Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Şubat 2015

Dr. Scheller Ürünleri | Yıkama Jeli ve Gündüz Kremi


Herkese merhaba!

Uzun zamandır Watsons'ın blogger listesinde olmama rağmen, Watsons Card da dahil olmak üzere firma gönderilerine dahil değildim ve tam bu durumu kabullenmiştim ki süpriz bir şekilde Watsons'tan ilk pakedimi aldım. Bundan birkaç hafta önce gelen Dr. Scheller ürünlerini düzenli olarak kullanıp gözlemledikten sonra artık yorumlamanın tam zamanı!


Watsons bizlere, Dr. Scheller'ın Nar Özlü Yıkama Jeli ve Frenk Üzümü & Marula Yağı ile Yenileyici Nemlendirici Gündüz Kremi'ni yollamış. Watsons raflarında yeni yeni yer almaya başlayan Alman kökenli bu marka; doğallıktan vazgeçemeyenler için biçilmiş kaftan. %100 organik sertifikalı saf ve doğal cilt bakım markası, aynı zamanda dünyanın ilk organik anti-aging markası olmasıyla da dikkat çekiyor. 



Ürünleri daha görür görmez, ambalajından bir doğallık seziyorsunuz. Gündüz kreminin içinden çıkan prospektüs şeklindeki kağıtta tam 23 dilde bilgiler yer alıyor; bu da markanın öyle öte beri bir marka olmadığını, ürünlerinin eczanelerde satılan türden, dermokozmetik ürünler olduğunu açıkça gösteriyor. 

Kendi cilt tipime uygun temizleyici ve nemlendiriciyi bir türlü bulamadığım şu günlerde, bu ürünler bende oldukça heyecan uyandırdı ve hemen denemeye başladım. İlk olarak nar özlü yıkama jelinden başlayayım;



 Hassas ciltlere özel bu jelin temizleyici ve iyileştirici etkisi, Asya'dan gelen seçkin nar ekstreleri sayesindeymiş ve ayrıca gözenekleri yumuşatıcı, sıkılaştırıcı, anti aging etkileri de varmış. İçeriğindeki anti oksidanlar ile serbest radikallere karşı direnç sağlayarak cildi kurumaya karşı koruduğu da belirtilmiş ambalajının arkasındaki açıklamada. Renksiz, hatta neredeyse kokusuz bir ürün. Her zamanki gibi sabah ve akşam ıslak cildinize iyice yedirdikten sonra duruluyorsunuz. Cildime masaj yaparak yedirirken belli belirsiz kokusu biraz hissediliyor, buram buram doğallık kokan, hiç bir şeye benzetemediğim bir koku. Ayrıca cildinize uygularken ne kadar yumuşak yapılı olduğunu ve cildinize ne kadar nazik davrandığını da hissedebiliyorsunuz, bu benim gayet hoşuma gitti ve bu ürünle yüzümü yıkamaktan keyif aldım. 

Cilt toleransı ve etkinliği dermatolojik olarak test edilmiş olan bu ürünü düzenli ve uzun süre kullanmam sonucu gözlemlerimse, kesinlikle kurumaya karşı gayet etkili olduğu yönünde. Kullandığım dönem içerisinde neredeyse nemlendirici kullanmaya bile gerek duymadım diyebilirim, şu son birkaç gündür karla birlikte gelen Sibirya soğukları sayesinde hatırladım nemlendirici kullanmam gerektiğini. Onun dışında herhangi bir sivilce oluşumuna yol açmaması da artı puan. Ancak burunumun üzerinde yerleşik düzene geçmiş siyah noktalarım için kalıcı bir çözüm olamadı malesef, yıkadıktan hemen sonraki o temiz görüntüye rağmen birkaç saat içinde tekrar belirginleşiyor siyah noktalarım. Ve son olarak hassas ciltler için olmasına rağmen cilt hassasiyetimi biraz arttırdığını ve yer yer kızarıklıkların belirginleştiğini söylemeliyim, kullandığım süre içinde kızarık karşıtı bir kremle bu durumdan kolayca kurtuldum. Yine de ürünün yarısından fazlasını kullandım ve benim cildimde yarattığı etki bakımından kendisine karşı duygularım tamamıyla nötr :)

Peki ya gündüz kremi?



Tüm ciltlere uyumlu olan bu krem; bizlere değerli frenk üzümü ve Afrika'dan gelen marula yağının birleşimiyle maksimum etki sunuyor. Frenk üzümünün, içerdiği yüksek konsantrasyonda C vitamini ve mineraller ile sahip olduğu anti oksidan etkinin yanında, koruyucu ve iritasyona karşı da etkisi varmış, ayrıca marula yağı da cildi hoş ve yumuşak bir şekilde kaplayarak cildin lipid yapısını güçlendiriyormuş. 

24 saate kadar nemli tutma vaadi sunan krem, yıkama jelinin aksine gayet belirgin ve doğal bir kokuya sahip, ilk başta biraz rahatsız olsam da sonrasında alıştım diyebilirim. Kullanmaya başladığım dönemlerde her sabah yıkama jeliyle cildimi temizledikten sonra uyguladım ancak zaten yağlı olan cildime biraz yoğun geldi ve daha da yağlandırdı. Zaten yıkama jelinin nemli tutma özelliği var, bir de üzerine yağ bazlı bu kremi uygulayınca biraz fazla oldu açıkçası. Onun dışında cildimde herhangi bir sivilce, oluşum, iritasyona sebep olmayışı ve fazlaca nemlendirmesiyle kuru cilde sahip olanların çok seveceği bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ayrıca kremin ambalajının üzerinde 30+ yaş grubu için olduğu ibaresi var, bunu da belirteyim çünkü ben oldukça geç gördüm :) Zaten kullanmam doğru olmazmış, ben de bıraktım. 

Ürünler hakkındaki gözlemlerim bu şekilde, ayrıca tahmin edeceğiniz gibi ürünlerin organik tarım sertifikalı ve vegan ürünler olduğunu söylememe gerek bile yok sanırım. Saf ve doğal hammaddeler, değerli yağlar ve yüksek kaliteli bileşenlerden üretilen ürünlerde koruyucu olarak benzilalkol, potasyum sorbat ve sodyum benzoat kullanılıyor; silikon, mineral yağlar, sentetik renklendiriciler ve paraben türevleriyse %100 yer almıyor. 

Dr. Scheller ürünlerini detaylı olarak BURADAN inceleyebilirsiniz. Beni Dr. Scheller ürünleriyle tanıştırdığı ve deneme fırsatı sunduğu için Watsons Türkiye'ye teşekkürler!

Hoşçakalın!



4 yorum:

  1. Temiz içerikli ürünlere olan ilgi arttıkça benimde ürün bulma sorunum çok fazla kalmıyor:) Bu markanın cilt bakım yağını merak ediyorum bende
    blogunu takip ediyorum sanıyordum meğerse hep google dan yazıp girmişim hemen takibe aldım şimdi benimde blogumu ziyaret edersen çok mutlu olurum:) http://www.ummuhancelikel.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cildime daha uygun olan ürünlerini oldukça merak ediyorum, blogunu da çook severek takip ediyorum :)

      Sil
  2. epeydir merak ettiğim bir markaydı, yorumların için teşekkürler :)

    YanıtlaSil