Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

28 Kasım 2014

Nivea Lip Butter / Frambuaz

Haftanın son gününden herkese merhaba!

Bugün bir çoğunuz için hafta sonunun başlangıcı olabilir ancak benim gibi full time öğrenciler için hafta sonu diye bir şey yok malesef, yine bütün cumartesi pazarımı ders çalışarak geçireceğim :( Ama kitapların arasına gömülüp ders te çalışsam, kahvemi alıp battaniyemin altında film keyfi de yapsam son zamanlarda hiç bir koşulda yanımdan ayırmadığım bir üründen bahsedeceğim bugün sizlere. Ülkemize gelmesini sabırsızlıkla beklediğimiz, gelince de kapış kapış aldığımız Nivea'nın sevimli mi sevimli Lip Butter'larından Raspberry Rose (Frambuaz) olanı.


Elbette ben de bu miniğin ülkemize gelmesini dört gözle bekleyenlerdendim. Gelir gelmez Watsons'tan 9.90 tl'ye aldım, ancak bazı yerlerde indirimle yarı fiyatına düştüğünü duydum. Lip Butter'ların malesef sadece 3 çeşidi geldi bize; klasik Nivea kokulu renksiz Original, vanilyalı
Vanilla-Macademia ve frambuazlı Raspberry Rose. Bunun dışında enfes karamelli, hindistan cevizli ve yaban mersinli olan çeşitleri de var yurt dışında, şahsen ben karamelli olanı bekliyordum deli gibi. Ama malesef, ben de elimizdekilerden en renkli (en pembe :D) olanını seçtim.


Ambalajları, Nivea'nın klasik el kremlerinin aynısı; küçük metal bir kutu. Avuç içi kadar bu minnak metal ambalaj çok şirin evet, ancak kapağını açmakta oldukça zorlanıyorsunuz. Ya tırnağımı kırıyorum, ya kutuyu elimden kaydırıp düşürüyorum, açmak için bayağı bir cebelleşiyorum işte. Ayrıca kapatırken de tam oturmuyor kapak yerine, bir kaç kez farklı yerlerinden bastırmak gerekiyor, yoksa çantanızda açılabilir. Bunun dışında gayet sevimli gözüküyor. 16,7 gramlık oldukça bol ve bereketli bir ürün. Kaç haftadır gece gündüz aklıma her geldiğinde sürünüp sürünüp duruyorum, belli belirsiz bir çukurluk bile oluşturamadım, fotoğraftan anlayabilirsiniz bugün çekildi :)


İşte içeriği. İlk açtığımda hevesle kokladım, kokusu o kadar ağır geldi ki... Çok büyük bir merakla aldığım için önce kendime bile itiraf edemedim kokusunu beğenmediğimi ve erkek arkadaşıma koklattım, tam olarak benim kafamdaki tanımlamayı yaptı "Sabun gibi kokuyor!" diyerek. Yani demem odur ki oldukça parfümlü bir ürün. Yapısıysa çok yoğun ve yapış yapış, erimiş bir sakızı andırırcasına uzuyor. Ancak dudağa sürüldüğünde bu yapış yapış his pek fazla kendini hissettirmiyor ve rahatsız olmuyorsunuz. Bu yoğun yapı sebebiyle dudakta bir hayli kalıcı, çok uzun saatler varlığını hissedebiliyorum, hatta gece yatarken sürüp sabah kalktığımda bile hala dudağımda oluyor. Ve yine aynı yoğun yapı sebebiyle biraz fazla kaçırırsanız anında dudak içlerinizde beyaz beyaz birikiyor. Beyaz diyorum evet, çünkü her ne kadar tatlı bir pembe gibi görünse de hiç mi hiç renk vermiyor, sadece dudakta hafif ıslak, nemli bir görünüm yaratıyor.


İşte dudağıma verdiği gayet nemli ve sağlıklı görünüm. Nivea Lip Butter'ı ilk elime aldığımdaki olumsuz izlenimlerime rağmen ısrarla ve çok sık kullanmaya devam ettim. Neredeyse aldığım günden beri elimden düşürmüyorum; ders çalışırken masamda, film izlerken yanımda, dışarı çıkarken cebimde, aklıma her geldiğinde sürüyorum. Kokusu ilginç bir şekilde git gide hoşuma gitmeye başladı, sanırım burnum alıştı, o yapay ve sabunumsu koku gibi değil sanki artık. Ayrıca yeteri miktarda uygulayarak fazlalığın dudak içinde birikmesini de önlüyorum ve rahatsız edici bir durumla karşılaşmamış oluyorum. İlk başlarda her ne kadar sıkça kullansam da dudağımdan silindikten sonra hiç etki etmemiş gibime geliyordu, dudaklarım hala kuru ve kabuk kabuk gibi hissediyordum ama aslında öyle etki ediyormuş ki en koyu ve hataya müsait rujlarımı bile sürüp çıkabiliyorum bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri, bu soğuk havalarda bile bana mısın demedi dudaklarım, en ufak bir çatlak, pürüz ve kuruluk yok. İşte bu yüzden her geçen gün daha da sevdiğim bir ürün oldu kendisi. Ancak bir çok kişi gibi ben de kavanoz ürünleri ne kadar şirin bulsam da parmakla uygulanışını sevmiyorum, hem hijyenik bulmuyorum hem de her defasında parmağımı temizleyecek bir şeyler bulmak zorunda kalıyorum. 

Dediğim gibi, kapağının zor açılması ve parmakla uygulanması dışında git gide sevdiğim ve elimden düşürmediğim bir dudak balmı, hatta dudak yağı kendisi, adı üstünde lip butter. Ama öyle yağlı bir yapısı yok, hatta ambalajındayken oldukça yapış yapış ama tekrarlamak istiyorum ki dudağınıza uyguladığınızda asla yapışkanlık hissetmiyorsunuz, rahatsız etmiyor, gayet normal bir lip balm gibi. Kendimi tutamayıp vanilyalısını da alabilirim gibime geliyor, siz ne dersiniz, denediniz mi, memnun musunuz lip butter'lardan?

Yorumlarınız için ben buradayım, sevgiler!







5 yorum:

  1. Frambuaz kokusu çok yoğun olduğunda rahatsız edebiliyor maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, hele ki yapay kokuyorsa.. Ama dudağa sürüldüğünde yerini hafif ve tatlı bi kokuya bırakıyor, veya benim burnum alıştı bilemiyorum :)

      Sil
  2. frambuaz kokusu ilk başta banada ağır gelir sonra alışırım keşke stik olsaydı daha rahat kullanılırdı anlattığına göre güzel bir ürün alıp denemek lazım teneke kutudaki bütün ürünler mağlasef sorunlu ya kapağı zor acılır yada kapattım sanırsın kapanmamış olur ve tüm çanta kremlenir :) derslerinde başarılar iş hayatıda zor ama tekrar üniversiteye dönmek istemem öğrencilik bitti gibi gelsede hayatın her evresinde öğrencilik devam ediyor..güzel bir hafta olması dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm, üniversite bitsin de gerisi hiç önemli değil şuan benim için :) sevgiler

      Sil
  3. Yaban mersinli olanını aldım çok güzel tavsiye ederim rahatsız edici bir kokusu yok

    YanıtlaSil