Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

10 Aralık 2014

Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi

Herkese merhaba!

Sonunda sınavlarım arasında bir kaç günlük bir aram var, bu arayı bol bol dinlenip blog yazarak geçireceğim :) O zaman biriken yazılara bir yerden başlayalım!

Bugünkü konuğum Maybelline'in yeni piyasaya sürdüğü ve çok yankı uyandıran The Colossal Kajal siyah göz kalemi. Neyse ki bu sefer çok geç kalmadan yazabiliyorum bu ürünü. Yaklaşan yılbaşı indirimleri için de düşünenler varsa bir fikir vermiş olmak istedim.


Tam da ürünün yeni yeni çıktığı zamanlarda siyah göz kalemim bitti ve benim de tercihim tabii ki The Colossal Kajal oldu. Zaten Merve Boluğur'un oynadığı reklam filmleri oldukça ilgimi çekmişti, yağlı göz kapaklarıma bulaşmayan, eyeliner ile uğraşmaya üşendiğim zamanlarda sür-çık kullanabileceğim ama aynı zamanda eyeliner gibi simsiyah olan bir kalem arayışındaydım çünkü. Uygun fiyatını ve blogger arkadaşlarımın yorumlarını gördükçe iyice merakımı uyandırdı ancak ne Watsons'ta, ne de Gratis'te bulamadım, resmen yok satıyor! Ben de Kağan Parfümeri'den aldım, hem de daha da uygun fiyata, 7,90 liraya! :)


Öncelikle ürünün görüntüsü bile "Al beni!" diyor :) Taksi sarısı, asansörlü, oldukça kullanışlı bir kalem. Ki ben göz kalemlerinin her zaman asansörlü olanlarından yanayım, ikide bir kalem ucu açmaktan hiç hoşlanmıyorum. Hele hele acelem varsa! Ayrıca da o kalem küçüldükçe bir yerden sonra kullanışlı olmadığı için tamamen bitmeden atılıyor, en iyisi asansörlü olanlar!


Asansörlü kalemler kalemtraşla sivriltilemediği için bir kaç kullanımdan sonra ucu ilk sivriliğini kaybedip yuvarlaklaşınca ince uygulama yapamadığını söyleyenler olsa da, zaten yapısı itibariyle tahta kalemler gibi kalın olmadığı için sivriliğini kaybetse de ince uygulama da yapabiliyorsunuz, en azından ben gayet ince çekebiliyorum bu kalemi.


O zaman artık geçelim ürün hakkındaki yorumlarımıza. Sizlere siyahlığını ve yoğunluğunu gösterebilmek için elime sevdiceğimin harfini yazdım :) Yapısı ne çok yumuşak ne de sert. Kolay ve pürüzsüz bir sürüş sağlıyor, öyle yağ gibi kaymıyor ama zorlamıyor da, tam ideal. Siyahlığı ve yoğunluğu yerinde, ancak öyle reklamlardaki kadar da değil :) En azından ben ne kadar üst üste sürsem de o aşırı siyah görüntüyü elde edemedim. Ama hakkını yemeyeyim, elbette ki daha önce kullandığım bir çok göz kaleminden çok çok daha yoğun ve güzel, zaten formülünde yoğun siyah pigmentler içerdiği yazıyor. Ayrıca içeriğinde E ve C vitaminleri, yumuşatıcı yağlar, zeytinyağı gibi bileşenlerle gözümüze bakım yaptığını iddia ediyor, doğrudur, hiç bir alerji, yakma, yan etki vb. şeyler yaşamadım. 12 saat kalıcı, akmaz, bulaşmaz, dağılmaz diyor, far bazı ve far kullandığım zamanlarda zaten hiç bir kalem, eyeliner akma ve bulaşma yapmadan kalıyor, hatta bazıları 12 saatten bile çok. Bu ürün de far ve far bazıyla kullandığımda 12 saatten fazla gözümde kaldı ve göz kapağımda hiç bir akma, bulaşma, bozulma olmadı, düşük olması sebebiyle katlanan göz bitimimde bile. Ama malesef alt kirpik diplerime hafifçe sürdüğüm yerlerde göz altlarıma akma yaptığını gördüm. 


 İşte uygulanmış şekli, malesef havalar günlerdir kapalı bu sebeple resimler biraz bulutlu. Alt kirpik diplerimde yoğun kalem kullanmayı sevmiyorum, işte sadece bu kadar uyguluyorum, buna rağmen hafifçe biraz altlara akma yapıyor, concealer kullansam da kullanmasam da. Ve de denemek için far bazsız, farsız, çıplak gözüme sürdüğümde ne yazık ki aşırı yağlı göz kapaklarımda 1 saat içinde yukarıya bulaştığını gördüm. Evet belki dağılmıyor, şekli bozulmuyor olabilir ama o yoğun siyahlık malesef ki yağlı ve düşük göz kapaklarıma bulaşıyor. Şimdiye dek bulaşmamayı başaran bir kalem bulabilmiş değilim zaten. Düşük gözlere sahip olmak çok zor, hele bir de yağlıysa!

Siz denediniz mi?

Hoşçakalın!



8 yorum:

  1. Maybelline güzel bir marka resimde gayet güzel görünüyor rengi ve şekli güzelmiş iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. Bende bu kalemi merak ediyordum, hatta indirimde bulamamıştım. Bir sonraki indirime inşallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bulabilirsin, iyi iş çıkarıyor :)

      Sil
  3. Ben de denedim ama oyle aman aman ozellik göremedim. Bence Rimmel London asansorlu kalemleri cok daha basarılı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum, abartıldığı kadar yok bence de. O zaman bir dahakine Rimmel denenecek :))

      Sil
  4. merak ettiğim bir kalemdi, indrimde alacağım inşallah :) sür çık kullanım açısından rahatlık, sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benimm, göz kapakların yağlı değilse daha da çok seversin :)

      Sil