Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Aralık 2014

2015 Wishlist

Herkese merhaba!

2014 yılı yavaş yavaş sona ererken, ben de önümüzdeki yıl için kafamdaki isteklerin küçük bir listesini yaptım bile! Sizlerle de paylaşmak istedim. Bakalım 2015'te başta sağlık, mutluluk, huzur ve başarı olmak üzere başka neler istiyormuşum :)

1. iPad


Öncelikle son zamanlarda istediğim büyük parçaların başını çeken şeydir kendisi. Babaannemi ikna çabalarım sürüyor, hadi hayırlısı :)

2. Lades Kemiği Kolye


Üniversiteye başlamamla liseli genç kız havasından çıkıp gümüş kolyelerimi rafa kaldıralı çok oldu, aklımda olan bir kaç altın kolye modelini annecim sağolsun teker teker aldı bana zaman içinde. Şimdiyse yine aklımı çok fena çelen bir model var, lades kemiği kolye. Belki de sıra bundadır :)

3. Nike Air Max


Bu yaza damgasını vuran Nike'ın Air Max modeli benim de gönlümü çaldı. Böyle kaba, hantal, aşırı spor modellere bayılıyorum! Bu yaz mutlaka bir tane edinmek istiyorum. Tek soru; hangi rengi? :)

4. Celine ve Givenchy Çantalar


Bu kış bitmeden yine sahip olmak istediğim, bayıldığım iki çanta modeli. Elbette 7000 küsur euro verip orjinalini almaktan bahsetmiyorum, ancak Instagram'da orjinalini aratmayan mükemmel kalitede satışını yapan butikler var ve en kısa zamanda almak istiyorum :)

5. Nuxe Simli Kuru Yağ


Yine bu yaza yetişemeyen bir ürün, Nuxe kuru yağlardan simli olanı. Çok seviliyor, sevilmeyecek gibi de değil zaten! Saçımda, cildimde ışıltı aşığı ben bu ürüne bayılıyor ve bu yaz mutlaka almak istiyorum. Hem de ışıldarken aynı anda cildim beslenecek ve nemlenecek, daha ne olsun :)

6. Physicians Formula Happy Booster Allık


Yine çok çok bayıldığım bir ürün. Elimde bir çok allık var, özellikle kışlık, bu yüzden şimdilik almayı erteliyorum ama bahara doğru mutlaka alacağım çünkü kendisi tam bahara uygun, şirin mi şirin, cıvıl cıvıl bir allık!

7. Mickey ve Fil Halhal


2015 yazına dair en çok istediğim parçalardan ikisi de bu Mickey ve filli halhallar! 

8. Parfümler; Modern Muse, My Burberry & Si

 Yine çok merak ettiğim, yakın zamanda en azından çanta boyunu denemek istediğim üç parfüm...

9. Kozmetik; Chanel, YSL, Too Faced, Burberry & Bourjois


Bu yılda yine daha önce hiç denemediğim markaların sahip olmak istediğim belli başlı ürünleri var. Bir kaçı Türkiye pazarından çekilmiş olsa da, bu yaz belki bir yurtdışı kaçamağı yapabilirim umuduyla ekledim bu ürünleri wishlist'ime. Hadi bakalım!

Uzun zamandır aklımda olan ve wishlist'e ekleyebileceğim maddeler bu şekilde, geri kalanı gündelik şeyler; orda gördüğüm bluz burda denediğim pantolon vesaire. Peki sizler wishlist'inizi hazırladınız mı?

Yeni yılda istediğiniz her şeye kavuşmanız dileğiyle, sevgiler!





10 yorum:

  1. Air Max bana da göz kırpıyor ;) Yeni yıl bunları ve daha fazlasını sunsun canım :*

    YanıtlaSil
  2. Lades kemiği kolyeye bayıldım. Umarım bu yıl herkes için istediklerine ulaştıkları bir yıl olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok uzun zamandır içimi kemiriyor :) Umarım!

      Sil
  3. Çook güzel bir liste olmuş canım! Ben yıllardır Air Max tutkunuyum; en iyiyim diyen spor ayakkabılara bin basar rahatlık konusunda. En sevdiğim rengi ise all white olanı. Chocolate Bar 'la aşk yaşıyorum, aldığımdan beri kullanmaya kıyamadım; arada açıp kokluyorum <3 Umarım hepsine kavuşursun tez zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Air Max'ler kesinlikle çok rahat görünüyor, all white rengine de bakacağım :) Umarım hepimiz isteklerimize kavuşuruz, teşekkürler :)

      Sil
  4. merhaba blogunu begendim seni de takibe beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, beğenmene sevindim, tabii ki uğrarım :)

      Sil
  5. merhaba güzel bir hafta olması dileğiyle nuxe yağı bende almak istiyorum listeme ekliyim,allığın tonunu sevdim ilk kozmetik alışverişimde bakıcam bu marka tr varmıydı acaba :)) bunun dışında deri görünümlü tayt,calzedoniadan çeşit çeşit çorap,siyah çanta,bot,parfüm,maske, ...... bu liste uzar gider benim isteklerim hiç bitmez yeni yıl hepimize şans,mutluluk,sağlık,huzur ve bol bol ciciler getirsin sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, evet dermokozmetik ürünler satan bazı büyük eczanelerde var, internette bir çok sitede de var allıktan :) oooo o listelerin sonu gelmez, amin inşallah canım, sevgiler :)

      Sil