Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

9 Kasım 2014

Mim / Dart Ödülleri

Merhabalar!

Sevgili Aycan ve Buse, bana Premio Dardos ödülünü layık görmüşler, onlara buradan bir kez daha teşekkür ederim :) 

Peki nedir bu Premio Dardos? Bu uluslararası bir blog keşif etkinliği.
Severek takip ettiğimiz bloglara kendimizce ödül veriyoruz. Bu etkinliğin 3 küçük şartı var;

 Sizi ödüllendiren blogun linkini paylaşmak.
Ödülün fotoğrafını paylaşmak.
15 kişiyi ödüllendirmek.

O haldee; and the Premio Dardos goes to; 
Sarı şekerimin pembiş blogunu çok seviyorum ve son zamanlardaki çeyiz alışverişlerini ilgiyle takip ediyorum :)
O birrr Super Girl ! Selo'm kadar içi dışı bir ve samimi bir insan görmedim, içten yazılarına bayılıyorum ve çok eğleniyorum :)
İşte bir başka güzellik daha.. Blogu içimi açıyor, ürün yorumlarını severek okuyorum :)


Tubişimin de hem blogunu hem videolarını çok seviyorum, son zamanlardaki evlilik hazırlıkları da ekstra ilgi konusu :)

Bu kadar özenli, ciddiye alarak blog yazan ender blogger'lardan. Göz makyajları ve oje sürüşüne bayılıyorum.
Kendisi gibi blogunun da duru bi güzelliği var, okudukça içim açılıyor, görseller çok profesyonel :)
İşte içimi açan bir blog tasarımı daha! Kermy'nin de görsellerini çok beğeniyor ve ürün yorumlarına çok güveniyorum :)

Okumaktan en zevk aldığım bloglardan biri daha :) Buse'nin mütevaziliği de ayrı bir konu :)

Bu çok tatlı ve zarif kızın olağanüstü bir yeteneği var, makyajlarına da nail artlarına da bayılıyorum!
Buse'nin bendeki yeri ayrıdır, ilk başladığımda az başını şişirmedim :) Bu yüzden kendime çok yakın görüyorum :)
İşte yine ferah ve iç açıcı görselleriyle çok çok zarif bir blog daha... Pınar da işini ciddiye alanlardan :)
Değişik bir şekilde seviyorum Audrey'in yazılarını okumayı, okumadan geçersem içimde kalıyor, yorumlarını çok objektif buluyorum :)
Yazı dilini ve stilini çok sevdiğim tatlı ve bakımlı bir anne o :) 
Yine yazma tarzıyla kendime yakın bulduğum tatlı blogger'lardan biri :) Saç rengine de ayrı bayılıyorum :)
Düzenli takip ettiğim ilk bloglardan biri. Yorumlarına güvendiğim, objektif bir blogger daha :)


İşte bu kadar :) Aslında tabii ki bu kadar değil, makyajla ilgili aklıma ilk gelenler ve en çok tıkladıklarım sadece, yoksa severek ve ilgiyle takip ettiğim farklı kategorilerde daha o kadar çok blog var ki!

Hoşçakalın!






2 yorum:

  1. canımsın benim ya, aycan da ödüllendirmişti beni, yazamamıştım, bakacağım ilk fırsatta, öperim :*

    YanıtlaSil