Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

27 Ocak 2015

Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Herkese merhaba!

Sonunda bloga dönebildim. Uzun zamandır hep ürün incelemelerinden gidiyorum, bugün de Loreal'in üç etkili makyaj temizleme suyundan bahsedeceğim. Ama farklı blog yazılarıyla ilgili aklımda projeler yok değil, takipte kalın ;)


Daha önce Bioderma, Cyrene ve Garnier markalarının kusursuz makyaj temizleme suyu adı altındaki misel solüsyonları kullanmış, en çok Cyrene'den memnun kalmıştım. Biraz şişirilme bir ürün olduğunu düşündüğüm Bioderma ile başlamıştım misel solüsyon kullanmaya ve o pratikliği, makyajımı temizlerken sağladığı o kolaylığı gördükten sonra vazgeçemez oldum bu tarz ürünlerden. Son zamanlarda piyasadaki çoğu marka teker teker misel solüsyonlar piyasaya sürmüşken, her birini 
 deneyip kendime en uygun olanını bulup onla devam etmek istediğim için bu kez Loreal deneyeyim dedim.


Ürün 200 mL ve bence bu her gün kullanılan bu tarz bir makyaj temizleyici için çok az bir miktar. Mesela bir Bioderma 500 mL, Garnier 400 mL iken bu ürün onların yarısı kadar ve kesinlikle hiç bereketli değil. Üstelik te fiyatının neredeyse Garnier ile aynı olduğunu düşünürsek! Ben Garnier'i 4-5 ay kullandım ancak bu ürün 1 ayda yarısının da altına indi. Bunda tabii ki Loreal ürünlerinin genelinde bulunan saçma kapak tasarımı faktörü de etkin. Bu kadar kaba ve hantal görünümlü, aynı zamanda kullanışsız bir kapak tasarımını neden tercih ederler yıllardır anlamış değilim. Şu an kullandığım göz makyajı temizleyicisinde de aynı sorunu yaşıyorum (hatırlamak için TIK TIK) ve ürünleri pamuğa dökmeyi bir türlü başaramadım, her defasında bir miktar ürün yere dökülüyor ve çok fazla israf oluyor. Sırf bu yüzden çok fazla beğensem bile bir daha almayacağım bir ürün her ikisi de, ki öyle çok ta beğenmedim zaten.

Fotoğrafta ürün üzerindeki açıklamalar ve içeriğini görüyorsunuz, içerik kötü sayılmaz. Kıvamı oldukça akışkan ancak bildiğimiz sudan çok az daha yoğun gibi geldi bana. Kokusu çok hafif ve kötü değil, varla yok arası, o yüzden hiç rahatsız edici değil. Kuru ve hassas ciltler için diyor, alırken buna hiç dikkat etmemişim, şayet cildim oldukça yağlı. Belki de bu yüzden çok iyi anlaşamadık bu ürünle.


Ürünü satın aldığınızda kapağında bulunan karton etiketin arkasında da ne şekilde kullanılacağına dair bilgiler yer alıyor. Benim yorumlarıma gelecek olursak; tıpkı Bioderma ve Garnier'de olduğu gibi göz makyajını temizlemede Loreal'i de çok vasat buldum, Cyrene'i deneyip göz makyajımı nasıl etkili ve kusursuz bir şekilde temizlediğini gördükten sonra diğerlerini göz makyajımı temizlerken kullanmayı aklımdan bile geçirmiyorum açıkçası. Bu ürün suya dayanıklı rimelimi temizleyemiyor, çok zorlanıyor, pamuğa ne kadar döksem de rimel ve eyeliner'ıma kuru geliyor, çok fazla ovuşturmak gerekiyor. Bu yüzden sadece cilt temizliğimde kullandım ve şunu söyleyebilirim ki Garnier bir tık daha başarılıydı sanki. Loreal için orta sınıf diyebiliriz.

Ancak göz makyajımı çift fazlı ürünlerle temizledikten sonra gözlerimde kalan yağlı tabakayı bu ürünle bir kez daha temizliyorum ki göz çevremde yağ butonu oluşmasın (kesinlikle öneririm, eğer çift fazlı, dolayısıyla yağlı göz makyajı temizleyicileri kullanıyorsanız göz çevrenizi asla o şekilde bırakmayın!). Ancak yanlışlıkla gözüme kaçtı ve inanılmaz derecede yaktı, mesela Cyrene hiç mi hiç yakmıyordu. Ayrıca göz makyajımı yaparken bir hata yaptığımda düzeltmek için pamuklu çubuğa üründen döküp rötuş yapmaya çalıştığımda hiç başarılı olmadığını farkettim, göz içime bulaşan far, kalem gibi ürünleri bile temizleyemiyor, ben de süt formdaki temizleyicilerle yapıyorum rötuşumu. 

Tüm bunların dışında söyleyecek bir şeyim yok, Bioderma gibi gözle görülür şekilde cildimi yatıştırmadı veya Cyrene gibi makyajımı mükemmel şekilde temizlemedi, Garnier gibi hesaplı ve bereketli de değil, dolayısıyla bir daha almayacağım bir ürün oldu. Bir adet te Nivea misel solüsyonum var stoğumda, sıra onda, onu da beğenmezsem Caudalie, Avene, Nuxe gibi dermokozmetik markaların misel solüsyonlarına yönelmeyi düşünüyorum. Hiç olmazsa Cyrene'e döneceğim, kendisinden çokça memnundum, yazısı BURADA.

Yorumlarınız ve misel solüsyon önerilerinizi bekliyorum, hoşçakalın!





5 yorum:

  1. Bu türlü sıvı makyaj çıkarıcılar her markada başarılı,evet. Ama lorealin farklılığı diğerleri gibi yağlı his bırakmıyor,gerçekten kusursuz temizliyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en çok Cyrene'den memnun kaldım, denemediyseniz kesinlikle öneririm :)

      Sil
  2. Ben de Bioderma kullandım ama uzun süre gitmesi dışında hiçbir şeyi beğenemedim :/ Şu an Loreal kullanıyorum ve göz makyajımı çıkarmada Biodermadan daha iyi olduğunu fark ettim.. Loreal bitince de Garnier kullanmayı düşünüyordum, tavsiye eder misin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier Loreal'den daha iyi sanki ama ben şiddetle Cyrene tavsiye ederim, aşırı memnun kaldım :)

      Sil
  3. Ben de daha önceden bu ürünü kullanıyordum. Ama herkes çok övünce Garnier almaya karar verdim. Bakalım inşallah memnun kalırım :) Blogunu takibe aldım. Bana da beklerim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil