Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

19 Ocak 2015

Loreal Çift Fazlı Pratik Makyaj Temizleyici | Göz ve Dudak

Herkese merhaba!

Göz makyajim için çift fazlı temizleyici arayışlarım hala devam ediyor, şimdiye kadar kullandığım hiç bir markadan istediğimi alamadım. Ya kirpiklerimi döktü, ya çok yağlı his bıraktı, ya rimelimi tam anlamıyla temizleyemedi vs. Bu yüzden her defasında başka bir marka deniyorum, yılbaşı indiriminde sırada Maybelline vardı ama görevli kızın yoğun ısrarları üzerine vazgeçip Loreal aldım.


Loreal'in pratik makyaj temizleyicisi, diğer çift fazlı makyaj temizleyicilerinden farklı olarak dudak makyajı için de kullanılabiliyor. Suya dayanıklı makyaj dahil tüm makyajı çıkarır, yağ kalıntısı bırakmaz, hassas gözler için uygundur gibi vaatleri var. Ayrıca oftalmolojik olarak test edilmiş. 

Ancak gördüğünüz gibi ürünün şişesi aşırı kaba ve hantal bir kapak tasarımına ait. Bu tarz ürünlerde benim için tasarımı, ambalajı değil de içerik ve performans önemli olduğu için hiç dikkatimi bile çekmemişti, taa ki hiçbir defasında ürünü ziyan etmeden pamuğa dökemediğimi farkedene dek. Yaklaşık 3 haftadır neredeyse her gün kullanıyorum ve bir kez bile pamuğa adamakıllı döküp makyajımı silemedim, o köşeli ve dümdüz kapak yapısı yüzünden her defasında mutlaka yere dökülüyor, damlıyor. Ve okuduğum tüm yorumlarda herkesin bu yönde şikayetinin olduğunu gördüm, demek ki sorun bende değil, gerçekten kapak tasarımında ve ben bundan hiç hoşlanmadım, çünkü zaten bu tarz ürünleri çok çabuk bitiriyorum, bir de üstüne yarısını ziyan edip daha sık aralıklarla almak zorunda kalmak istemiyorum.


Ürün çalkalanınca bu şekilde bir görünüm alıyor, fazlar kolayca birbirine karışıyor ve kolay kolay ayrılmıyor, acele etmeden rahat rahat pamuğa homojen bir şekilde alıp makyajınızı silebiliyorsunuz. Nivea'nın en büyük sorunu buydu mesela, ne kadar çalkalarsanız çalkalayın fazla tam anlamıyla karışmıyor ve saniyesinde ayrılmaya başlıyordu. Loreal'in ise sevdiğim tek özelliği bu oldu diyebilirim.


Ürünün arkasındaki açıklamaları ve içeriğini görmektesiniz. Piyasadaki çoğu göz makyajı temizleyicisi gibi 125 ml, çok çabuk bitiyorlar bence miktarları artırılabilir :) İçeriğinde o çok bilinen zararlılar (paraben vs.) yok, gayet yumuşak ve nazik bir yapıya sahip. Gelelim makyajı temizlemedeki başarısına. Malesef bu konuda sınıfta kaldı, Maybelline Rocket Volum' rimeli o kadar çok bulaştırıyor ki, resmen yanaklarıma, şakaklarıma bulaşıyor, pandaya dönüyorum, bir sürü kare pamuk harcıyorum. Evet Rocket Volum' zaten temizlenmesi zor bir rimel ancak Nivea'da böyle bir sorun yaşamamıştım. Sonrasında başka bir rimelde denedim, onu bulaştırmadı ancak yine de vasattı, rimeli bir türlü kirpiklerimden sökemedi ve bayağı ovalamak zorunda kaldım. Yani bu da demek oluyor ki vaad ettiği gibi suda çıkmayan ve uzun süre kalıcı makyajı kolayca etkili bir şekilde temizleyemiyor. Ayrıca malesef yağ kalıntısı bırakıyor. Evet çift fazlı ürünlerin hepsi bırakıyor ama bir süre sonra emilip yerini kadife gibi bir hisse bırakıyor, en azından Nivea'dan o konuda çok memnundum. Ancak Loreal'deki o yağlı his kolay kolay emilmiyor malesef. Ve ben üzerinde misel makyaj temizleme suyuyla bir kez daha geçiyorum ki yağ butonu oluşmasın göz çevremde. 

Ayrıca kirpik diplerimdeki eyeliner ve rimel kalıntılarını temizlemedeki başarısı da yine Nivea'nın yanında kötü diyebilirim. Ovuşturarak çıkarıyorum malesef kirpik diplerindeki makyajı, ne kadar iyi temizlediğimi düşünsem de misel suyla üzerinden geçtiğimde pamukta siyah makyaj kalıntısı görüyorum her defasında. Allah'tan kirpiklerimi dökmüyor ve gözlerimi yakmıyor, bunlar bu ürünü bitirebilmem için tek tesellim. Çok memnun olanı da var, ancak ben kendi kullandığım makyaj malzemeleri doğrultusunda söylüyorum ki çok daha başarılı ürünler kullanmıştım. Loreal'in bu ürünü bir daha almayacağım bir ürün oldu malesef, bir dahaki sefere Maybelline, Neutrogena veya Yves Rocher düşünüyorum, önerilerinizi şiddetle bekliyorum :)

Hoşçakalın!






7 yorum:

  1. Garnier goz makyaj temizleyicisini tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denedimm, Nivea'yı daha çok sevdim sanırım :)

      Sil
  2. merhaba canım ben flormarı kullanıyorum güzel temizliyor ancak şişesinin açma kapağı yüzünden senin yaşadığın sorunları yaşamaktayım bide çok yağlı bir tabaka bırakıyor yıkasam dahi hafif kalıyor bundan dolayı bitince bir daha almıcam.Garnier çok duydum çevremde kullananlar çok memnun alıp denemek lazım..güzel bir hafta geçirmek dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier'i denedim canım ama Nivea'yı daha çok sevdim ben, diğerlerini de deneyip artık karar vereceğim :)

      Sil
  3. Nivea nın göz makyaj temizleyicisini tavsiye ederim canım :) Buarada takipteyim banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de denediklerim arasında en çok ondan memnun kaldım :) Tabii ki uğrarım :)

      Sil
  4. Merhaba. Revlon u Türkiye ye getirmek için düzenlediğim kampanyayı imzalayıp desteklerseniz çok sevinirim :) https://www.change.org/p/gratis-revlon-markas%C4%B1n%C4%B1-t%C3%BCrkiye-ye-getirin

    YanıtlaSil