Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

19 Aralık 2014

Son Alışverişler #18 | Mango/Madame Coco/Esse/Watsons

Herkese merhaba!

Bugün yine küçük bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım. Ara ara yaptığım alışverişleri böyle anında yazmak keyifli oluyormuş :)

Öncelikle Mango'nun %30 indiriminden yararlandığımı, ancak ne şekilde yararlandığımı anlatmak istiyorum. Aylar öncesinde görüp vurulduğum küçük tote çantayı almak için Mango'ya gittiğimizde erkek arkadaşım 85 liranın bir çanta için çok fazla olduğu, kısa süre sonra indirime gireceği ve benim de pişman olacağım yönünde o kadar ısrarcı davrandı ki ben de onu çanta piyasasını ve fiyatlarını bilmemekle suçladım, vır vır vır başının etini yedim haftalardır :) Arkadaşlarımla toplantılar yaptık, sizce bu çantaya 85 lira vermeli miyim vermemeli miyim diye, o derece kafayı bozmuştum çantayla :D Arkadaşlarım da erkek arkadaşımın gazına geldiler ve indirime girecek diyerek oy birliğiyle bana aldırtmadılar resmen! Ben de o günden beri gerek her Mango'ya gidişimde, gerekse internet üzerinden her indirim haberinde deli gibi benim çantanın indirime dahil olup olmadığına bakmaya başladım. Yok yok yok! Tam daha fazla dayanamayıp alacağım derken, en son yapılan %30 indirime dahil oldu çantam ve 55 liraya sahip oldum :)


İşte çantam, çok sade bir şıklığı var bana göre. Aldım ve bu sefer de iyi ki bana aldırtmamış diye erkek arkadaşıma teşekkür ettim, o da bayağı bir "Gördün mü, ben sana demiştim" havalarına girdi tabii :)

Bir diğer alışverişim ise Madame Coco oldu. Her hafta farklı ürünlerde yaptıkları %50+%50 gibi cömert indirimlerle biz bayanların bayağı gönlünü kazandı son zamanlarda. Anneme her hafta başında gelen indirim mesajıyla o hafta nelerin indirimde olduğunu öğreniyor ve işimize gelirse soluğu Madame Coco'da alıyoruz :D Henüz ufukta düğün filan yok, ama ufak tefek adımlar atılmaya başlandı, takdir edersiniz ki çeyiz dediğin öyle birden bire olmuyor. Yıllardır büyükannelerim tarafından örülen yelekler, çetikler, annem tarafından ince ince işlenen işler, danteller derken, bir yandan da hoşumuza giden ıvır zıvırları alıp çeyize eklemeye başladık. Mesela çeşit çeşit havlular, çoraplar, nevresim takımları gibi. 


Madame Coco'nun bu pastel tonlardaki yumuşacık battaniyelerinden tam almak üzereyken vazgeçmiş, sonra da çok pişman olmuştuk annemle beraber. Sonrasında bir kaç kez daha indirime girdi ancak ben beğenmiş olduğum kuşlu modeli bir daha bulamadım. Geçen hafta yine indirime girince, kuşlu olandan da son bir adet kaldığını görünce hemen kaptım tabi :) Çift kişilik battaniye %50+%50 indirimle 40 liraya geldi, çok ta uygun oldu. Ee bu kadar indirimi bir arada görünce dayanamayıp kasanın yanındaki şirin peçetelerden ve çok şık bardak altlıklarından da ikişer tane ekleyiverdim alışverişime. Bunlar hep ıvır zıvır, ancak bir evin olmazsa olmazları, son anda akla gelmeyecek olanları böyle erkenden alıp kenara koymak lazım :)


Madame Coco alışverişimin yanında size göz kırpan minik pembe yuvarlak nesne ise macaron şeklinde tatlı mı tatlı bir mutfak saati. Bu ürünü daha önce Bernardo'da görmüş ve bayılmıştım. Geçenki Esse alışverişim sırasında orda da olduğunu gördüm, 15 liraydı ve almamıştım. Ama sonradan pişman oldum ve bir dahaki gidişimde aldım, hem de indirime girmişti ve 12 liraydı. Böylece planını bile planlamadığım, ne renk olacağına dair en ufak bir fikrimin bile olmadığı mutfağımın ilk pembe eşyasını almış oldum :) Çünkü böyle ıvır zıvırlar, şirin aksesuarlar çok hoşuma gidiyor :)


Ve son olarak ta tamamen acil ihtiyaçtan yapılmış minik bir Watsons alışverişi. Yılbaşı indirimini dört gözle bekliyor, tüm ihtiyaçlarımı indirimlerde yarı fiyatına alıyor ve indirim zamanları dışında hiç bir şey almamaya özen gösteriyorum, ancak deodorantsız nasıl yaşayabilirim! Zaten de sürekli kullandığımdan yoktu, idarelik elime ilk geleni kaptım işte. Aseton da aynı şekilde idarelik. Altın vuruşu yılbaşı indiriminde yapacağım :)

Son alışverişlerim bu kadardı, siz son zamanlarda neler aldınız? :)




2 yorum:

  1. Güle güle kullan. Çantan çok güzelmiş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm, ben de çok beğenerek aldım :)

      Sil