Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

31 Ocak 2015

Nuxe Reve de Miel Lip Balm / Dudak Balsamı

Herkese merhaba!

Uzun zamandır yazmak için sabırsızlandığım bir ürünle karşınızdayım bugün. Nuxe markasını, ŞURADA bahsettiğim dudak koruyucu gloss ile tanımış, daha sonrasında simli kuru yağı başta olmak üzere bir çok ürününü deli gibi merak eder olmuştum. Nuxe Turkiye'nin Instagram hesabında Reve de Miel lip balmın 20. yıla özel ambalajlarını gördüğümdeyse bayıldım! 


Erkek arkadaşım Roaccutane tedavisine başlayacağı ve muhtemelen dudakları aşırı derecede kuruyup çatlayacağı için ona şimdiden kaliteli ve çok etkili dermokozmetik bir dudak balmı veya kremi araştırmaya başlamıştım. Tam da o sırada bu ürünle karşılaştım, hemen hakkında biraz araştırma yaptım ve bunun aradığım ürün olduğunu hissettim. Kozmela'da 1 alana 1 bedava kampanyası da varken siparişimi verdim, diğeri tabii ki kendime çünkü kışın karlı havalarda, o kuru soğuklarda dudaklarım inanılmaz kurudu ve evdeki hiçbir lip balmım etki etmez oldu. Böylelikle bir taşla iki kuş vurmuş oldum :) Biraz rötarlı bir şekilde elime ulaşan siparişimi gördüğümdeyse gerçekten çok moralim bozuldu, çünkü ben pembe istiyordum ve en azından biri bari pembe gelir diye düşünüyordum (evet biraz şekilciyim sanırım). Biri sarı diğeri yeşil olunca bütün hevesim kaçtı, kullanmak bile istemedim resmen! Erkek arkadaşım için sorun değildi tabii ki, yeşil rengi çok sevdiğinden onun için hava hoştu ve benim çocuk gibi suratımı asıp yarım saat mızmızlanmama anlam veremedi :) Ancak sonradan öğrendim ki siparişimi oluştururken not eklemem gerekiyormuş, siz siz olun buna dikkat edin :)


Derken bu avuç içi kadar kavanozu çıkarıp her fotoğrafladığımda, her kullandığımda yavaş yavaş gözüm alıştı ve çok şirin bulmaya başladım. Sade tasarımını, 15 gramlık kadifemsi buzlu camdan kavanozunu ve üzerinde taç resmi bulunan minik sarı kapağıyla ona uyumlu sarı yazılarını çok sevdim! Civciv sarısı bu tatlı renk o kadar da kötü değilmiş aslında :)


Kapağı açtığınızda sizi oldukça doğal renkli, buram buram portakal kokulu bir dudak balsamı karşılıyor. Portakalı ve portakal suyunu ne kadar seviyorsam, portakal kokusundan ve portakallı tatlılardan o kadar nefret ediyorum! Bu yüzden herkes gibi kokusuna bayılmadım malesef, ama rahatsız da olmadım çünkü öyle çok yoğun bir koku değil ve sadece sürerken duyuluyor, sonrasında hemen geçiyor. Hakkında araştırma yaparken çok yoğun ve katı yapısı yüzünden ruj altına sürmeye uygun olmadığını, gece yatarken uygulanması gerektiğini okumuştum, ben de aynı şekilde düşünüyorum. Yumuşacık, köpüksü, buna rağmen yoğun ve katı bir yapısı var ve kolay kolay emilmiyor, hatta gece sürüp yattığımda sabah hala bir miktar dudaklarımda oluyor ve eğer çok sürersem dudak içlerimde birikme bile yapabiliyor. Ama ne kadar kuru dudaklarla yatmış olursanız olun, sabaha yumuşacık dudaklarla uyanacağınızın garantisini verebilirim size! 


Ambalajının üzerindeki açıklamaları okumaktasınız. Besleyici ve onarıcı bu dudak kremi, %80,2 oranında doğal içerikten oluşuyor; akasya balı, shea yağı, greyfurt esansı ve zengin bitkisel yağlar içeriyor. Tabii ki paraben, parfüm, koruyucular, mineral yağ ve hayvansal maddeler içermiyor. Ayrıca da 3 yaşından itibaren çocukların da kullanabileceği bir ürün oluşu ve plastik değil de sağlıklı cam kavanozda olmasıyla benden tam not aldı. Parmakla uygulanmasını ise ben sorun etmedim çünkü yanımda taşıyıp gün içinde sıklıkla uyguladığım bir ürün değil, gece yatarken uyguladığım için zaten dişlerimi fırçalamış, ellerimi yıkamış oluyorum :)

Peki ben nasıl kullanıyorum ve nasıl etkisini gördüm?

Öncelikle dudaklarımın çok kuru ve çatlak olduğu zamanlarda her gece düzenli olarak uygulayarak uyudum ve sabaha yumuşacık dudaklarla uyandım. Ancak gün ortasından sonra dudaklarım yine bir miktar kurumaya başlıyor, akşama kadar tekrar kabuk kabuk bir görüntü oluşturabiliyordu. Ürünün bende etkili olmayacağını düşünerek moralim bozulsa da, düzenli olarak her gece kullanmaya devam ettim ve 2-3 günün sonunda bir daha aynı şeyleri yaşamadım, ne gün ortasında ne de gün sonunda dudaklarım kurumadı, çatlamadı, sağlıklı ve nemli bir görünüme kavuştu. Tabii ki ben nasılsa düzeldi diyerekten bir daha ürüne elimi bile uzatmadım, en kuru, en mat rujlarımı gönül rahatlığıyla sürüp sürüp gezdim. Hal böyle olunca bakımsız kalan dudaklarım bir hafta/on gün kadar bir süre içinde tekrar kurumaya, kabuk kabuk olmaya başladı.

Ben de yine aynı şekilde gece rutinime geri döndüm ve 2 günde yine dudaklarım toparladı, tüm gün sağlıklı görünümünü korur oldu. Ancak ben bir daha bırakmayı düşünmüyorum, en azından haftada 3-4 gece dudak maskesi şeklinde uygulayarak bir daha dudaklarımın kurumasına mahal vermeyeceğim. Erkek arkadaşımsa henüz kullanmaya başlamadı, onda da bir fikir oluştuğunda tekrar yazımı güncelleyip sizlerle paylaşacağım. 

Demem odur ki memnum kaldığım, şirin ambalajıyla hiç elimden düşürmediğim, evdeyken ara sıra gün içinde bile uyguladığım bir ürün oldu. Normal satış fiyatı 29-30 tl civarında ancak farklı dermokozmetik sitelerde yarı fiyatına kadar bulabilirsiniz. Öneririm.

Hoşçakalın!




4 yorum:

  1. Bu dudak balsamına tam anlamıyla bayılıyorum! Ben de kokusunu çok sevenlerdenim, sen sevmemişsin ama neyse ki rahatsızda etmemiş. Yazısını bloğumda ben de yazmıştım :)
    Bloğunu çok sevdim, hemen takibe aldım. Sende bana destek olursan çok sevinirim,hepimiz kabul ederiz ki gelişmek için destek çok önemli :)
    visneliruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm, tabii ki, hemen uğruyorum :)

      Sil
  2. ne kadar güzel bir bloğunuz varmış. Instagramdan takipleşip blogdan takip etmemek kötü oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm, kesinlikle öyle aslında emek verdiğimiz yer burası :)

      Sil