Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

25 Aralık 2014

Watsons / Gratis İndirimlerinde Neler Almalı? Öneriler

Herkese merhaba!

Bir indirim dönemi daha geldi çattı. Hem de yılın en beklenen, en cömert, en kapsamlı indirimlerinden biri olan Yılbaşı İndirimleri :) Ben her indirim döneminde "İlla ki bir şeyler almalıyım!" mantığını anlayamıyorum, o dönem neye ihtiyacım varsa ve çok merak ettiğim bir şeyler varsa sadece o ürünlere yönelik alışverişimi yapıyorum. Mesela en son bayram indiriminden tek bir deodorant almıştım, çünkü başka hiç bir şeye ihtiyacım yoktu. Yeni çıkan ürünler vardı, blogger arkadaşlarım sosyal medya hesaplarında birbiri ardına yayınlarken benim de hoşuma gidenler, merak ettiklerim oldu tabii ki ancak o an bütçem kısıtlıydı ve nefsime hakim oldum, gururluyum :) Bu indirimdeyse yüklü bir alışveriş beni bekliyor, çünkü evde kişisel bakım adına neyim var neyim yoksa hepsi aynı anda bitti! Ayrıca merak ettiğim bir kaç küçük parçayı daha bu indirime sakladım. İnşallah aradıklarımızı bulabiliriz deyip Watsons indirimlerine yönelik nacizane önerilerimle başlıyorum :)


Watsons deyince akla ilk gelen tabii ki Rimmel London. Ürün çeşitliliği bol, kalitesi iyi ve oldukça uygun fiyatlı bir marka. Şahsen ben seviyorum, tabii ki arada anlaşamadığım ürünleri çıkmıyor değil. Ama Kate serisi rujlarını şiddetle tavsiye edebilirim mesela. İndirim zamanlarında 7 liraya kadar inebiliyor (indirim oranlarına bağlı olarak) ve yapıları çok güzel. Stay Matte pudrası efsane oldu artık, pudra ihtiyacınız varsa high-end markaların pudralarına taş çıkarabilecek güzellikteki bu ürüne kesinlikle şans vermelisiniz. Günlük olarak kullanabileceğiniz bir fondötene ihtiyacınız varsa Wake Me Up tercih edebilirsiniz, zira büyük bir hayran kitlesi var. Apocalips likit rujları da ayrı bir efsane, Celestial rengini çok çok severek kullanıyorum, aklımda başka renkleri de var :) Match Perfection ve Wake Me Up concealer'ları da yine çokça sevilen ürünlerinden. Rimel olarak Scandal Eyes serisinden pek hoşlanmasam da seveni çok, ancak ben argan yağlı Wonderfull ve Lash Accelerator isimli maskaralarını tavsiye edebilirim. Ayrıca henüz yeni sayılan Magnif'eyes tekli farları da mükemmel renk seçeneklerine sahip, şahsen bu indirimde 003 Taupe Magnificence rengini gözüme kestirdim :) Önerebileceklerim bunlarla sınırlı değil, daha çok güzel ürünleri var ama şimdilik ana hatlarıyla bu kadarı yetsin diyelim. 


Yine ihtiyacınız doğrultusunda önerebileceğim bir diğer Watsons'a özel marka da Kore asıllı Pure Beauty. Kore'lilerin güzellik takıntısını bilmeyen yoktur artık, ürünlerine de çok sık rastlar olduk. Henüz denemedim ancak bu markanın ürünlerinin, özellikle CC kreminin çok sevildiğini söyleyebilirim. Eğer günlük kullanıma uygun bir BB veya CC krem arayışındaysanız, cilt tipinize uygun olarak Pure Beauty ürünlerine bir şans verebilirsiniz. Kış aylarının en soğuk dönemlerini yaşadığımız şu günlerde elimdeki tüm BB, CC kremlerim ve fondötenlerim tenime koyu kaldı, şahsen hafif bir ürün arayışındayım ve sanırım tercihim bu markadan yana olacak. 

Genel olarak Watsons indirimine baktığımızda;


 Bunlar dışında Watsons'a özel olan daha bir çok marka var; NYC, I Love... serisi gibi, ancak bu markalardaki net indirimler belirtilmediği (veya indirim olmadığı) için sizlere sadece yılbaşı indirimi kapsamındaki markalardan tavsiyeler vermeye çalıştım. Ancak büyük ihtimalle bir çok üründe daha 3 al 2 öde gibi kampanyalar olacak diye tahmin ediyorum. Bu arada Rimmel London indirimi %35, Pure Beauty indirimi %40 olarak açıklandı. Ancak Watsons kartınız varsa yanında gelen kuponlarla birlikte Pure Beauty alışverişlerinizde bir defaya mahsus indirime ek anında 5 lira daha indirim kazanıyorsunuz, Rimmel maskaralarda da ekstra %20 indirim hakkı elde ediyorsunuz. Demem odur ki, yanınızda indirim kuponlarınızla gidin, henüz Watsons kartınız yoksa da hemen bir tane edinin, çünkü kuponlar 31 Aralık'a kadar geçerli! :)

Gelelim Gratis'e... Ben bu yazıyı hazırlarken Gratis indirim oranlarını açıklamamıştı henüz. Ancak önereceğim markalar çok açık değil mi sizce de :)


 Elbette The Balm! Hadi itiraf edelim, Gratis indirimini sırf bunun için beklemiyor muyuz zaten :) Böyle özel indirim dönemlerine genelde %50 oranında indirime giren markadan neleri tavsiye etmeyebilirim ki! Standda ne varsa alınız efendim! :) Şaka bir yana, Balmjovi, Nude'tude ve yeni çıkan Nude'dude, Balm Voyage paletleri benim favorim. Instain serisi allıklardan tam bir kış tonu olan Pinstripe, yine bu havalara uygun harika bir gül kurusu tonunda olan Cabana Boy, yok ben her mevsim kullanayım, her makyajıma da uysun diyorsanız kesinlikle Hot Mama! Hele hele Mary Lou Manizer aydınlatıcı, tam bir aşk! Biraz buğday tenliyseniz onun yerine Cindy Lou Manizer. Yüzünüzde ışık-gölge oyunlarını seviyorsanız yüz kontürlemede bir efsane Bahama Mama bronzer. Benim gibi yağlı göz kapaklarına sahipseniz ve göz makyajınız sabit durmuyorsa kesinlikle Put A Lid On It far bazı. Krem allık kullanmayı seviyorsanız 6 renkten oluşan Apples palet. Yok öyle kocaman olmasın, çantamda taşıyacağım, küçük olsun ama içinde herşeyi olsun derseniz California ve Hawaii paletler. Yok ben sadece far paleti istiyorum, ancak öyle çok fazla renk olmasın, temel renkler olsun diyorsanız Smoke Balm 3'lü far paletleri. Renkli nemlendirici olarak Balmshelter. Ruj olarak Mai Billsbepaid. Daha neler neler ya, sabaha kadar sayabilirim. Ben en iyisi çekmecemin demirbaşlarıyla yazıma son vereyim, siz gidip standı iyice bir karıştırın :)


Gratis'e özel bir diğer marka da Wet n Wild. Her indirim döneminde indirime dahil olmuyor malesef, ancak indirimsiz fiyatları bile çok çok uygun olan, harika ürünlere sahip bir marka. Almadan çıkmayın diyebilecek kadar sevilen, ve benim de sevdiğim bir kaç parçadan bahsedeceğim sadece; Comfort Zone palet, Brulee ve Nutty tekli farlar, Think Pink-Just Peachy ve Bare It All rujlar. 

Gratis'te almadan çıkmadığım bir diğer ürün grubuysa Benri markalı pamuklar ve asetonlar. Özellikle koyu ojelere özel asetonu çok başarılı olduğu gibi, kare pamuklarının kalitesini ve pratikliğini keşfettiğimden beri eve disk pamuk sokmaz oldum. 3'er 5'er stokluyorum, yine her indirime dahil olan bir marka olduğu için mutlaka alınmalı :)


Giovanni de yine Gratis sayesinde tanıştığımız bir marka. Henüz denemedim ama indirim zamanında yarıya düşen fiyatlarıyla çok tercih edilen, çok ta sevilen bir marka, üstelik her saç tipine göre çok çeşitli ürünleri mevcut. Şahsen bu indirimde kendi saç tipime uygun bir iki ürününü denemek istiyorum. 

Bunların dışında Bee Beauty (ki bayıldığım bir marka), Dirty Works, Eklips, Cettua gibi Gratis'e özel bir çok markada harika indirimler oluyor, ayrıca tek kullanımlık Purederm ve Pierre F Estheticians Formula maskelerini de mutlaka denemelisiniz.

Diyeceksiniz ki Maybelline, Loreal, Garnier, Max Factor, Nivea, Neutrogena gibi en bilindik markalardan bahsetmedin... Benim indirim taktiğim şu; evden çıkmadan önce ihtiyaç listemi hazırlıyorum ki daha fazlasını alıp israf yapmış olmayayım. Sonrasında önce Watsons, sonra Gratis turu yapıp indirimlere göz gezdiriyorum ufaktan. Hangi marka nerede %50, nerede %40 diye. Genelde bir marka Watsons'ta %50 indirimliyse, Gratis'te %40 oluyor, Gratis'te %50 olan bir başka marka da Watsons'ta %40 oluyor. Böylelikle ihtiyacım olan ürünlerin bir kısmını Watsons'tan, bir kısmını Gratis'ten alarak hemen hemen hepsini %50'ye getirmiş oluyorum. Bu sebeple sizlere de alışverişe çıkmadan önce en azından sosyal medyadan indirim oranlarını takip edip, nereden ne alacağınıza karar vermenizi öneririm :)

İyi alışverişler!




2 yorum:

  1. merhaba indirimler süper beklediğimize değdi sanirim keşke indirimler hiç bitmese :)) biten ürünlerin yerine yenileri aldım hatta stok bile yaptim watsons ve gratis indirim oranları gercekten farkli oluyor bende senin gibi yapiyorum karsilastirip ona gore aliyorum guzel bir haftasonu gecirmek dilegiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis indirimleri tam bir hayal kırıklığı bence bu dönem, makyaj temizleyicilerde bile indirim yok, olanlar da en fazla %40, The Balm da dahil %50 olan ürünler bir elin beş parmağını geçmiyor.. Oysa Watsons'ta hepsi %50. Ben neredeyse tüm alışverişimi Watsons'tan yaptım, umarım Gratis önümüzdeki indirim döneminde kendini affettirir. Sevgiler...

      Sil