Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

14 Ocak 2015

Yves Rocher Nutrition Saç Onarıcı Balsam

Uzuuun bir aradan sonra herkese merhaba!

Resmen yazmayı özlemişim! Yeni yıla malesef sınavlarla girdim ben, o sebeple yılbaşından beri buralara uğrayamadım bile, ne geçen seneki gibi "2014 Nasıl Geçti" postu hazırladım, ne yılbaşı kombini, ne makyajı, hiç bir şey! Neyse ki sınavlara ufak bir aram var da bir kaç post bari girebileceğim :)

Bugün sizlere bir saç ürününden bahsedeceğim. Yves Rocher'in birçok ürününü severek kullanıyorum ve bunu da büyük umutlarla almıştım ama malesef hiç memnun kalmadım...


Daha önce dipleri yağlı, boy ve uçları ise aşırı kuru saçlarım için şampuan almaya gittiğimde bayan bana ısrarla bu ürünü önermiş, ben de daha sonra deyip geri çevirmiştim. Bir sonraki indirimde de aklımda kaldığı için gidip aldım, çünkü ombreden dolayı git gide açılan saç uçlarım o kadar kötü bir hale geldi ki, hiç bir saç bakım maskesi, serumu, yağı etki etmez oldu. Israrla kestirmeden kurtarmak istediğim için de, bu ürüne de bir şans vermek istedim.


Saç onarıcı balsam, organik bitkilerden besleyici tatlı badem yağı ve yulaf sütü ile zenginleştirilmiş formülüyle yıpranmış saç uçlarını onaracağını iddia ediyor, hafta da 2-3 kez uygulanması tavsiye ediliyor. İçerik konusunda uzman sayılmam ama hepimizin aşina olduğu zararlıları içermiyor, silikon ihtiva etmiyor, %96'dan fazla doğal içerikten oluşuyor. Zaten Yves Rocher'in en büyük özelliklerinden biri temiz içerikli olması. Ayrıca dermatolojik gözetim altında da test edilmiş.


Öncelikle ürün 50 mL ve bence bu miktar biraz az, sonuçta bir saç ürünü, her ne kadar sadece saç uçlarına uygulanıyor olsa da ben bir seferde en az 3-4 fındık büyüklüğünde kullanıyorum ki tüm saç uçlarıma eşit bir şekilde dağıldığından emin olabileyim. Bu da ürünün birkaç kullanımda yarısından daha fazla azalmasına sebep oldu. İnce yapılı bir krem formunda, oldukça akışkan, ellerinizde kolayca yayılıyor ve saçlara da kolay bir uygulama sağlıyor. 
 Kokusundan çok ama çok rahatsız oldum, aynı serinin şampuanını da kullanmıştım o da böyle kokuyordu ama bu üründe koku çok daha ağır ve baskın. Evet bitkisel bir koku ama şahsen saç uçlarıma sürüp okula giderken otobüste az daha kusmama neden olacaktı! Çok midemi bulandırdı, oysa erkek arkadaşım bayıldı! Koku kavramı oldukça göreceli!

Sevmememin sebebi kokusu ve miktarı değil elbette. Ürünü uyguladığımda doğal olarak hafif nemli bir görünüm yaratıyor ve o sırada aşırı kuru ve keçe gibi olan saç uçlarım inanılmaz pürüzsüz ve parlak gözüküyor. Ancak bir türlü o ıslak/nemli görüntü kaybolmuyor, bu soğuk kış günlerinde sanki duştan çıkmışım da saçlarımı iyice kurutmamışım gibi bir görüntüye sebep oluyor ve ben bu şekilde okula gitmekten hiç hoşlanmıyorum. Ve de ürün emildikten sonra saçları öyle bir sertleştiriyor ki, bildiğiniz jöle sürmüşcesine katır kutur oluyor! Hiç bir şekilde tarak girmiyor! Hatta ertesi günü yıkadıktan sonra bile o kuruluk devam ediyor ve saç açıcı spreylerle bile saç uçlarımı inanılmaz zor açıyorum! Ben saçlarımı tararken bu kadar zorlanıp, resmen yolacaksam bu ürünün ne anlamı kaldı?

Demem odur ki toplasanız 6-8 kere kullanmışımdır, etkisini görmediğim gibi daha çok zararını gördüm kısa vadede, bu süre içerisinde saçlarımı da kestirdim, ve kesilmiş saçlarımda kullandığımda yine aynı sonuçları aldım. Belki uzun süre kullansam etkisini görür müydüm, sanmıyorum ama yine de bilemem, ancak kullanmaya devam etmeyeceğim çünkü kullandıktan sonrası tam bir işkence. 

%30 indirimle 12 küsur liraya almıştım. Kullanan, memnun kalan kalmayan varsa sizlerin görüşlerinizi de almak isterim.

Hoşçakalın!






4 yorum:

  1. Yves Rocher'in sevdiğim pek çok ürünü var ama nefret ettiklerim de var. Güzel bir yazı olmuş merakıma yenilip almayayım bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de genel olarak seviyordum ama bununla birlikte nefret etmiş te oldum. Beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Merhaba, ürünü uzun zamandır bende kullanıyorum ve çok memnunum. Okuduğuma göre 3 4 fındık büyüklüğünde ürün kullanıyormuşssun, bu tek seferde saça fazla geliyor olmalı ki saçını sertleştirmiş mümkün olduğunca az ürünü saçına dağıtmalısın böylece faydasını görüceksin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az olunca da tüm saçlarıma eşit dağılmıyormuş gibime geliyor, ama mecburen kullanıp bitireceğim madem öyle yapayım az az kullanayım :)

      Sil