Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

30 Ocak 2015

Son Alışverişler #20 | Madame Coco/Tantitoni/Ikea/Mudo/Koton/LCW/Penti/Vero Moda

Herkese merhaba!

Haftanın en sevdiğim gününe en sevdiğim konulardan biri yakışır dedim ve son zamanlarda yaptığım indirim alışverişlerimi bir postta topladım. Hayret bir şekilde bu sefer hiç kozmetik yok, tüm ihtiyaçlarımı yılbaşı alışverişinde alarak yüklü bir harcama yaptığım için alacak bir şeyim yok çünkü :)


Alışverişimin şöyle toplu bir görüntüsünü koyduktan sonra geçelim teker teker aldıklarıma...


Madame Coco'nun her hafta farklı bir ürüne olan muazzam indirimlerini çok seviyoruz annemle beraber. Anneme her hafta mesaj geliyor, işimize yarayacak bir şeyse gidip alıyoruz. Daha önce yine indirimden lila-mor tonlarından harika bir nevresim takımı almıştık çeyizime, ancak alt çarşafı yoktu, aynı tonda da bulamamıştık malesef. Bu hafta lastikli havlu çarşafların indirimde olduğunu öğrenince bir bakalım dedik, nevresimimle aynı tonda bulunca hemen aldık! 54.90 liradan 16 küsura düşmüştü, her zamanki gibi Madame Coco'dan mutlu ayrıldık :)


Bir diğer çeyiz alışverişim Tantitoni'den. Geçen yazdan beri her yerde gördüğüm bu kavanoz kupalara bayılıyorum, önce kafelerde görüp çok sevdiğim, sonra da Tantitoni'de satıldığını öğrenmemle hemen hemen herkeste gördüğüm bu cici kupalara ulaşmam hiç te kolay olmadı. Bursa'da malesef bir tane Tantitoni var, o da Anatolium AVM'de ve bana bir saat uzaklıkta. Bu yüzden iki kupa almak için taa oralara kadar gidemedim, ancak erkek arkadaşım memleketine gidip gelirken terminal hemen Anatolium'un yanında olduğu için geçerken uğrayıp alsın diye ona sipariş ettim. Sağolsun o da bir üşendi, iki üşendi, en sonunda kalkıp kendim gittim ve kalmadığını, bir daha da gelmeyeceğini öğrendim. Erkek arkadaşıma nasıl kükrediğimi tahmin edebiliyorsunuzdur, günlerce başının etini yedim :) Derken bir kaç hafta önce çok sevilen bu kupaların tekrar raflarda yer alacağını öğrenince bu kez vakit kaybetmeden gidip aldım, hatta benimkine aldırdım :) İndirimle 8 küsura geldi tanesi, Allah'ım güzel günlerde kullanmayı nasip eder inşallah :)


Çeyize dair aldığım son parça da Ikea'nın meşhur peçeteliği. Evet herkeste var ama yine de çok beğendiğim, çok zarif bulduğum ve evimde bulunmasını istediğim bir parça olduğundan aldım. Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ancak 7 küsur liraydı sanırım.


Gelelim giyim alışverişlerime... Bitmek bilmeyen sınavlarımdan dolayı deli gibi indirim olduğu günlerde hiç bir yere çıkamadım. Sınavlarım bitip te ben çıkana dek ya indirimler bitti, ya da mağazalar talan edildi, hiç bir şey kalmadı... Aradığım ve ihtiyaç duyduğum çoğu parçayı bulamadım, ya bitmişti ya da bedeni kalmamıştı. Ama yine de bir iki parça şey bulabildiğim için mutluyum. Mesela uzun zamandır puantiyeli beyaz bir gömlek istiyordum ve Mudo'da karşıma çıktı, son kalan bedenlerden biri de benim bedenimdi ve hemen aldım. Bir de içime gömlek giyerek kombinleyebileceğim birkaç renk kazağa ihtiyacım vardı, ben bu gömleği denerken erkek arkadaşım da bu kazakla iksini kafasında kombin yapmış, denedim ve ikimiz de bayıldık! İkisi de 99 küsur liradan 49.90'a düşmüştü, aldım gitti :)


Gelelim Koton alışverişime. Koton'da gerek reyonlar gerekse kabinler resmen savaş alanı gibiydi, çalışanlar insanların kabinlerde giyip çıkardıklarını toplamaya yetişemiyorlardı! Kıyafetleri asmaya yer yoktu resmen, giysilerden dağ oluşmuştu bütün kabinlerde :D Bir sürü kıyafetle girdim kabine, indirimler o kadar güzeldi ki... Annemle ikimiz bir saate yakın yavaş yavaş keyfini çıkara çıkara gezdik, herşeyi inceledik, deneyip birbirimize mankenlik yaptık. Mükemmel elbiseler denedim, ama ya aşırı kısaydı ya da bedeni yoktu :( Kazaklar da aynı şekilde, etekler de... Beğendiğim hiç bir şeyi alamadım, ama o kadar aklım kaldı ki... Bu gördüğünüz siyah düz klasik etek 12.90'a düşmüştü! Resmen şaka gibi, özel bir yerlere giderken giymeye gardrobumda bulunsun diye aldık :) Yanındaki kısa kollu, arkası dantel detaylı tişört de tiril tiril hafif kumaşıyla tam kasaya giderken annemin dikkatini çekti ve yazın kot şortlarımın üzerine güzel olur diye aldık, 9.90 liraydı. Gözlük ise kendime yakıştırdığım ender gözlüklerden ve kaç aydır her girdiğimde deneyip bi türlü alamıyordum, ancak onun da 9.90'a düştüğünü görünce bu sefer kaçmaz dedim  :) Annemse geçen yazdan beri beğendiği elbisenin 80 liradan 29.90'a düştüğünü görünce hiç kaçırmadı, keşke ben de beğendiğim elbisenin bedenini bulabilseydim :(


Şifon bluzlarımızın içine giymeye siyah ve beyaz olmak üzere ikili halde satılan body'lerden aldık annemle ikimize. Bu tarz şeyler illa ki lazım oluyor. Bunlar da indirim yoktu, ikili halde 14 küsur liraydı.


Penti'den uzun zamandır almak istediğim termal taytı indirimde bulunca aldım. Ben aslında termal tayt, termal çorap olayına hiç inanmıyordum ancak arkadaşlarım cidden sıcak tuttuğunu söyleyip çok övünce, ben de kışın kotlarının içine kat kat külotlu çorap giyecek kadar üşüyen bir kişilik olaraktan alayım dedim. Ve bugün giyip denedim bile, böyle bir rahatlık yok! Üzerimde olduğunu bile hissetmiyorum, bu taytsa şimdiye dek giydiklerim ne dedim içimden :) Ve cidden normal taytlardan daha sıcak tuttuğunu farkettim. 12 küsur liraya geldi. Mavi külotlu çorabı ise yukarıdaki mavi kazağım, siyah deri eteğim ve siyah yağmur çizmelerimle kombinlemek için aldım :) Fiyatı 5.50 tl.


Son olarak alışveriş takısız olmaz dedim ve Vero Moda'dan bu güzellikleri aldım. Pembe-altın renkli V şekilli uzun kolyeye görür görmez bayıldım, 6.95 liraydı ve tam ödeme yapmak için kasaya yönelmiştim ki görevli bana 1 alana 1 bedava kampanyası olduğunu, istediğim bir ürünü daha alabileceğimi söyledi :) Ben de 5 liralık bu etnik bilezik setini aldım, bedavaya geldi :) Bu tarz bilezikleri yazın beyaz bohem bluzlar, kot şortlar ve gladyatör sandaletlerle kombinlemeye bayılıyorum! Ayrıca Vero Moda'nın takı indirimlerine de bayılıyorum :)


Bir türlü açmayan güneş ve kapalı hava yüzünden her ne kadar fotoğraflar biraz karanlık olsa da, benim son zamanlarda yapmış olduğum alışverişler bu şekildeydi, peki siz indirimlerden neler aldınız? :)

Hoşçakalın!





12 yorum:

  1. Madame coco çeyiz için gerçekten ideal,ben de hiç kaçırmıyorum.İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle, ben de hoşuma giden şeyler olduğunda hiç es geçmem :) teşekkürler :)

      Sil
  2. Selam canım,çok tatlı şeyler almışsın güzel günlerde kullan ;)
    Deri etek mavi çorap kombinini görmek isterim mümkünse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm, tabii ki, pazar günkü etkinliğimizden sonra etkinlikle birlikte kombinimi de ekleyeceğim :)

      Sil
  3. Çok keyifli bir yazı olmuş,güle güle kullan hepsini :)) Not : Özellikle gömleğine ve gözlüğüne bayıldım! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm beğenmene sevindim :) Hihih ben de çok severek aldım :)

      Sil
  4. Puantiyeli gömleğe bayıldım. Güle güle güzel günlerde giy hepsini :)

    YanıtlaSil
  5. aldıklarının hepsi birbirinden güzel çok zevklisin güzel günlerde giy.Ben büyük alışverişimi pazar gününe bıraktım bakalım senin gibi güzel ciciler bulabilecekmiyim :) yakın zamanda mangodan deri görünümlü siyah pantolon ve forewer newden çanta aldım :) mağazalar çok karışık oluyor olan şeyide bazen bulamamak can sıkıcı olabiliyor gömleğini çok beğendim mudoya bakıyım bulabilecekmiyim :) keyifli,mutlu,huzurlu bir hafta geçirmek dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım bulabilirsin. Aldıklarını güle güle kullan bu arada :) Sevgiler.

      Sil
  6. benim de çeyizime ilk aldığım şeylerden biri mutfak saati:) hatta bloguma koymuştum da biri "alemsin çeyize buradan mı başladın" tarzı bişey yazıp alay etmişti çok bozulmuştum:)

    ceyizsandigimdakiler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok hoş hiç kimsenin moralini bozmasına izin verme, büyük eşyalar en son alınır bence çünkü her gün moda teknoloji ve piyasa değişiyor, böyle ufak tefek şeyleri gördükçe alıyorum valla hiç kimse umrumda değil :) Güle güle güzel günlerde kullan canımm :)

      Sil