Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

7 Şubat 2015

Neşeli Buluşma Sponsorlarımız #2

Herkese yeniden merhaba!

Dün Neşeli Buluşma sponsorlarımızın bir kısmını sizlerle paylaşmıştım. Şimdiyse geri kalanını paylaşmak istiyorum :)


Bu aslında ilk başta paylaşmam gereken hediyeydi, nedeni ise buluşmadan günler öncesinde Sana Kapak Olsun sitesinin bizlere göndermiş olduğu hediye koduyla siteye girip kendi telefon kaplarımızı tasarlamamız ve kapların bizlere buluşmadan çok önce ulaşmış olması. Ancak ilk yazım biraz daha kişisel bakım ve ev araç-gereçleri üzerine olunca ikinci kısımda yazmak daha doğru geldi. Telefonuma bir türlü kapak beğenip te alamam, şu an sadece tek bir kapağım var. Resim bastırmayı düşündüm ancak bir türlü hayata geçiremedim. Tam yeni kapak almam lazım diye düşündüğüm günlerde Neşeli Buluşma sponsorlarımızdan olan SanaKapakOlsun.com sponsorumuz oldu ve siteye girip en sevdiğim fotoğrafımızla kendi kılıfımı tasarladım :) O kadar hızlı bir şekilde hazırlanıp kargoya verildi ve o kadar çabuk elime ulaştı ki... Bana göre dünyanın en güzel ve en anlamlı kılıfı artık bende :) Bayıldımmm! Ayrıntıları Sevgililer Günü için hediye önerileri yazacağım bir postta yayınlayacağım, teşekkürler Sana Kapak Olsun!


Bir diğer çok özel hediyeyse Dermofua'dan geldi. Etkinlikten günler önce her birimize gönderilen linke tıklayıp, kişiye özel koku testini doldurmamız istendi. Kişiye özel bir çok bilginin yer aldığı testi doldurup gönderdik ve eşi benzeri olmayan, kişiye özel parfümümüz 3 gün içinde hazırlanıp kargoya verildi. İnanılmaz merak ediyordum, biraz da şüpheliydim açıkçası, "Acaba beğenecek miyim?" diye düşündüm. Fakat elime aldığımda önce şık şişesi, sonra da kokusu beni mest etti! En ilginci de, yıllardır yurtdışı seyahatlarimde aldığım ve hiç değiştirmediğim fix parfümüme inanılmaz benzemesi! Bu kadar mı olur! Kesinlikle kişiye özel olduğu gerçek, ayrıntılar bu parfümle ilgili özel yazımda yer alacak. Teşekkürler Dermofua!



Bebak her zamanki gibi bu etkinliğimizde de bizi yalnız bırakmadı. Acı badem kremi dışında tüm hepsini daha önceden severek kullanmıştım. Yine severek kullanacağım, mini el kremimle acil durumlar için makyaj temizleme mendilimi çantama attım bile. Teşekkürler Bebak!



Splat inanılmaz merak ettiğim markalardan biriydi. Son zamanlarda gerek bloggerlarla pr çalışmalarında, gerekse sponsorluklarda çok fazla rastlıyordum. Neşeli Buluşma sponsorlarımızın arasında görünce çok sevindim. Üstelik te hassas dişler için olanı gelmiş ki dişlerimde hassasiyet sorununu fazlaca yaşıyorum. Deneyip yorumlayacağım, teşekkürler Splat!



Cosmed Türkiye bize çok cici bir hediye pakedi yollamış, sunuma bayıldım! Renkli ve esprili bir mesajla birlikte şık bir kutuda yer alan tam boy ve deneme boy ürünler tam da hassas ciltlere yönelik ve bu da bana yaradı, çünkü cildim son günlerde alışılmışın dışında bir hassasiyet gösteriyor. Özellikle yatıştırıcı jelini ve cc kremini kullanmak için sabırsızlanıyorum, teşekkürler Cosmed!


Farmona ürünlerini ilk kez deneyeceğim. Nuxe Reve de Miel dudak balsamının bile yetersiz kaldığı zamanlarda -20 santigrat dereceye kadar koruma vaad eden bu ürünü denemek için sabırsızlanıyorum! Ayrıca el ve tırnak bakım serumu da hoş kokusuyla gönlümü çaldı, çok işe yarayacağından ümitliyim. Yorumlarım blogda yer alacak. Teşekkürler Farmona!



Yıllar yılı geniz etimden bihaber yaşamış ve geç olsa da farkedip aldırmış biri olarak malesef hala ağzım açık bir şekilde uyuma alışkanlığımdan ve horlama rahatsızlığımdan kurtulamadım. Bu da ağzımın kurumasına sebep olup, aldığım nefesin ve uyuduğum uykunun kalitesinin düşmesine neden oluyor malesef. Bu yüzden burun bantlarını denemek isteyip cesaret edemeyen biri olarak bu ürünün hediye gelmesine çok sevindim, mutlaka deneyeceğim. Isıtıcı Bant ta sıklıkla duyduğum bir üründü, özel günlerimde çok fazla rahatsızlık yaşamıyorum ancak yaşadığım zamanlar da olmuyor değil. İşe yarayıp yaramayacağını merak ediyorum doğrusu. Teşekkürler Rituel de Beaute!



Geçenlerde ard arda hem omzumu, hem el bileğimi incittim ve evde deli gibi serinletici, ferahlatıcı jel/merhem aradım. Yok yok yok! Kesinlikle bir evde olması gereken şeylerden biri, ne zaman ne olacağı hiç belli olmaz! Coldfresh Soğutucu Jel ecza dolabımızda hemen yerini aldı, teşekkürler Coldfresh! Pürnem Yeşil Çaylı Yoğun Nemlendirici Bakım Kremi de, cildim için bir türlü uygun nemlendiriciyi bulamadığım şu günlerde denemem için bir alternatif oldu bana. Hakkında güzel yorumlar okudum, o sebeple umutluyum :) Teşekkürler Pürnem! Aloe isimli temizleme sütüyse, bir Bulgar kozmetik firması olan Rosa Impex'in ürünü ve Bulgaristan'ın gülü meşhurdur bilirsiniz. Bulgarca gül "rosa" demek, firmanın da ismini buradan aldığını sanıyorum. Ve kendim sürekli Bulgaristan seyahati yapan bir göçmen kızı olduğum için gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki, orasının doktorları, kozmetiği, özellikle gül içerikli kozmetiği çok çok iyi. Bu sebeptendir ki makyaj temizleme sütlerinden çok misel suları sevmeme rağmen bu ürünü kullanıp yorumlamak için sabırsızlanıyorum. Kokusu daha önce ordan aldığım ürünlerin kokusunu andırıyor, mis gibi ve çok ferah. Teşekkürler Rosa Impex!


Abfen Farma'dan Serkan Bey, o gün hususi bizler için gelip bize ürünleriyle ilgili güzel bir sunum yapmıştı, ancak sunum yaparken bizlere göstermek içine rastgele eline aldığı ürünler benimkiler olunca sunumdan sonra masanın üzerinde kaldı ve ben bunu ancak eve döndüğümüde fark edebildim :) Neyse ki pazar günü Neşe'ciğimle bir araya geleceğiz ve onda kalan hediyelerimi bana ulaştıracak, o yüzden şimdilik kendi çektiğim fotoğrafları ekleyemesem de internet sitelerinden aldığım resimlerini sizlere göstermek istedim. Nasorinse nazal burun yıkama aparatlarından; hem yetişkinler hem de çocuklar için olmak üzere iki adet geldi ve yanında burnumuzu silmekten dolayı oluşan tahrişi önleyici merhemi, alışkanlık yapmadan burun akıntısını gideren spreyi ve bebekler için burun temizleyici aspiratörü de vardı. Özellikle yıllar yılı nazal burun yıkama işlemini tuzlu su ve şırınga ile yaparak genizlerini temizleyen biri olaraktan bu ürünleri ayrıntılı olarak başka bir postta ele almak istiyorum. Teşekkürler Abfen Farma!


Bu cici tablo, PlusCanvas'tan gelen ikinci tablom ve yine çok beğendim! Diğeri gibi bu da çeyize kaldırıldı tabii ki :) PlusCanvas'ta boy boy, çeşit çeşit tablolardan ister birini seçin, isterseniz de kendi tablonuzu kendiniz tasarlayın! Sevgililer Günü kapıdayken güzel bir alternatif olabilir. Teşekkürler PlusCanvas!


Sponsorlarımız arasında bir de böyle bir güzellik vardı :) Boynumu süsleyen rose gold tondaki bu kalpli ışıl ışıl kolye, bizlere Modalina'nın hediyesi. Teşekkürler Modalina!



Çoraplar bir bir çeyize eklenmeye devam ediyor! Bu cici file çorap için teşekkürler Atesligiyim!



Ve son olarak blogger dostu Yalı Spor'un cici hediyesiyle sponsorlar yazımın ikinci kısmını da bitiriyorum. Buluşmadan önce kıyafet bedenlerimiz istenmişti, demek ki Puma'nın bu capcanlı renkli tişörtleri içinmiş :) Bu rahat tişört spor yaparken taytımın üstüne giymek için ideal! Teşekkürler Yalı Spor!


Tüm sponsorlarımızı sizinle paylaşıp tek tek teşekkür ettikten sonra, bir etkinlik faslını daha böylece noktalamış oluyoruz :) Ben de önümüzdeki günlerde kendimce bir şeyler organize etmek istiyorum, bakalım, kısmet :) Bir sonraki etkinlikte görüşmek üzere, hoşçakalın!




2 yorum: