Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

11 Aralık 2014

Maybelline Rocket Volum' Express Maskara

Herkese merhaba!

Siz bu yazıyı okurken ben sevdiceğimle Mango indirimine doğru yol almakta olacağım :) Bugün sizlerle paylaşacak olduğum ürün; uzun zaman önce en yakın arkadaşımın kullanıp memnun kalmadığı, benim de bu sebeple denemeye yanaşmadığım bir rimel olan Maybelline'in tombullarından Rocket Volum' Express. Maybelline Make Up Fest geçtiğimiz Mayıs'ta bizim üniversiteye geldiğinde bizlere ettikleri hediyelerden biriydi bu rimel (hatırlamak isterseniz TIK TIK), elimde mevcut olan rimellerim bitmeden açmadım ve en sonunda sıra geldi kendisine.


Maybelline'in tombul rimellerinin her çeşidi çok seviliyor bildiğiniz gibi. Ben de hemen hemen her çeşidini denedim ve hiç birini kötü bulmadım, gayet güzel ve günlük kullanım için ortalamanın üzerindeler, ama bir tanesi var ki aralarında en mükemmeli; One by One isimli narçiçeği renkli olan şimdiye dek kullandığım en iyi rimel diyebilirim her açıdan. Ama bugün konumuz o değil. 


Rocket Volum' Express Maskara, kocaman tombul ve silikon bir fırçaya sahip ki çok severim, kıl fırçalarla bir türlü anlaşamadığımı takipçilerim bilir. Ambalajının arkasında kirpiklerde kayarcasına kolay ve hızlı uygulamayı belirtmek için "Jet-Glide Brush" ibaresi yer alıyor ve "Clump-Free" diyerek topaklanmaların olmayacağını vaad ediyor.


Bu şekilde ucu küt, tombul, silikon bir fırçaya sahip. Simsiyah, yeni açıldığı için biraz ıslak, ama bir kaç kullanımdan sonra kıvamı oturacaktır. "Rocket Volum" dediği için iddialı bir hacim beklentisine giriyor insan.



İşte 2 kat sürülmüş hali.
Tek tek tarayıp ayırma süper,
verdiği uzunluk çok iyi, 
sıfır topaklanma,
tombul fırçasına rağmen bulaştırmadan sürümü çok kolay,
ŞURADA bahsettiğim Maybelline The Colossal Go Extreme Maskara gibi göz altlarıma dökülme yapmadan uzun süre kalıcı.

Tüm bu güzel özelliklerine rağmen, sıfır hacim gördüğünüz gibi, bu sebeple adının hakkını veremese de günlük kullanım için yeterli buldum, hani "Rocket Lenght" filan olsaymış keşke :) Okula gidip gelirken yaptığım göz makyajına ek bundan daha abartılı bir rimele gerek yok. Bir "One by One" değil ama yine de severek kullanıyorum ben. Tek eksi yanı çok çok zor çıkması, çift fazlı makyaj temizleyicilerle bile defalarca siliyorum, her tarafım simsiyah oluyor. Bunun dışında dediğim gibi.

Siz nasıl buldunuz, denediniz mi bu rimeli? 

Sevgiler!



8 yorum:

  1. Bu rimelin en güzel özelliği tek tek ayırması.. Temiz bir görüntü oluşuyor :) essence rimeli de tavsiye ederim,blogda yazmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, sade bir hava veriyor. Bi göz atayım öyleyse :)

      Sil
  2. merhaba ben maybellıne the colo ssalı kullanıyorum sarı renkli olandan memnunum geyet güzel roket volumla arasında kararsız kalıp colo ssalı almıştım dediğin gibi günlük kullanım için ideal abartılı değil birde çıkarması çok zor çıkıyor resimler güzel kirpikler gayet hoş görünüyor :) iyi günlerde kullan mango indirimi başlamış ancak ben bir türlü gidemedim malum yoğun iş temposu :( iyi alışverişler umarım istediğin parçaları tükenmeden bulursun istanbulda zor oluyor bulmak sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Colossal ben de biraz akma yapmıştı ama duruşunu sevmiştim, bunu da sevdim günlük kullanım için, teşekkürler bu arada :) aslında burda da zor oluyor ama şansıma istediğim tek parçayı buldum, sevgiler :)

      Sil
  3. Yorumumda belirticektim ama sonda senin de yazdığını gördüm:)bir blogdan okumuştum zor çıkıyor diye.ben şimdiye kadar 3 çeşit volume express kullandım ve one by one★★★★★yıldız hak ediyor.şuan kullanıyorum ve çok memnunum.Rocket iyi uzunluk vermiş evet, ama hacim dediğin gibi başarasız.ben de hacim severim, kirpiklerim zaten uzun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle aynı fikirdeyiz one by one muhteşem! ben de eskiden uzunluk verse yeter derdim ama anladım ki kirpikler cılız görünüyor, son zamanlarda ben de hacimci oldum :)

      Sil
  4. Benim cok memnun kaldııgm rimeller arasındaydı. Fırcasını Max Factor Lash Effect'e cok benzetiyorum hatta onun yerine kullanabilir miyim diye dusunup almıstım. Elimde ki rimel stogu biterse geri donme ihtimalım var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de one by one olanını dene derim o zaman :)

      Sil