Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

13 Aralık 2014

Note Cosmetics Full Coverage Concealer / Beige

Herkese merhaba!

Note Cosmetics ürünlerini oldukça merak ediyordum, neyseki son etkinliğimizde cici bir paketle sponsorumuz oldular. Bugün bahsedeceğim ürün ise pakedin içinden çıkan Full Coverage Concealer, yani tam örtücülük sağlayan göz altı kapatıcısı.


İtiraf etmeliyim ki concealer kullanmaya başlayalı çok uzun zaman olmadı. Hatta bu benim hayatımdaki üçüncü concealer'ım. İlki stick formdaydı ve anladım ki ben likit formdaki concealer insanıyım. İkincisi ise ŞURADA bahsettiğim Rimmel London'ın Wake Me Up isimli kapatıcısıydı. Ve son olarak Note Cosmetics... Bu sebeple kapatıcılar hakkında kafamda çok net bir resim oluşmuş değil henüz, her kullandığım bir öncekinden daha iyiymiş gibime geliyor. Yine öyle oldu, bu ürün sanki Wake Me Up'tan daha başarılı gibi geldi bana. Belki daha açık renkli olduğu, daha iyi aydınlattığı için, bilemiyorum...


Ürünün bendeki rengi 02 Beige ve bana çok uygun olduğunu söyleyebilirim. İçeriğindeki argan ve soya yağı ile bakım yaptığı söyleniyor ve paraben içermiyor, ancak tek zararlı paraben değil, petrol türevleri ve dimethicone içeriyor malesef...


Ürün gayet şık, sade ve sağlam siyah-şeffaf ambalajda, yassı aplikatöre sahip. Oldukça sarı alt tonlu, ince yapılı, fırçayla gayet rahat uygulanabilen bir kıvama sahip. Sürdükten hemen sonra sabitleniyor ve üzerinden pudrayla geçmesem bile saatler boyu çizgilerde birikme yapmıyor, kalıcılığını koruyor. Kapatıcılığını ortanın üzerinde buldum, günlük kullanım için fazlasıyla sevdim. Hele ki verdiği aydınlık ve sağlıklı görüntüye bayıldım!


Kolajdaki ilk fotoda göz altlarımda hafif morluk ve kızarıklığın vermiş olduğu sağlıksız ve yorgun görüntü, ve son fotoda gayet güzel bir örtücülükle eşitlenmiş, aydınlık görüntü sizce de açıkça görünmüyor mu? Ayrıca çillerimi nasıl kapattığına bakın! Bu arada küçük bir not; concealer göz altlarına nokta nokta değil, ortadaki fotoda olduğu gibi yelpaze şeklinde uygulanır, ben bunu oldukça geç öğrendim belki benim gibi bilmeyenler olabilir :)

Kısacası ben bu ürünü günlük okul makyajım için severek kullanıyorum, sizler ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler!

(Ürün 2,3 mL ve satış fiyatı 22.90 tl.)



4 yorum:

  1. Ben hic note urunu denemedim ama su siralar Maybelline Fit Me ve Benefit Fake Up favorilerim arasindalar . :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisi de merak ettiğim ürünler arasında :)

      Sil
  2. Zaten göz altlarında çok sorun varmış gibi görünmüyor canım. O nedenle belki kapatıcılar sana hepsi daha iyiymiş gibi geliyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz çukur olmaları ve ara sıra kızarıklık ve morarmaları dışında öyle çok bi problemim yok çok şükür göz altlarımla, o yüzden olabilir haklısın :)

      Sil