Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

25 Kasım 2014

Bitenler #14

Herkese merhaba!

Geçen günkü bitenler yazımı çok uzun olduğu için ikiye böldüğümü söylemiştim, hem ben yazmaktan sıkılmayayım hem de siz okumaktan sıkılmayın diye böyle bir şey yaptım çünkü bu kez çok birikmişti. Şimdi ikinci bölümüyle karşınızdayım. Not; yine bir posta biten ürün birikti bile :)

  • Veet Sir Ağda Bantları; çok çok memnunum. Uzun zamandır almıyordum, masraftan kaçınmak için epilatöre alıştırmaya çalışıyordum kendimi, aylar boyu epilatör kullandım ancak bacaklarımı mahvetti. Ne kremler, losyonlar, merhemler, hatta ilaç formunda ürünler kullandıysam da her kıl kökünün ayrı ayrı morarmasını engelleyemedim. Bu morarıklar haftalarca hiçbir suretle geçmedi, yeniden epilasyon yapma vakti gelene dek geçmediği için koca yaz ne bir etek ne bir şort giyebildim, ayrıca binlerce batık kıl ve onları çıkarmak isterken oluşan yaralar da cabası. E malum yaz, ağda yaptırmak için beklemek te istemiyor insan. Çözümü bu üründe buldum, diğer çeşitlerini de denedim ancak diğerleri batık/kızarıklık/alerji yaptı, bana en iyi gelen hassas ciltler için olan mavi seri oldu. Tek bir ağda bandını defalarca kullanıp işinizi çok az bantla bitirebiliyorsunuz, gerçekten de en en kısa tüyleri bile harika temizliyor ve sıfır batık. Daha da vazgeçmem! Ayrıca morarma ve hassasiyet te yapmıyor, ertesi güne bacaklar pamuk gibi!

  • Orkid Yaprak; her zamanki...

  • Cettua Silky & Clear Burun Bantları; ergen kardeşim için aldım, ben de kullandım, ama ikimiz de hiç memnun kalmadık. Vaktiyle Watsons'tan almıştım, o mükemmeldi, tek bir tane bırakmadan tüm siyah noktaları temizlerdi. Bu ancak 3-5 tane çıkardı, diğerleri hep kaldı. Bir daha almam.

  • Benri Disk Pamuk; sevemedim. Kimisi incecik kağıt gibi, kimisi kalın ve bayağı güzel. Ama kare pamukların kalitesini ve pratikliğini bir kez görünce bir daha disk pamuk almam sanıyorum, tüm markalar için geçerli bu :)

  • Purederm Snail Salyangoz Özlü Maske; herkes çok severek kullanıyor diye indirimden aldım, ama bir kullanımla hiç bir şey anlayamadım tabii ki. Ayrıca ben bu tarz maskelere hiç inanmıyorum ama merak işte...

  • Freeman Facial Clay Mask; çikolata ve çilekli yüz maskesi, kokusu mis gibiydi, kendisi de tam bir nutella görünümünde, ancak sürenin sonunda yüzümü yıkadığımda maskenin değdiği yerler kıpkırmızı, tüp patlamış gibiydi, bildiğiniz haşlamış :( Çok korktum ama bir kaç saat sonunda neyse ki geçti. Bir daha asla!

  • Purederm Oksijen Maskeleri; şeftalilisi ve yabanmersinlisini bir çok kez kullandım, kokusu ve o yumuşacık dokusu, sürdükten sonra cildimde köpürürken verdiği his, sonrasında yıkarken elimizle o köpükleri patlatma hissi, hepsi çok güzel ancak sık sık kullanmama rağmen kalıcı bir etkisini göremedim, anlık temizlik hissi verdi sadece. Ayrıca bir kaç tane kırmızı ve ağrılı sivilce yaptı. Evde stoğum var ancak kullanmaya korkuyorum :(
  • Avon After Sun Güneş Sonrası Ferahlatıcı Sprey; bu ürünü çok çok severek kullandım kaç yıldır. Deniz/havuz sonrası güneşlenmem bitip eve dönerken her defasında uyguladım ve içeriğindeki aloe vera sayesinde cildimi inanılmaz serinletip rahatlattı, bunda sprey formda olmasının da rolü var sanırım, hele bir de buzdolabında saklayıp buz gibi uygularsanız off! Ayrıca bronzluğumu daha uzun süre korumamda az da olsa katkısı oldu diye düşünüyorum. Kokusu da misss! Ancak neredeyse 4-5 yıl oldu, bu yaz kullanmadım artık bozulmuştur diye, ancak bu yaz kullandığım pahalı markaların güneş sonrası sütleri bile bunun kadar etkili olamadı malesef... Tekrar alırım!!!

  • Oriflame Silk & Beauty Batık Önleyici Jel; çok büyük umutlarla almıştım, naneli aşırı ferah kokusu ve buz gibi jel formuyla bacaklarımı inanılmaz serinletip ferahlatıyordu ancak batıklara hiç bir etkisi yoktu. Ve de biraz yapış yapıştı, büyük kısmını kullandım, artık dibinde kalanı da attım çöpe gitti. Çünkü o da çok uzun zamandır benimle.

  • Lierac Mesolift Krem; antioksidan etkili, turunçgil özlü ve bol vitaminli bu krem bir buluşmadı deneme boy olarak gelmişti ve ben kokusuna bayılıp hemen kullanmaya başlamıştım ancak koca koca sivilcelere sebep oldu, anladım ki benlik değilmiş. Kokusuna kanıp ısrarla kullanmaya devam ettim ama ı-ıh, sonuç aynı. Malesef çöpe gitti.

  • Geri kalanlar da çözücülerle bile kurtaramadığım bozulmuş/bitmiş ojelerim ve taaaa orta okul zamanlarımdan beri benimle olan, artık taşlaşmış ve hiç bir şekilde fırçaya gelmeyen göz farım :) O zamanlar Rozi diye genç kızlara hitap eden bir ped markası vardı ve göz farı hediyeliydi, ama rengine hala ve hala bayılıyorum ve gerçekten çok çok fazla kullandım, bana mısın demedi, dibini bile göremedim. 
İşte bu kadar! Bitenler/çöpe gidenler bu sefer de böyleydi, ürünler hakkında merak ettikleriniz veya yorumlarınız için buradayım, sevgiler!




2 yorum:

  1. Merhaba:) belki de cildinin kozmetik ürünlerde bulunan her hangi bir kimyasala alerjidi vardır.Ablam fondötenden tut, tüm yüz ürünleri kullanınca şişti kızardı yüzü, çok korktuk ve kan testi yaptırdı 2 kimyasala karşı alerjisi var.Freeman çilekli maskeyi demişsin ya.hassas mı cildin? Mesela bende kullandım çilekli bir maske aynen dediğin gibi oldu yüzüm.Çilek alerjiyi tetikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar :) aslında şimdiye karşı hiç alerjim olmadı, çileği de çok severim rujunu kremini dudak balmını herşeyini kullanırım ve meyve olarak çok ta tüketirim, aynı şekilde çikolatayı da... Alerjim olduğunu düşünmüyorum ama ürünün içeriğindeki başka bir maddeye karşı hassasiyet göstermiş olabilirim evet :)

      Sil