Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

28 Aralık 2014

Yılbaşı İndirim Alışverişi | Watsons/Gratis

Herkese iyi pazarlar!

Büyük yılbaşı indirimleri başladı! Sadece Watsons ve Gratis'lerde değil, hemen hemen tüm mağazalarda üstelik! Koton, Mango, Colins, Little Big, Vero Moda benim severek sık sık alışveriş yaptığım ve indirime giren mağazalardan sadece birkaçı. Dün tam 10 saat boyunca dışarıdaydım, bol bol gezdim, indirimlere göz attım, alışverişlerimi yaptım, sevdiklerime hediyeler aldım.

Yılbaşı indirimlerinde Watsons-Gratis'lerden neler alınabilir başlıklı bir öneri yazısı yazmıştım birkaç gün önce, hatırlamak veya göz atmak isterseniz TIK TIK. Ancak ben o yazıyı yayınladığımda henüz Gratis indirimi açıklanmamıştı. Birkaç saat sonrasında açıklandı ve büyük bir hayal kırıklığı yarattı... The Balm'da her indirim döneminde olduğu gibi %50 beklerken %40 indirim yapılmıştı. Tek tük ürün alacaklar için çok büyük bir fark değil evet, 3-5 lira oynuyor, ancak benim gibi son birkaç indirim boyunca hiç bir şey alamayıp tüm listesini yılbaşı indirimine saklayanlar için çok büyük hayal kırıklığı oldu... Örneğin ben Nude'dude palet, yeni çıkan Mont Balm palet, Smoke Balm palet ve Auto Balm California palet istiyordum, hepsini birlikte aldığımda %50'ye göre zararım büyük olacaktı. Bu sebeple en uygun fiyatlısını (Smoke Balm) aldım ve en az zararla The Balm alışverişimi tamamladım (%50 indirime göre 3 tl zarar). 


İşte, yılbaşı indiriminde Gratis'ten payıma düşenler sadece bunlar! Ne Benri'lerde indirim vardı, ne Wet n Wild ürünlerinde. Şahsen bayılarak kullandığım kare pamuğu stoklayacaktım çünkü elimde hiç kalmamıştı ancak tanesini 2.95 liraya indirdikleri (!) için bir taneyle yetindim. Wet n Wild'ın tekli sim farlarından Bleached rengini istiyordum yılbaşı gecesi makyajım için, 6,50 liralık indirimsiz fiyatıyla aldım, yılbaşı için elimde beyaz-gümüş tonlarda herhangi bir sim veya pigment olsa onu da almazdım. Hatta bu indirimde Brulee'yi de almayı planlıyordum ancak almadım, çünkü zaman zaman 4 liraya kadar iniyorken daha fazla zarar etmek istemedim. Smoke Balm'ı da almayacaktım aslında ancak geçen indirimde elime almış, yarım saat kasa sırasında beklemiş, arpa boyu kadar yol alamayınca sinirlenip almadan çıkmıştım, bu sefer en azından onu alayım 3 liradan bir şey olmaz dedim ve aldım, çünkü özellikle bu gri ambalajlı olanın renklerine bayılmıştım. Ayrıca istediğim indirim oranlarında olmasa bile alacak olduğum Giovanni ürünlerini bulamadım, standlar doluydu ancak yeşil renkli serinin saç serumu nedense yoktu ve görevli kızın öyle bir üründen haberi bile yoktu daha da kötüsü! Ne aradığım duş jeli vardı ne birşey. Hatta Maybelline'in göz makyaj temizleyicilerinde bile indirim yoktu, 17 küsur liraydı!!! Bu kadarı da fazlaydı bence, bu seferki indirime indirim bile denemez bence Gratis'te... Ben de herşeyimi Watsons'tan almak üzere çıktım...


İşte bunlar da Watsons'tan aldıklarım. Liseden beri bir kez olsun değiştirmediğim, çilekli çikolatalı vanilyali kahveli şeftalili hindistan cevizli frambuazlı bilmem neli duş jellerini denemeye bile yeltenmediğim biricik duş jelim bitmişti, yenisini indirimle 6.99 liraya aldım. Schwarzkopf Got2be ısıdan koruyucu spreyini oldukça merak ediyordum, her ne kadar son zamanlarda şekillendirici kullanmasam da her gün saç kurutma makinesinin ısısı saçlarımı oldukça yıpratıyor. Ben de hazır dün saçlarımı kestirip yenilenmişken ısıdan korumakla işe başlayayım dedim ve 24 küsur lira olan fiyatından 16,90 liraya düşen spreyi aldım. Garnier makyaj temizleme suyum bitmişti ve memnun kalmadığım için başka bir ürün denemek istiyordum, tercihim Loreal'den yana oldu, hakkında güzel yorumlar okudum, onu da 7,45 tl gibi güzel bir indirimle aldım. Çift fazlı göz makyaj temizleyicisinde özellikle Maybelline denemek istiyordum ancak ondaki indirim %40 idi, yine de alacaktım fakat görevli kız ısrarla Loreal'i tavsiye etti, üstelik %50 indirimliydi. Peki dedim, bir de onu deneyelim ve 8.99 liraya aldım. Bir de yüz temizleme jeline ihtiyacım vardı, evde memnun kaldığım-kalmadığım ne varsa bitirmiştim ve kaç gündür temizleyicisiz kalmıştım, resmen görevli kızı dakikalarca oyaladım o kalabalıkta ve hiç sıkılmadan sabırla bana tek tek hepsini anlattı, ısrarla yine Loreal'in üç etkili temizleyicisini önerdi cildime en uygun olarak. Ben de dedim hazır Loreal'den başlamışken hepsi takım olsun ve aldım,  9 lira. 

Deodorant ihtiyacım vardı ve pudrasız olarak her zamanki gibi tek tercihim Nivea oldu. Bir kaç kez Rexona'nın pudrasızını almak gibi bir hataya düştüm ve nefret ettim, beni en iyi koruyan Nivea. Çabucak bitiyor diye indirimdeyken iki tane aldım, iki deo ürünü alana kazı kazan şeklinde hediye çeki vardı. Ancak kasadaki adam ben isteyene dek çekimi vermeye tenezzül bile etmedi. Üstelik önümdeki kıza Facebook sayfalarını beğendiği takdirde kullanabileceği 5 liralık indirim çeki verirken bana onu da vermedi. Gerçekten hiç hoşnut kalmadığım ve çok sinirlendiğim bir durum oldu. Nivea çekimi kendim istedim ve Nivea Soft nemlendirici kremi o çek ile kazandım. Ayrıca da geçen indirim döneminde kullandığım Watsons Kart indirim kuponlarını bu kez kullanamayacağımızı söylediler. 31 Aralık'ta da son kullanma tarihleri bittiğine göre, helak oldu onca kupon...

Rimmel London ürünlerindeyse oje ve kalem dışında %35 indirim olduğunu biliyordum, ancak yıllardır vazgeçemediğim ve çok etkisini gördüğüm Nail Nurse ojem bitince mecburen indirimsiz yenisini aldım. Brow This Way kaş maskarasını da merak ediyordum ancak geçen indirimde alamamıştım, bu kez denemek istedim ve özellikle standdaki görevli kıza sordum, o da bana indirime dahil olduğunu ve hatta düştüğü fiyatı bile söyledi. Ancak alışverişim sonrasında fişte indirim olmadığını gördüm ve geri dönüp sorduğumda "Bu yeni ve özel bir ürün, indirime dahil değil." cevabını aldım. Madem öyle neden sadece oje ve kalem haricindeki tüm ürünlerde geçerli ibaresiyle insanlar kandırılıyor? Neden görevliler bilgilendirilmeden standa yerleştiriliyor? Fiyatları şişirip şişirip indirim yapmak, bu şekilde özel ürün vıdı vıdısıyla insanları aptal yerine koymak ne kadar doğru?

Demem odur ki çok ama çok sinirlenip atarlandığım, hiç memnun kalmadığım bir alışveriş dönemi oldu. Bu kadarcık şeye yaklaşık 110 tl ödeyip çıktım. The Balm ve Wet n Wild farlar dışında hepsi de her gün kullandığım ihtiyaç ürünü. Hatta listemdekilerin bir kısmını bulamadım, bir kısmını da unutmuşum...

Peki siz neler aldınız, indirimleri nasıl buldunuz? 

İyi akşamlar!




16 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Smoke Balm paletleri ben de çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm, ben de ortadaki renge resmen vuruldum :)

      Sil
  2. Valla indirim diyolar gidiyoruz 100 liradan aşaya cıkamıyoruz :) Güle güle kullanın siz de :) bende lorealın temızleycısını kullanıyorum hemen hemen 1 aydır memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy hiç sormayın aynen öyle ama napalım hepsi ihtiyaç bayan olmak çok zor :) teşekkür ederim :) umarım ben de memnun kalırım :)

      Sil
  3. indirim zamanı daha fazla para harcıyoruz sanki ama hep ihtiyaç aldıklarımız;

    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw
    şuanda devam eden bir çekilişim var katılmanızı beklerim

    YanıtlaSil
  4. şaştım kaldım valla, ben ındırımın ılk gunu ugramıstım watsonsa ve ındırım kuponumu kullanabılmıstım,oturmus bır sıstem yok ne yazık kı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, ne Watsons'ta ne Gratis'te bir türlü ayarlayamadılar şu işleri, Gratis'te de kartlara günlük puan yükleme limitinin dolmuş olması sebebiyle benim kartıma puan yüklenmedi öğlen gittiğim halde, haksızlığın ve saçmalığın daniskası...

      Sil
  5. merhaba iyi günlerde kullan bende Schwarzkopf Got2beyi merak ediyorum alıp denicem umarım mennun kalırım güzel bir alışveriş yapmışsın.Gratise uzun bir süre uğramıcam indirimi tam bir fiyasko bende bişey alamadım watsons bir tık daha iyiydi..ben daha çok giyim alışverişi yaptım mangodan deri görünümlü iki pantolon aldım biraz zor oldu bulmak :))) bambiden bot, kotondan küpe,bir kaç kozmetik ürün ve sevdiklerimede hediye alıp yeni yıl alışverişimi bitirdim..Her yerde indirim var ancak mağazaya girince hayal kırıklığı yaşamak çok kötü resmen kandırılıyoruz ben ya istediğimi bulamamaktan yada indirimde olmamasından dert yanmışımdır sağlık olsun diyim bir sonraki indirimler umarım güzel olur ve istediklerimizi alırız..Yeni yılın sağlık,mutluluk,huzur,başarı getirmesini dilerim derslerinizde başarılar sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, aldıklarınızı güle güle kullanın :) Sevgiler

      Sil
  6. Merhaba; blogunuzu blogger haritasından keşfettim. ben de beklerim:)
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan aldıklarını canım bana da beklerim :)
    begumsel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, tabi ki uğrarım :)

      Sil
  8. Gule gule kullan canım aldıklarını:)

    YanıtlaSil