Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

6 Şubat 2015

Neşeli Buluşma Sponsorlarımız #1

Merhabalar!

Dün yazmış olduğum Neşeli Buluşma etkinliğimizden sonra sıra geldi hediye ve sponsorlarımıza. O kadar güzel şeyler göndermişler, hazırlamışlar ki bizler için :)


Sponsorlarımızın şöyle toplu bir fotoğrafını ekledikten sonra, iki ayrı yazıya böleceğim hediyelerimizi tek tek inceleyelim mi? :)


Öncelikle bizler için el emeği göz nuru olarak hazırlanan hediyelerden başlamak istiyorum. Bu şık kutuda güzel notuyla birlikte her birimiz için özel olarak hazırlanan broşları ben çok sevdim! Benimki maviydi ve o gün üzerimde olan mavi kazağımla inanılmaz güzel oldu! Teşekkürler Fingerscrossed! İsmimin yazdığı kocaman, leziz kurabiye ve şık sunumlu kokulu taş ise Gogo Ev Atölyesi'nden, iki ısırıkta mideye indirdiğim kurabiye ve hemen çeyize eklediğim şık taşım için teşekkürler Gogo Ev Atölyesi! Ve üzerinde makyaj malzemelerinin bulunduğu, hoşgeldiniz yazılı bir diğer enfes kurabiyeyse Çınar Ağacında blogunun sahibesi sevgili Sibel Daban'dan, teşekkürler Sibel Hanım!


Makarneks ilk çıktığı günden beri gerek pratikliği gerekse lezzeti sebebiyle favorim oldu! Sevmeyeni de çok elbette ama tam benim damak tadıma göre. Sıklıkla tükettiğim Makarneks'i koca bir koli şeklinde sponsorlarımızın arasında görünce çok sevindim! Hatta fotoğraflamayı bekleyemeden birini yedim bile :) Teşekkürler Makarneks!



 Pakmaya yine kocaman bir paketle yanımızdaydı. Tatlılar, kekler, börekler yapıp afiyetle yememiz için herşeyi düşünen Pakmaya sayesinde tatlı yiyip tatlı konuşacağız :) Teşekkürler Pakmaya!


Küçüklüğümden beri kronik bronşitim olduğundan çok sık hasta olurum ve kendimi bildim bileli her hastalandığımda annem zorla kaşık kaşık bal yedirir. Bu yüzden bal benim için bir çocukluk sendromudur, kaşıkla tek başına yemekten nefret ederim! Ancak ekmeğimin üzerine sürüp yemeye bayılıyorum :) Ayrıca geceleri yatmadan önce rahat uyuyabilmek adına ılık ballı süt içmeyi de inanılmaz seviyorum. Tam da evdeki balımız bitmişken bu çok iyi oldu! Anavarza Süzme Çam balı elde edilirken; arıların minik kanatlarında taşıdığı lezzet ve kalitenin sırlarını, üretim aşamasındaki tabiatın uzmanlık alanı ve insanlığın en çok zorlandığı erdem olan sabrı, ve sırla sabrın buluştuğu yerde tabiatın insana armağanı olan bu eşsiz besini daha yakından incelemek isterseniz hemen tıklayın. Teşekkürler Anavarza Bal!



Scotch Brite'ın bu kalpli bulaşık süngerlerini Instagram'da bir ev hanımında görüp bayılmıştım! Marketlerde o kadar çok aradım ki... Çeyizim için alacaktım, ancak bir türlü bulamadım. Sponsorlarımızın arasından çıkınca nasıl sevindim anlatamam :) Ayrıca bildiğimiz sarı bezin yılbaşı temalı, geyik ve çam ağacı desenli olanlarına da ayrı bayıldım, hepsi çeyizde yerlerini aldılar :) Scotch Çift Taraflı Köpük Bantlar ve Command Çerçeve Asma Bantları ise her evde bulunması gereken pratik araç gereçler, tüm bunlar için teşekkürler 3M Türkiye!



Yine çok cici bir temizlik bezi de Parex'ten gelmiş, artık düz ve sıkıcı sarı bezleri kullanmaya son :) Annem resmen kullanmaya kıyamadı, bunu da çeyize kaldırdı! Ayrıca kullan-at eldivenler de ev işlerinde çok işimize yarayacak. Teşekkürler Parex!


Cook da yine çoğu buluşmamızda yanımızda olan firmalardan biri; güzel kokulu boy boy çöp torbaları ve mutfak için çeşitli ürünleriyle sıklıkla tercih ettiğimiz bir marka. Yine günlük hayatta sürekli elimizin altında olması gereken ürünlerinden göndermiş bizlere, biz de seve seve kullanırız o zaman :) Teşekkürler Cook!


Yine evde bir çok amaç için kullanabileceğimiz, şeffaf bir plastikten "Şişe ve Buz Kovası" vardı sponsorlarımızın içinde. Eminim ki annem bunu çok daha farklı şeyler için kullanacak, teşekkürler Bora Plastik!



Yıllar yılı ailece kullandığımız tek pamuk markası olan İpek, bizlere her türlü makyaj temizleme pamuğundan oluşan kocaman, cömert bir paket göndermiş. 120 ve 70 adetlik makyaj temizleme pedi, kare makyaj temizleme pedi ve çok merak ettiğim organik makyaj temizleme pedi... Her gün makyaj yapan bir kızın en çok ihtiyacı olabilecek şeyler bunlar, o yüzden çok makbule geçti :) Teşekkürler İpek!



İpelina, yine İpek Pamuk'a ait bir marka. Sanırım henüz yeni, çünkü ilk defa tanıştım kendisiyle. Genç kızların istek ve ihtiyaçlarına yönelik çok cici bir konseptle hazırlanan İpelina ürünleriyle dolu kocaman bir paket te yine İpek'ten hediye gelmiş. İçinde neler yok ki? Hidrofil pamuk, makyaj düzeltme çubuğu, kulak temizleme çubuğu, oval makyaj temizleme pedi, kavanozda pratik oje ve makyaj temizleme pedleri, aynı zamanda çantaya atmalık paket içinde oje ve makyaj temizleme pedleri... Her biri öyle ihtiyaç duyulan şeyler ki... İpek Pamuk sayesinde kocaman ve eğlenceli bir stoğum oldu, teşekkürler İpelina!



Pamuklardan devam ediyoruz :) Güvenle kullandığım marka Fresh'n Soft, daha önceki buluşmalarda olduğu gibi yine yanımızdaydı. Kenarları dikişli, çok sevdiğim makyaj temizleme pedlerinden ve makyaj düzeltme çubuklarından göndermiş bizlere. Öyle büyük bir stoğum oldu ki, aylarca makyaj pamuğu alışverişi yapmayacağım :) Ayrıca makyajımı hep normal kulak temizleme çubuklarıyla düzeltirdim, ancak bir ucu sivri bir ucu yassı olmak üzere çok daha pratik makyaj düzeltme çubuklarım var artık. Teşekkürler Fresh'n Soft!



Son zamanlarda blogger çalışmalarıyla çok karşımıza çıkmaya başlayan Dermadolin bizlere kişisel bakım ürünlerinden oluşan kocaman bir paket göndermiş. Daha önce kullanıp beğendiğim Seranem saç bakım şampuanı, vücut bakım şampuanı, el bakım kremi, Ceradolin su ve yağ bazlı nemlendirici losyonlar... Hepsi neredeyse hergün kullandığımız ürünler olduğundan bu pakede bayıldım! Yağ bazlı Lipo losyonun bir benzerini epilasyon sonrası kızarıp tahriş olan bacaklarım için kullanıyorum ve bitmek üzere, bu yüzden yenisinin gelmesi iyi oldu. Su bazlı olan Hidro losyonu da yüzüm için kullanmayı düşünüyorum. Teşekkürler Dermadolin!


Sponsor yazılarımın ilk bölümüne burada son veriyorum, çünkü bir bu kadar daha var ve sizleri sıkmamak adına hepsini bir postta toplamaktansa ikiye bölmeye karar verdim :) Diğer kısmı bir sonraki yazımda olacak, hoşçakalın!






4 yorum:

  1. Hepsi de çok güzelmiş, güle güle kullan cnm ;)
    Bloğunu yeni buldum ve takibe aldım, bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm :) Tabii ki uğrarım, sevgiler...

      Sil