Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

29 Ocak 2015

The Body Shop Vitamin E Aydınlatıcı Nem Kremi

Herkese merhaba!

Cilt tipimiz ne olursa olsun, özellikle 20'li yaşlardan sonra cildimize uygun nemlendiricilerle yaz kış nemlendirmemiz şart. Bu, ileriye dönük yaşlanma belirtilerini en aza indirmek için en önemli adımlardan biri, cildimiz nemli kalmalı ki kuruyup çatlamamalı, aksi takdirde kırışık oluşumu hızlanacaktır. Bu yüzden ara sıra yaramazlık yapıp es geçsem de, genel olarak cildimi nemlendirmeye özen gösteriyorum. Karmadan yağlıya dönük bir cilde sahibim ve malesef ki henüz ideal nemlendiricimi bulabilmiş değilim. Ancak geçen haftalarda birkaç gün süren karlı, aşırı soğuk ve kuru havalar yüzünden cildim benim bile şaşıracağım şekilde kuruyup gerildi, kabuk kabuk oldu. Ben de o günlerde kullandığım bir nemlendiriciden bahsetmek istedim bugün sizlere.


The Body Shop'ın ürünlerini severek kullanıyor, bir çoğunu da oldukça merak ediyorum. Vitamin E serisine ait bu aydınlatıcı özellikli nemlendirici kremse The Body Shop ürünleri kazandığım bir çekilişle benim olmuştu. Ürünün üzerinde tüm cilt tipleri diye yazıyor, ancak gerek daha önce blogger arkadaşlarımla yaptığımız The Body Shop etkinliklerinde, gerekse okuduğum blog yazılarında öğrendiğim kadarıyla bu ürün daha çok kuru ve hassas ciltlere uygun. Ama ben yine de denemek isteyip çekilişi kazandığım o sıcak yaz günlerinde bir kaç gün kullandım ve zaten yağlı cildimi aşırı yağlandırdığını gözlemleyip bıraktım. Ve son zamanlarda yağan kar ve kuru soğuklar sebebiyle cildim aşırı kuruyup kabuk kabuk olunca, bana çekmeceden göz kırpan bu kreme bir şans daha vermek istedim.


Krem 50 mL ve kapağını açtığınızda şık bir koruma kapağı daha karşılıyor sizi. Bunu seviyorum çünkü kreminizi çantanıza attığınızda ürün kapağa bulaşıp açmaya kalktığınızda sizi uğraştırmıyor. Ki bu kremin kapağa bulaşma ihtimali çok yüksek çünkü oldukça akışkan bir yapısı var. Ayrıca mis gibi de kokuyor.


Resimden de belli olduğu üzere gayet yumuşak ve hafif yapılı bir krem. Uçuk pembe renginin yanında bir de lilamsı metalik yansımaları var, aydınlatıcı derken bu kastedilmiş sanırım. 


Parmağımla aldığım üründeki mor-lila yansımaları görebiliyorsunuz değil mi? 


Elimin üstünde aydınlatıcı özelliğini görebilirsiniz. Ben elimin üzerine yoğun bir şekilde uyguladım, biraz daha az bir şekilde ve iyice yedirerek uygularsanız bu kadar bariz belli olmayacaktır. Ancak bu metalik yansımalar kremin kapağına ve kenarlarına bulaşıp kuruduğunda hani suya benzin karışır da gökkuşağı renklerinde yansımalar ortaya çıkar ya, aynen öyle bir hal alıyor ve benim aklımı kurcaladı açıkçası. İçeriğine baktığımda paraben olmasa da petrol türevleri olduğunu gördüm.

Nemlendirmesine gelince, çok kuru soğukların olduğu birkaç gün boyunca cildimi yağlandırmadan gayet güzel bir şekilde nemlendirip rahatlattı, kabuk kabuk görüntüyü aldı, hatta biraz yetersiz bile kaldı. Ancak havalar biraz düzelip cildim de kendine gelince, yine tıpkı geçen yaz olduğu gibi aşırı derecede yağlandırdığını, alnımın yağdan parladığını gözlemledim. Hal böyle olunca kullanmayı tekrar kestim, başka nemlendiricilere yöneldim. Herhangi bir sivilce oluşumuna da sebep olmadı. Diyeceğim odur ki kuru cilde sahip olanlar rahatlıkla kullanabilir.

Yağlı ciltler için nemlendirici önerilerinizi bekliyorum, hoşçakalın!




6 yorum:

  1. bir kremde o kadar aydınlatıcı özellik olabileceğini hiç düşünmemiştim. en yakın fırsatta gidip deneyeceğim.takipteyim =) bana da beklerim gizemeslek.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa şahit oluyorum :) Tabii ki uğrarım :)

      Sil
  2. Merhaba kuru bir cilde sahip olduğum için ne kadar nemlendiricimi eksit etmesemde cildim istanbulun soğuyuyla savaşamıyor benimde cildim pul pul oluyor dudaklarım beyazlaşıp kuruyup kabuk bağlıyor bu ürün aklımda olsun elimdekiler bittiğinde alıp denicem paylaşımın için teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, öncelikle tester'ını alıp denemeni öneririm :) yazımın işe yaramasına sevindim, sevgiler..

      Sil
  3. Bu seri hep aklımdaydı, özellikle göz kremiyle; ancak yüz kreminde petrol türevi olması hiç iyi değil. Daha güzel içerikli muadilini bulursun umarım.

    YanıtlaSil