Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

17 Kasım 2014

Bitenler #13

Herkese merhaba!

Bu postta aylardır bitirdiklerimi biriktirmenin acısını öyle bir çıkaracağım ki :) Üşenmenin sonu yok, her şeyden ikişer üçer bitirmişim ve ev az daha çöp ev oluyormuş neredeyse :D

Haliyle ben de iki kısma ayırdım :) Önce deodorant-şampuan benzeri temel bakım ürünlerimle başlayayım, tahmin ederseniz ki renkli kozmetik yine yok, bir BB krem dışında :) Diğer kısmı bir başka postta yayınlayacağım.

  • Schwarzkopf Gliss Million Gloss Sıvı Saç Kremi; Belirli bi fiyat üzerine indirimli olunca iki adet birden aldım, ambalajının ışıltısı ve parlak saç vaadi çok ilgimi çekti ancak saçımın taranmasını bir tık kolaylaştırmaktan başka işe yaramadı, million gloss parlaklığı filan yok yani, bi esprisi olmayan sıradan bir ürün. Urban Care'e devam.
  • Rexona Fresh Okyanus Ferahlığı Pudrasız Deodorant; Okyanus kelimesi benim için yeterli, maviye, denize ve deniz kokulu herşeye bayılan biri olarak indirimden yine iki adet aldım ama nefret ettim! Pudralı deodorantlardan tamamıyle vazgeçtim artık, tamam çok iyi koruyorlar ama kıyafetlerimi mahvediyorlar ve gözenekleri tıkıyorlar. Rexona'nın bu ürününde ise ne okyanusu andıran bir koku (sıradan fresh bir koku işte) ne de en ufak bir koruma var! Bildiğiniz su kıvamında, koltuk altımdan aşağılara kadar süzülüyor, ayrıca da koruması çok zayıf, beni sürekli zor durumda bıraktı. Nivea'nın pudrasızından vazgeçmem artık.
  • Nivea Stress Protect Pudralı Deodorant; Çok çok seviyorum, kokusuna bayılıyorum ve koruması mükemmel, ancak bütün kıyafetlerimde kalıcı izler bıraktığın için içim yana yana senden vazgeçiyorum artık :(
  • Nivea Fresh Natural Pudrasız Deodorant; Kim bilir kaçıncıyı bitirdim, pudrasız olmasına karşın çok iyi koruyor, kokusunu da seviyorum.

  • Emotion Fresh Bouquet Deodorant; Bu ürün çok acele olarak alıp çıkmak zorunda kaldığım bir üründü, zerre kadar umudum yoktu deodorant görevini yerine getireceğinden, sadece az da olsa kokuyu maskelesin diye almıştım ama beni çok utandırdı. 3 küsur liralık fiyatına göre mükemmel iş çıkarıyor, hem mis gibi kokuyor hem de ter kokusunu çok güzel önlüyor. Tekrar alacağım, bayıldım kokusuna.
  • Davines Hair Refresher Kuru Şampuan; Çoook memnun kaldığım bir ürün oldu, çekilişten kazanmıştım ancak öğrenci bütçemi sarsan fiyatı sebebiyle tekrar alamayacağım. Ayrıntılı yazısı için TIK TIK.
  • Yves Rocher Kuru Saçlar İçin Yulaf Özlü Şampuan; Çok methini duyup bir indirimde gidip almıştım, ancak indirimde bile 10 küsur tl fiyatına karşılık gramajı çok az, 300 mL ve malesef bana 3 hafta bile yetmedi :( Bitkisel bir şampuan olmasına karşılık köpürmesi bana yeterli geldi, öyle foşur foşur değildi. Kokusu ve saçımı yumuşatmasını sevdim, ancak uzun vadeli etkilerini gözlemleyecek kadar çok kullanamadan bitti ve bir daha almadım.
  • 8x4 Key to Love Deodorant; Bu mini ve cici sprey hediye gelmişti ve deodoranttan çok parfüm olarak kullandım, çünkü kokusu şekerli ve ağır geldi bana.
  • Nivea Invisible Roll-on; Roll-on insanı olmadığımı biliyorum, neden ısrarla alıyorum ki... Zordan kullanıp bitirdim, o ıslaklığı, o kuruma süresinin uzunluğunu sevmiyorum, ayrıca da beni hiç mi hiç kormuyor.
  • Topicrem Mild Shampoo Lotion; Bu minik şampuan tester'ı çook önceden bir buluşmada hediye edilmişti, bir kullanımlıktı kullandım bitti, tek seferde hiç bir şey anlayamadığım gibi bir sorunla da karşılaşmadım, kokusu güzeldi ve köpürmesi idealdi, içeriği de gayet temiz yanlış hatırlamıyorsam.
  • Maybelline BB Krem Light; Yıllar önce aldığım ilk bb kremim, tepe tepe kullandım çok bereketli çıktı. Gayet memnun olduğum bir üründü, şu anda bir çok markanın bb kremini deniyorum fakat en sevdiğim sanırım buydu.
  •  Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Yağ; Düzenli kullanımla etkilerini gerçekten gördüğünüz, harika kokulu ve pratik bir bakım ürünü. Saçlarımı resmen ışıldattı, ikincisini kullanıyorum, okumak için TIK TIK.
  • Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki; Yine memnun olduğum bir ürün, kirpiklerimi dökmedi, yağlı his bırakmadı, güzelce temizledi. Ama sanırım Nivea kirpik diplerindeki kalıntıları çıkarmada bir tık daha başarılı. İkisi arasında kaldım, ayrıntılı yazısı için TIK TIK.
  • Biodeep Aseton; Her zamanki asetonum. 

Şimdilik bu kadar. Soru ve yorumlarınız için ben buradayım, sevgiler :)





4 yorum:

  1. Yves şampuandan çok memnunum. Severek kullanıyorum =) İlk indirimde yedeklenecek =)

    YanıtlaSil
  2. Keşke hiç bitmeseler :)) hemen hemen aynı ürünleri bende kullandım cogundanda memnun kaldım bunlar gitsin yeni ciciler gelsin :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynenn, bitsinler ki yerine yenileri gelebilsin :)

      Sil