Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

8 Kasım 2014

Real Techniques Stippling Brush

Herkese merhaba!

Real Techniques koleksiyonum büyümeye devam ediyor! Bugünkü konuğum en son sahip olduğum RT olan Stippling Brush.


Bu fırçayı sadece krem formdaki allıklarımı uygulamak amacıyla, Gratis indiriminden 20 liraya aldım. 


Stippling Brush, RT'nin diğer fırçalarından farklı olarak duo fiber özellikte kıl yapısına sahip. Yani bu demek oluyor ki kök kısımları daha sık ve kalın, uç kısımları ise daha ince ve yumuşak olan uzunlu kısalı kıllardan oluşuyor. İlk bakışta zayıf ve basit görünen kılların ne kadar kaliteli, güçlü ve pürüzsüz olduğunu dokununca anlıyorsunuz.


Diğer tüm RT fırçalarda olduğu gibi sentetik ve taklon kıllardan oluşuyor, yani antibakteriyel ve hayvan kılından üretilmemiş, üstelik çok ta hızlı kuruyor. Bu kıllar koni şeklinde genişlerken aşırı incelen beyaz uçlarda küt bir şekilde kesilmiş. Kesimi ve duo fiber kılları sayesinde likit ürünlerinizi yutmadan, en homojen şekilde uygulayabileceğinizi vaad ediyor. Ki gerçekten de öyle, likit ürünlerle denemedim ama krem allıklar beyaz duo fiber kısımları kirletiyor sadece, kılların siyah kısımlarına ulaşmıyor bile.


Kıl uçları gerçekten o kadar ince ki, net bir şekilde fotoğraflamak neredeyse imkansız. Sapı aynı Blush Brush'ınki gibi, şık ve ergonomik. Krem allıklarıma hafifçe dokundurup yanaklarıma pıt pıt tampon hareketlerle uyguluyorum, eli hafif tutmakta yarar var çünkü bu incecik kıllar ürünü oldukça iyi kavrayıp yanaklarda başarılı bir renklendirme sağlıyor. Şahsen ilk başta sanki fırçaya ürün gelmiyormuş hissiyatına kapılıp iyice daldırdım allığa ve yanağıma dokundurduğum anda tüp patlamışa döndüm, sonradan elim alıştı tabii. Gayet güzel ve homojen dağıtıyor, yine de ben ara sıra biraz fazla kaçırıp parmaklarımla düzeltme ihtiyacı duyuyorum. Ayrıca yumuşacık, hiç bir şekilde batma hissetmiyorum.


Kısaca diğer tüm RT fırçalarım gibi memnun kaldığım bir fırça oldu, öyle ki Apples paletime Stippling Brush'ı alana kadar dokunmadım bile :) İkisi gayet iyi iş çıkarıyorlar, paletin yazısı da gelecek. Özellikle kavanoz ambalajlı krem ve köpük allıklarıma parmağımı sokup, allığın tırnağımın arasına girdiği, parmaklarımın kirlendiği günler geride kaldı, hep pratik, hem daha hijyenik, hem de daha doğal bir görünüm sağlıyor. İndirim zamanı alınası ürünlerden.

Hoşçakalın!



6 yorum:

  1. Real Techniques'in bu fırçası benim de çantamın vazgeçilmezi oldu, severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de, aldığımdan beri toz allık sürmedim desem yeridir :)

      Sil
  2. Real Techniques fırçaları gerçekten övüldüğü kadar varlar doğal bir bitiş sağlıyorlar.
    Blogunu takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle! teşekkürler bu arada, tabii ki uğrarım :)

      Sil
  3. Merhaba, almayı düşündüğüm bir fırçaydı yazınızı okuduktan sonra kararım kesinleşti :) Blogunuza üye oldum, ben de blogumu yeni açtım uğrarsanız sevinirim, Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi fikir verebildiysem ne mutlu bana, alın çok seveceksiniz :) teşekkürler bu arada, tabii ki uğrarım :)

      Sil