Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

7 Aralık 2014

Son Alışverişler #17 | Yves Rocher/Gratis/Starbucks/Esse

Herkese mutlu pazarlar!

Ne kadar uzun zamandır alışveriş yazısı yazmamışım.. Oysa ara ara minik te olsa alışverişler yapıyorum, merak ettiklerimi alıyorum, ama ürün incelemesi ve bitenler yazmaktan alışverişlerimi biraz es geçmişim anlaşılan... O zaman, sınav sonrası stresimi atmak için erkek arkadaşımla yaptığımız alışverişten biraz bahsedeyim, çok bir şey değil zaten 1-2 parça :)

Öncelikle Yves Rocher alışverişimden bahsedeyim. Bildiğiniz gibi ay boyunca hemen hemen her üründe %30 indirim var ve alışverişlerinizde çok cici bir makyaj çantası hediye. Ben de fırsat bu fırsat dedim ve geçen indirimde aklımda kalan kuru saç uçları için onarıcı balsamı aldım. 17 küsur liralık fiyatı indirimle 12 küsur oldu.


Ürünü deneyip göreceğiz, bir kaç hafta sonra yorumlarım blogta yerini alır. Ama makyaj çantası sizce de çok cici değil mi :)


Gratis'ten aldıklarımsa uzunca süredir aklımda bu Wet n Wild'ın bu iki cici tekli farı. Kapsamlı alışverişim için tabii ki yılbaşını indirimini bekliyorum, indirim bu kadar yakınken beklememek olmaz, ama bu iki ciciye dayanamadım ki zaten uygun olan fiyatları daha da indirimdeydi. Her birini 4 küsur liraya aldım. Brulee'ye hala direniyorum, evde aynı renkte ve yapıda bir sürü farım var ama yanımda taşımak için sanırım alacağım onu da. Nutty ilk başta hiç ilgimi çekmeyen, basit bir renk gibi gözükmüştü gözüme ama swatchlarını gördükçe bayıldım, kesinlikle sıradan bir far değil! Brass ise yeniyıl makyajımın kahramanı olacak bu yıl :)


Çıkmışken Aşk'la Starbucks'ta Toffee Nut Latte keyfisi yapmadan olmazdı tabii ki :) Yılbaşına özel kırmızı bardaklarında mis gibi lattelerimizi yudumladıktan sonra ben yine her zamanki gibi yılbaşı indirimi başlamış mı diye baktım ama ı-ıh, başlamamış. Gözüme kestirdiğim harika bir termosu var ve ben ona o kadar çok para vermek istemiyorum, özellikle de her yılbaşında indirim oluyorken. Sabırla bekliyorum, ayrıca o kırmızı geyikli kupalarından da alacağım tabii ki, ancak 2 tane alıp çeyizime saklamak istediğim için onlar da indirime kaldı, yoksa iki kupaya 45 tl vermeyi öğrenci bünyem kaldıramayabilir :D Ben de tam çıkışta gözüme çarpan bu bardağı aldım, bildiğimiz klasik Starbucks bardağı ancak evde kullanım için olan, gayet sert malzemeden üretilmiş olanı. Defalarca kullanıma uygun ve sadece 4,5 tl! Kardeşime de aldım, bayılır öyle şeylere, çok beğendi :)


Bu da sınav sonrası ev keyfisi konulu çalışmam :) Ha bu arada, ambleminin etrafındaki sıra sıra taşları ben dizdim, o şekilde almadım, bilginize... Canım sıkıldı ben de değişik bi hava kattım bardağıma :)


Ve son olarak Esse alışverişim. Evet evet, ben iyiden iyiye meraklandım bu çeyiz konularına, ben olmuşum bence artık evlenme yaşım gelmiş :D Okulum bitse de bir an önce sevdiceğime kavuşsam düşünceleri eşliğinde sık sık bu tür alışverişleri yapar oldum annemle beraber. Annem de okulum biter bitmez bir şeyler olacağının farkında, o yüzden çeyiz hazırlıklarına hız kazandırmaya başladı, her hafta Madam Coco, English Home indirimlerini takip eder oldu, her izin gününde irili ufaklı bir şeyler alır olduk :) Benim de gerek Instagram'da evlenmek üzere olan blogger arkadaşlarımın, gerekse ev-mutfak aksesuarları satışı yapan hesapların etkisiyle aklımda koca bir liste oluştu :) Bunlardan biri de sevgili Mrsişbeceren'de görüp bayıldığım bu koca koca harfli kupalardı. Hemen erkek arkadaşımla mağazayı aradık bulduk ve baş harflerimizi kaptık, mevcut %50 indirime bir de %30 eklenince tadından yenmedi valla :) İkisi 16 liraya gelmiş oldu. Allah attırmayı değil, O'nunla birlikte kullanmayı nasip etsin :)

İşte son alışverişim bu kadardı.. Peki siz son zamanlarda neler aldınız? 

Hoşçakalın!




6 yorum:

  1. Güle güle kullan canım, yves'in bu maskesi benim de aklımda. Ürün yorumunu merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımm, bi fikir oluşur oluşmaz yazacağım :)

      Sil
  2. AYYY BENİM ALIŞVERİŞ YAPASIM GELDİİİ <3
    Özellikle Yves Rocher ve Esse ve Starbucks'a uğrayacağım kesinlikle :D
    Çok güzel oldu bu yazı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ayy çok sevindim öyleyse yazımın işe yaramasına, bence de uğramalısın canımm :)

      Sil
  3. Ay hiç bir seye ihtiyacım yok ama sırf o makyaj cantası icin alışveriş yapasım var :) Güle güle kullan canımm aldıklarını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi aynı şekilde beni de alışverişe o makyaj çantası itti diyebilirim canım :) sağolll :)

      Sil