Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

24 Ekim 2014

Otacı Argan El ve Tırnak Bakım Kremi

Günaydın!

Malum, havalar birden bire buz kesti. Ben şimdiden ev botu, kazak, battaniye moduna geçtim, hatta utanmasam eldiven sezonunu bile açacağım, akşamları eve gelirken ellerim donuyor! Şimdiden böyleysem karda kışta ne yaparım bilmiyorum :)

Evet eldiven dedim, çünkü ellerim şimdiden aşırı kuruyup çatlamaya başladı. Daha yaşım 23 ama ellerim yaşımdan oldukça fazla gösteriyor ve ben bu durumdan hiç hoşlanmıyorum :( Yazın sıcaklarda el kremi filan hiç çekemiyorum, zaten gerek de duymuyorum çünkü ellerim terliyor, sürekli bir nemlilik durumu söz konusu. Bazen ellerim uzun süre suda kaldıysa veya duştan çıktıktan sonra hafif nemlendiriciler kullanıyorum tabii ki, ama soğuk havalar gelip çattıysa işte o zaman el kremi vazgeçilmezlerim arasına giriyor. 

Şu yaşıma kadar kullandığım envai çeşit el kremi arasından benim favorim işte bu ;


Otacı Argan. Bu ürün ilk olarak geçen yıl blogger buluşmamızda hediye gelmişti, daha sonra yine geldi ve pazar günkü Balköpüğü Bursa'da etkinliğimizle birlikte üçüncüsü gelmiş oldu. Tabii çok sevdiğim bir ürün olduğu için oldukça sevindim haliyle :) Kullanıp bitirmiştim diğerlerini, sonuncuyu da açtım hemen. 


Otacı'yı zaten biliyoruz, doğal-organik-bitkisel. En katkısız, en doğal markalardan biri. Ürünlerini gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Bu el kremi de içeriğindeki başta sertifikalı organik argan, shea yağları ve esansiyel yağ asitleri olmak üzere çeşitli vitaminler, mineraller, organik skualen, omega-9 ve antioksidanlar sayesinde cildi derinlemesine besliyor. Sadece cildi değil, tırnakların da bakımını sağlıyor ve güçlendirip, kırılmaları en aza indiriyor. Ayrıca Hyalüronik asit içeriyor ki bunun anlamı elastikiyet. Yani ellerinize yoğun ve kalıcı nemlilik sağlarken esnekliğini ve pürüzsüzlüğünü geri kazandırıyor. Paraben, formaldehit ve silikon başta olmak üzere zararlı kimyasallar olarak bilinen PEG türevleri, mineral yağlar, boyarmaddeler, vazelin ve koruyucular da elbette yok içeriğinde. Ayrıca hayvansal ürünler de içermiyor ve hayvanlar üzerinde deneyler yapılmıyor. Dermatolojik olarak test edilmiş ve esansiyel alerjenler içermiyor.


İşi abarttım sizler için kremlediğim elimin resmini de çekip koydum :D Şaka bir yana yaşımdan büyük gösteren ellerimdeki kırışıklıklardan ziyade nemlı ve sağlıklı görüntüyü fark edebiliyor musunuz? Ben ediyorum çünkü bu ürün benim kuru ve çatlak ellerimde gerçekten büyük fark yaratıyor. Öncelikle kokusu biraz değişik, ilk başta rahatsız bile olmuştum ama o kadar alıştım ki şimdi güzel bile geliyor, buram buram doğallık kokusu. Yağlı hissin zerresi yok bu kremde, sürer sürmez emilip bir saniyeliğine de olsa yağlı bir his vermeden kadifemsi bir cilt yaratıyor, işte en çok bunu seviyorum! Nasıl desem, ellerinizin korunduğunu hissedebiliyorsunuz, uzun süre kadife gibi yumuşacık ellerle dolaşıyorsunuz, sürekli kendi ellerime dokunup duruyorum :) Çantamdan asla çıkmayacak olan yegane üründür bu benim için bu kış, zira gün içinde defalarca her ellerimi yıkadıktan sonra sürüyorum.

Eksi yanı demeyeceğim ama benim için kullanışsız olan kısmı ambalajının tenekemsi olması, çantamın içinde hemen ezilip büzülüyor ve ürün azaldıkça boş ambalajda kırılmalar olabiliyor ki krem dışarı sızıyor. Aslında plastik değil de ilaç gibi bir ambalaja sahip olması çok güzel bir şey.

Yanlış hatırlamıyorsam Watsons'ta 13-15 tl arası bir şeydi, şiddetle tavsiye ederim :)

Hoşçakalın!










6 yorum:

  1. size layık değil ama blogumda sizin için verilmiş küçük bir ödül var blogumu ziyaret edip ödülünüzü alırsanız çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki alırımm çok teşekkür ederimm bilgisayarım serviste olduğu için bu kadar geciktim gelir gelmez uğrayacağım :)

      Sil
  2. Ben de yakın zamanda bu el kremi hakkında bir inceleme yazısı yazacaktım ama maalesef pek olumlu değil benim yorumlarım. :( Senin memnun kalmana sevindim, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm, aa neden ki çok merak ettim şimdi olumsuz yanını :)

      Sil
  3. cidden elin pamuk gibi gözüküyor, ne yasliligi ne kIrisikligi, bu el kremi cok güzel birseye benziyor, güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm, tamamen kremin marifeti :)

      Sil