Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

6 Kasım 2014

Balköpüğü Bursa'da Sponsor ve Hediyelerimiz Part 1

Günaydınnn!

Balköpüğü Bursa'da etkinliğimizin detaylarını daha önce yazmıştım, okumak isterseniz BURAYA tık tık. Bugünse sıra sponsorlarımız ve hediyelerimizde :)

Öncelikle çekilişten kazandığım hediyelerimle başlayayım;


Athena's bir İtalyan markası ve %100 organik kozmetik ve bakım ürünleri üretiyor. Her cilt, saç tipine uygun tamamen organik ürünlere sahip ve petrol türevleri, sles, paraben, silikon, boyarmadde, hayvansal türevlerin hiç birini bünyesinde barındırmıyor. Ayrıca hayvanlar üzerinde de test edilmiyor.


Kozmobio.com, bizlere gönderdiği doğal sabunun yanında bir de bu ürünlerden oluşan bir kaç paket göndermiş ve çekilişte bu pakedi kazanan şanslılardan biri de bendim :) Athena's Kozmetik ürünlerini incelemek isterseniz sayfasına buradan ulaşabilirsiniz. Teşekkürler Kozmobio.com!



Mutfağın yıldızı Pakmaya etkinliğimize renk kattı. Çok şık bi paketle bize bir sürü lezzetli pasta-kek-börek malzemesi göndermiş. Ayrıca Instagram hesabımdan paylaştığım bıyıklar da Pakmaya ustanın bıyıkları :)



Tüm bu malzemelerle yapacağım birbirinden lezzetli kekler börekleri mideye indirip kalorileri almak için sabırsızlanıyorum :D Teşekkürler Pakmaya!



Koroplast'tan da bize hediye varrr!



Mutfağımızın tüm ihtiyaçları bu pakette! Hele ki çilek ve lavanta kokulu çöp torbalarına bayıldım! Hatta annem abartıp "Çeyizine mi koysak?" dedi ama önüne geleni de çeyizime koymasın canım, kendisi de kullansın :) Daha o zamana ne olur ne olmaz, alırız yine dedim ve evimizde kullanmaya ikna ettim :) Teşekkürler Koroplast!



Candia.com.tr bizlere farklı farklı hediyeler göndermiş, benimkisi işte bu şık mı şık çift taraflı, ayaklı makyaj aynası :) Çeyizdeki yerini aldı bile! Bu arada siteyi bu ayna sayesinde keşfettim, harika banyo, mutfak ve ev dekor ürünleri var, mutlaka göz atın. Teşekkürler Candia!



Note ürünlerini ilk çıktığından beri merak ediyordum, bir çok blogger'a yeni çıkan ürünleri gönderildi bildiğiniz gibi. Etkinliğimizde şık bir hediye kutusuyla bizlere sponsor olmuşlar, rujun harikalığına bakar mısınız? Kullanınca yorumlarım blogta olacak, teşekkürler Note Cosmetics!



Ürünlerini severek kullandığım HC Hair Care, yine harika şampuanlarından birini göndermiş, evde şampuan stoğum oldu :) Teşekkürler HC Hair Care!



Mumyak yine bizlere o harika mumlarından göndermiş! Üstelik barınak ve sokaklardaki patili dostlarımıza ilişkin yürütmekte oldukları duyarlı kampanyalarını destekliyor ve içten teşekkür ediyorum.. Siz de internet sitelerindeki birbirinden şık ve dekoratif mumları oldukça uygun fiyata alıp kampanyaya destek olabilirsiniz, şahsen ben çeyiz hazırlıklarım için sıkı bir alışveriş planlıyorum! Bu aşk dolu mesajıyla oldukça şık olan mum da diğer tüm Mumyak mumları gibi çeyizime gitti zaten, teşekkürler Mumyak!



Otacı da o gün yine bizimle birlikte olanlardan. Hiç bir etkinliğimizi es geçmeyen firma yine o harika kremini ve doğal lavanta sabununu göndermiş. Bu kremle aşk yaşıyorum, dilerseniz şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Teşekkürler Otacı!



Dermokil de bizlere maske, şampuan ve el kreminden oluşan bir set hazırlamış, maske 35+ olduğu için bir yakınıma gitti ama şampuan ve krem denenmeyi bekliyor, teşekkürler Dermokil!



İtiraf etmeliyim ki bunu gördüğümde çok şaşırdım! İlk defa ahşap bir bıçak görüyorum ve bence harika! Bendeki ekmek bıçağı, çeyizime saklamadan önce dayanamadık test ettik, oldukça başarılı! Diğer çeşitlerini de alacağım! Teşekkürler Bambum!



Parfüm Evi bizlere Similar'ın harika kokularından göndermiş, teşekkürler Parfüm Evi!



Seranem hakkında güzel yorumlar duydum, eczanelerde satılan tipte nemlendiricili bakım şampuanının saçlarıma çok iyi geleceğini umuyorum. Teşekkürler Dermadolin!

Şimdilik bu kadar. Bir bu kadarı daha olan hediye ve sponsorlarımızın devamı da yarın ikinci bölümde yer alacak. 

Hoşçakalın!






2 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel hediyeler güzel günlerde kullan kullandıktan sonra yorumlarını paylaşmanı bekliyorum :) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, tabii ki teker teker yorumlayacağım blogumda :)

      Sil