Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

27 Kasım 2014

The Balm Instain Allık / Pinstripe

Herkese merhaba!

Bugün yine yazmakta geç kaldığım bir üründen bahsedeceğim, The Balm'ın Instain allıklarından harika bir mürdüm tonu olan Pinstripe rengi. 


Bildiğiniz üzere Instain koleksiyonu ülkemize geçen yıl geldi, blogger arkadaşlarım daha indirime girmeden bir çok rengini alıp yorumladılar, indirimlerde kapış kapış gitti. Ben de Pinstripe rengine görür görmez vuruldum ancak şehrimde Gratis olmadığından elbette ulaşamadım. Neyse ki geçtiğimiz yaz Gratis açıldı da ilk indirimde hemen aldım Pinstripe'ımı. 


Ambalajlarının şıklığına diyecek yok her zamanki gibi... Mıknatıslı-aynalı mor tonlarındaki gayet sağlam ambalajının üzerindeki bayan Casablanca'dan fırlamış gibi, aslında o bir sosyetik Fransız bayanı, zaten ambalajının üzerinde de Fransızca yazılar mevcut :) The Balm ambalajlarına ilişkin en çok ta üzerindeki ambalajın aynısı olan karton kılıflarını seviyorum, makyaj çantamda ürünlerimin ambalajının kirlenmesini önlüyorlar ki bu benim için önemli. Ayrıca Instain koleksiyonundaki ambalajların tümü, allığın rengiyle uyumlu, bu da çok hoşuma giden bir detay :)


Renk mükemmeeellll bir mürdüm, pembe alt tonlu bir mor, "plum" tonlarından biri! Bence çok çok karakteristik bir renk, her markada kolay kolay bulunmayan, ilk görüşte klasik allıklardan farkını ve orjinalliğini anlayabildiğiniz bir renk... Nars'ın meşhur allıklarından biri olan Sin'e dupe gösteriliyor. Bariz bir sonbahar rengi, ki Instain koleksiyonundaki 6 allığın üçünde "Fall" üçünde "Spring" yazıyor, bu da Fall olanlarından biri, bence sonbahar ve kışa en uygunu. 


Ambalajında minik minik mikro ışıltılar, altın yansımalar içeriyormuş gibi görünse de oldukça mat bir duruşu var, o yansımalar ciltte hafif metalik bir havaya bürünüyor. Pigmentasyonu şahane! Fırçayı çok az dokundurmak yetiyor, ne kadar hafif uygulasam da her defasında peçeteyle fazlasını almak zorunda kalıyorum :) 6,5 gramlık bir ürün, diğer The Balm allıkları gibi 8 gram filan değil, belki bunu bitirebilirim ha? :) Ama bu pigmentasyonla, bu kadar az uygulamayla biraz zor sanırım. İçeriğinde talc, paraben tarzı kimyasallar yok ama çok ta temiz diyemem, yine de piyasadaki bir çok ürüne göre daha iyi. 


İşte dediğim gibi, ipeksi-satensi bir duruşu var. Özellikle yanağımda sanki yazın o sıcaklardan kızarmışım, pembeleşmişim gibi değil de, o soğuk karlı havalarda üşümüşüm gibi durmasını çok çok seviyorum. Aynı şekilde The Balm'ın Cabana Boy allığı da oldukça koyu bir gül kurusu ve tam bir kış allığı, ikisi benim önümüzdeki bir kaç ay boyunca kullanacağım yegane allıklardır efenim :)


Ve işte kolumda ve yanağımda hafifçe uygulanmış hali. Eğer elinizi hafif tutarsanız, morarmıştan ziyade soğuktan üşüyüp hafifçe yanaklarınız renklenmişcesine doğal bir görüntü elde edeceksiniz. Ben bayıldım! Üstelik çok ta kalıcı... Gratis'lerde indirimsiz fiyatı 33 tl civarı, ben %50 indirimle 16,75 liraya aldım. Yaklaşan yılbaşı indiriminde allık düşünüyorsanız kış için mükemmel bir seçim olacaktır, bi göz atın derim. Şahsen serinin bir kaç renginde daha gözüm var :)

Yorumlarınız için burada olacağım, sevgiler!







11 yorum:

  1. amanın renk çok güzel ve benim daha önce kullanmadığım bir renk kesinlikle alacağım metalik etkisi gibi duruyor sana da çok yakışmış sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle renk çok güzel ve farklı, mutlaka bakmalısın canım, teşekkürler bu arada :)

      Sil
  2. Rengine bayıldım :) Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. Rengi güzelmiş sanada yakışmış bende açık tenliyim allığın doğal dediğin gibi soğukta hafif üşümüsümde yanaklarım kızarmış gibi durmasını isterim bir çok üründe bunu bulmak çok zor aslında bebek yanakları gibi olsa keşke :)) tavsiyen için teşekkürler gratise gidersem bakıcam allığım bitmek üzere uzun zamandır elizabeth ardenin allığını kullanıyordum ama malum fiyatı pahalı daha uygun fiyatlı bir ürün istiyordumpaylaşım için teşekkürler şimdiden mutlu haftasonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle renk harika ve aynen o şekilde istediğin gibi bir hava yaratıyor, mutlaka bakmalısın :) ben teşekkür ederim fikir verebildiysem ne mutlu :)

      Sil
  4. çok güzel gözüküyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Hep almaktan korktuğum bir renk kendisi. Ama yanaklarda çok hoş duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ambalajında gerçekten cesaret isteyen bir renk gibi görünse de yanakta çok doğal duruyor, bakmanı tavsiye ederim :)

      Sil
    2. Öneri için teşekkür ederim :)

      Sil