014

Golden Rose Velvet Matte Ruj 02

Herkese merhaba!

Çıkar çıkmaz bir çok blogger'a gönderilen Golden Rose'un Velvet Matte isimli ruj koleksiyonu büyük yankı uyandırdı, çok beğenildi. Benim de ilgimi çekti tabii ki, ama hiç denk gelip te alamadım, iyi ki de almamışım çünkü bu yaz sonundaki Bulgaristan tatilimde sadece 3 Bulgar lefine (yaklaşık 5 lira) buldum! 


Benim 20 farklı renk arasından seçtiğim renk 02 numaralı güzel bi gül kurusu tonu, koleksiyonda canlı pembeler, kırmızılar, bordolar, nude renkler de yer alıyor. 4,2 gramlık, standart bir ruj. Ancak bir çok rujdan farklı olarak, dudak şekline uygun olması açısından dümdüz değil de oyuntulu bir şekilde kesilmiş. Yani ruj, dudağa tam olarak oturuyor ve daha güzel bir sürüş sağlıyor.


Rujun daha kullanmadan önceki görüntüsü de, aynen kullandıktan sonraki görüntüsü gibi kadifemsi. Elimde hem rengini, hem de yapısını görebilirsiniz. Pigmentasyonu harika, bu yoğun ve örtücü rengi tek sürüşte veriyor diyebilirim. Köpük yapılı krem allıklar gibi, yumuşacık yapıya, kadifemsi görüntüye sahip, mat diye öyle kupkuru değil, aksine dudağa uygulanırken kremsi bir his veriyor. Kokusu şekerli vanilini andırıyor, çok tatlı. Yoğun ve mat yapısı sebebiyle adeta dudakla bütünleşiyor, sürdükten sonra dudağa yapışıyor desem yeri, bu sebeple kalıcılığı oldukça iyi. Kaç saat durdu bilmiyorum ama uzun bir süre dudağımda bozulmadan kaldı. Mat yapısı dudak kusurlarını ortaya çıkarmaya müsait, bu sebeple kullanmadan önce dudaklar kuru ve çatlak olmazsa daha güzel sonuçlar alabilirsiniz. 


İşte dudaktaki duruşu. Ben çok sevdim! Zaten son zamanlarda saçlarım her uçuştuğunda dudağıma yapışmasına sebep olan yapış yapış gloss'lar veya ıslak yapılı rujlar yerine, kadife gibi yapışmadan bulaşmadan sabit duran mat ruj ve lip cream'lere sardım. Mat ve yoğun yapısı itibariyle sürekli kullanımlarda dudakları nemlendirmekten ziyade kurutabilir, ancak ben o şekilde rahatsız edici bir durumla karşılaşmadım. Ayrıca içeriğinde paraben bulunmadığını belirtmek isterim.



Peki ya siz ne düşünüyorsunuz, beğendiniz mi :)
Hoşçakalın!






5 yorum:

  1. Ben de bu seriyi seviyorum canım sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayıldım canım, çok sağol bu arada :)

      Sil
  2. İki rengi var bende de.Fiyatına göre çok çok iyiler.Senin renginde çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok sevdim hem yapısını hem rengini :)

      Sil
  3. cnm sana bir ödül yolladım :) daha çok blog tanımak için yapılan bir etkinlik :)

    YanıtlaSil