Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

12 Aralık 2014

Wet n Wild Tekli Far / Nutty

Herkese merhaba!

Bugün sizlere; yine almak için de yazmak için de çok geç kaldığım bir üründen bahsedeceğim. Niye bilmiyorum Wet n Wild markasına çok önyargılı yaklaşmıştım ülkemize ilk giriş yaptığında. Uyduruk, dandik bir marka gibi geliyordu, hatırlarsanız Comfort Zone maceramı BURADA anlatmıştım, Nutty için de yine aynısı oldu. İlk zamanlarda Allah Allah dedim Nutty ve Brulee için, niye bu insanlar bu kadar delicesine seviyor ve alıyor bunları, ne kadar basit renkler, hiç bir özellikleri yok diye düşündüm. Hele Brulee, neredeyse her far paletinde bulunan demirbaş renk, niye üçer beşer stokluyorlar, bu renk farları yok mu diye düşündüm...


Şu sosyal medya yok muu! Yine daha önce olduğu gibi blogger arkadaşlarım anlata anlata bitiremeyince, kendisinden "Aranan kan bulundu!" diye bahsettikçe merak eder oldum ve hakkında yazılanlara, netteki swatch'larına göz gezdirdim. Ve alıcı gözle bakınca Nutty'nin aslında hiç te sıradan bir renk olmadığını, çok değişik yansımalara sahip metalik bir bronz-kahve olduğunu gördüm. Ve Gratis'te zaten uygun olan fiyatından daha da indirimli olarak 4 küsur liraya aldım.


Ufacık, tefecik, şirincik çantaya at-çık bir farcık bu. Ambalajında simli gibi görünse de; simli desen değil, sedefli desen değil, metalik bir havası var. Yumuşacık yapılı, diğer WnW farları gibi pigmentasyonu oldukça iyi. 1,7 gramlık ideal boyutta. Öyle çokça tozutmuyor, eh işte diyelim. Renk desen; bronz kahve gibi, bronz yansımalara sahip bir taupe gibi, tarif edemediğim nefis bir renk...


Bronz/altın yansımalara ve geçişlere sahip olduğu için bir kaç farklı açıdan fotoğrafladım. Kesinlikle sür-çık bir far değil mi sizce de, başka hiç bir şeye gerek yok!


İşte çok hafifçe dokundurduğum bir kaç fırça darbesinin sonucu. Metalik duruşunu, yansımalarını, başka bir far gerektirmeyişini çok çok sevdim. Aldığım günden beri tek başına kullanıp, göz kalemi bile çekmeden direk rimelimi sürerek bile çok hoş bir görüntü elde ettiğim farım oldu kendisi. Üstelik kalitesini de çok sevdim. Keşke daha önce alsaymışım, Brulee'ye hala direniyorum ancak makyaj çantamda taşımak için alacağım sanırım.

Eminim siz de bu farı çok seviyorsunuz! Bilmeyenler varsa diye eğer; Wet n Wild ürünlerini Gratis'lerde, çok uygun fiyatlara bulabilirsiniz.

Hoşçakalın :)




4 yorum:

  1. Rengini çok beğendim canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayıldım canımm, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Sizi Blogger Haritamıza ekledim.
    http://bloggerharitasi.blogspot.com.tr/2014/12/makyajn-kimyas.html
    Aynı zamanda google+/twitter/pinterest hesaplarımdan da paylaştım. İlginiz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim böyle güzel etkinlikler için, sevgiler :)

      Sil