Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

7 Kasım 2014

Balköpüğü Bursa'da Sponsor ve Hediyelerimiz Part 2

Herkese tekrar merhaba!

Dünkü yazımda sponsorlarımızın bir kısmını yazmıştım (tık tık). Şimdi sıra ikinci kısmında. Evet evet, bir o kadar daha var :)


Hediyerengi.com bizlere çok şık detayları olan bir ayna-tarak seti göndermiş, sultanlara layık olan bu tarz motifli ve rengarenk taşlı şeylere bayılıyorum! Çeyize kaldırıldı, teşekkürler Hediye Rengi!


Her ne kadar şu sıralar vakit bulamasam da, kitap okumaya bayılıyorum ve en büyük hayallerimden biri ileride kendi evimde kocaman bir kütüphane oluşturmak. Gelecekteki kütüphaneme katkısından dolayı teşekkürler Kent Kitap!


Annem de ben de her türlü hobi işlerine bayılırız, özellikle annemin elinden her türlü iş gelir. Artebella da bizlere çeşitli yüzeylere ve kumaşlara uygulayabileceğimiz kolay transfer setleri ve bir adet boya göndermiş, teşekkürler Artebella!


Serinlemenin en ince yoluyla tanışın! Aspire Drinkthin, şekersiz ve sıfır kalorili, yabanmersini aromalı gazlı bir içecek, günün her saatinde sağlıklı yaşamınızın bir parçası olarak tüketebilirsiniz. Hiç bir yan etkisi bulunmayan bu içeceğin içeriğindeki doğal maddeler metabolizmanızı hızlandırıp diyet hedefinize ulaşmanızda da yardımcı oluyor üstelik! Teşekkürler Aspire!


Ve sıra geldi el emeği göz nuru hediyelere... Kalpli keçe bardak altlıklarıma bayıldımm, hele rengi! Instagram hesaplarındaki birbirinden şık ürünlere göz atın mutlaka, üstelik tescilliler! Elbette çeyize gittiler, ileride kocamla veya yakın bir arkadaşımla karşılıklı kahvelerimizi yudumlarken bana eşlik etmeleri dileğiyle, teşekkürler Hüsnadan!


Bu şirin Eyfel Kuleli bilekliği yazın tiril tiril gömleklerim ve diğer bilekliklerimle kombinleyip armparty yapmayı iple çekiyorum! Instagram hesabındaki onlarca çeşide mutlaka göz atın derim. Teşekkürler Neşeli Bileklikler!


Bu harika kokulu taşlara, daha Balköpüğü Gizem'in Instagram hesabında görür görmez bayılmıştım! Harika kokusu ve şık görüntüsüyle bu da çeyize gitti, kokusu filan gidebilir ama banyoma şıklık katacak ürünlerden biri olacak :) Teşekkürler Work Wonders!


Bunlar da yine gelecekteki banyomun süslerinden sadece biri! Bu cici kokulu kalplerin ortasına renkli boncuk veya minik birer çiçek yerleştirip kendimden de bir şeyler katarım diye düşündüm, şayet buna çok müsait :) Teşekkürler Zarafetli!


Bunları ilk görüşte çikolata sananlar kimler? Şahsen ben üzerindeki kokulu sabun ibaresini okuyana kadar bir anlık çikolata sanmış olabilirim :) Bu mis gibi çikolata sabunlar da çeyizimde yerini aldı elbette, teşekkürler Özlem Sabun!


Bu mis gibi tereyağlı kalp kurabiye için ellerine sağlık, ve de şirin kitap ayracı için teşekkürler Kalbe Takılanlar!


Ve son olarak sevgili Remziye'nin en az kendi kadar tatlı minik kavanozu ve badem drajeleri için teşekkürler Sevimli Tatlar!

Ve işte bitti! Dev organizasyonun birbirinden harika hediye ve sponsorları böyle. Emeği geçen herkese tekrar teşekkür edip, yazıma burada son veriyorum. Umarım beğenmişsinizdir!

Hoşçakalın!




2 yorum:

  1. Afiyet olsun. Paylaşmana ve beğenmene çok sevindim. İzninle facebook kalbimdekalanlar blog hesabımda paylaşıyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek o kadar emek vermişsiniz ben de paylaşmışım ne ki, elinize sağlık :) Tabii ki :)

      Sil