Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

18 Ocak 2015

Son Alışverişler #19 | Kozmela/Claire's/Calzedonia/Koton/Linens/Watsons

Herkese mutlu pazarlar!

Çok uzun süre alışveriş yazıları yazmayışımın ardından, son birkaç seferdir yazmak çok hoşuma gitti. Yazarken en keyif aldığım konulardan birisi kesinlikle, zaten o alışverişleri yapması da oldukça keyifli :) Son zamanlarda yaptığım minik alışverişleri, tek tük parçaları paylaşmak istedim ben de.


Öncelikle Kozmela alışverişimden bahsedeyim. Geçtiğimiz günlerde Nuxe markası 20. yaşını kutladı ve tüm dünyada açık ara en sevilen lip balmlardan biri olan Reve de Miel lip balmı 20. yıla özel amabalajıyla piyasaya sürdü. Bir de üstüne Kozmela 1 alana 1 bedava kampanyası yapınca herkes o kadar kapış kapış aldı ki, açıkçası ilk o şekilde haberim oldu böyle bir lip balmın varlığından. Biraz incelediğimde bir lip balmdan öte bir dudak maskesi, sadece gece kullanmaya uygun çok yoğun yapılı bir dudak balsamı olduğunu öğrendim ve önümüzdeki günlerde Roaccutane tedavisine başlayacak olan erkek arkadaşımın aşırı derecede kuruyup çatlayacak dudakları için en uygununun bu olacağını düşünüp kampanya bitmeden sipariş verdim. Benim de dudaklarım bakımsız kaldığında yaz kış kurur ve çatlar, hele kışın bakımlar bile yetersiz kalır, bu sebeple kendime de almış oldum ki sert havanın etkilerinden en iyi şekilde koruyabileyim. Ancak ben özellikle pembe istiyordum ve sarı geldiğini görünce inanılmaz bozuldum, evet sanırım bu tarz şeylerde biraz şekilciyim :( Ama hata benim, sipariş verirken özellikle pembe istediğimi not düşmem gerekiyormuş. Bendeki de nasıl şans be kardeşim :( Bu arada Kozmela'da kampanya hala devam ediyor, 29 küsur liraya iki adet lip balm sahibi oluyorsunuz, ihtiyacınız varsa kaçırmayın!


Claire's mağazasına sürekli girerim, cicili bicili birçok şey beğenirim ama ufacık şeylerin abartılı fiyatları yüzünden çoğu zaman almadan çıkarım. Ancak ara sıra indirimde yakalayınca alışveriş yaparım, mesela bambu makyaj fırçası seti almıştım ve çok memnunum. Yine geçen gün ne var ne yok diye bakmaya girdim ve soldaki gülkurusu/mürdüm tonlu metalik ışıl ışıl fara resmen vuruldum! Üstelik sadece 7.99 liraydı, hepsinin yapısı böyle güzel mi diye birkaç tane daha denedim ve altın/bronz tonlu olana da aşık oldum. İkisini alıp çıktım, çok yakında uygulamalı yazıları gelecek :) Biri 10, biri 09 numaraydı ancak etiketlerini çıkardığım için net hatırlayamadım, affola :)


 Calzedonia indirimi de çok konuşuldu, çok kapışıldı. Ben çok fazla bir şey almadım ama bir çorap delisi olarak Instagram'da bu İngiltere sembolleriyle süslü çorapları görünce bayıldım ve Calzedonia'nın önünden geçerken son anda aklıma gelmesiyle girip aldım! Sadece son iki çift kalmıştı ve ikisini de ben aldım, biri şimdi giymeye biri çeyize. Zaten çeyizim sadece çoraptan oluşacak sanırım, o kadar çok seviyorum ki :) Kids yazıyor ama 37-39 numara, bilginize :)


Koton'da takılar oldukça indirimde, bu ciciş küpeleri de sevdiceğim beğendi ve bana hediye aldı :) Akşam akkor lamba altında çektiğim için soluk duruyor ama aslında çok güzel ışıldıyor. Sevdiceğimin bana Koton'dan aldığı tek hediye bu değil. Bir de yılbaşı hediyem var tabii ki :) 


 Bir zamanlar yağmur çizmelerini görmeye bile dayanamayan, giyenlere zevksiz gözüyle bakan ben, asla giymem diyerek çok büyük konuşmuşum, yağmur çizmesinden başka çizme kullanmaz oldum, her gördüğümü ister oldum! O kadar çok seviyorum ki, evdeki kahverengi yağmur çizmelerime ek bir de siyah beğendim Koton'da ama öyle böyle değil, resmen öldüm! Eee bu kadar beğenince sevgili de yılbaşında ne alsam derdinden kurtulmuş oldu :) Ancak hususi olarak fotoğraflamayı unutunca yukarıdaki fotoğrafımı Instagram'dan alıp koydum, anca belli olmadığını görünce aynısı internette bulup altına onu da iliştirdim :) Çizmeler birebir aynı, tek fark benimkinin kemerlerinin zımbalı olması. Çok şık değil mi :)

Hediye demişken, birinin daha bana yılbaşı hediyesi vardı;


En yakın arkadaşlarımdan biriyle alışverişe çıktık ve o benim banyo sonrası giymek için havlu terliğe ne kadar ihtiyacım olduğunu bildiğinden Linens alışverişi sırasında bana ve kendisine bu cicileri almış, o kadar rahat ve kullanışlı ki, banyodan sonra saatlerce ayağımdan çıkmıyor :) Havlu yapısı sayesinde ayaklarım ıslak ve nemli kalmıyor, odama gelene dek tamamen kurumuş oluyor, bayıldım! Kendisine buradan bir kez daha teşekkür edeyim ve yeni yıl hediyelerimi de son alışverişlerim arasına sıkıştırmış olayım :)


Yine birkaç hafta önce yapmış olduğum tek parçalık Watsons alışverişi, buna alışveriş bile denemez ama Rimmel Glitter Bomb ojelere tek kelimeyle bayıldım, en kısa zamanda diğer renklerini de alacağım! Işıl ışıl!


Ve son olarak küçük bi bijuteriden aldığım kar taneli şahmeranım. Uzun zamandır elde zarif durabilecek bir şahmeran arıyordum ve bu ciciyi 5 liraya görünce alıverdim, muhtemelen kısa sürede kararacak ama yine de çok beğenerek takıyorum. Kar tanesi de tam havalara uydu sanki :)

Son zamanlarda aldıklarım işte bu kadardı, malesef tüm mağazaların yaptığı büyük indirimlerden henüz yararlanamadım, umarım benim durumlar düzelene kadar indirimler bitmez :) Siz son zamanlarda neler aldınız?

Hoşçakalın!



6 yorum:

  1. Şahmeran'ına bayıldım . Çok zarif. :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim çok güzel bir yazı olmuş bir solukta okuyuverdim :)Hepsini güzel günlerde kullanın Claries farların güzelliğine inanamadım yarın ilk işim Koruparka gidip bi tane almak olucakk ba-yıl-dımm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm beğenmenize sevindim :) Demek Bursalısınız bence de almalısınız gerçekten çok güzeller :)

      Sil
  3. Çok güzel bir alışveriş olmuş, güle güle kullanın ^-^ Sizi takipteyim banada bekleriim :* sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, tabii ki uğrarım :)

      Sil