Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

11 Şubat 2015

Nivea Duşta Vücut Kremi | Kakao Keyfi

Herkese merhaba!

Yılbaşında Nivea'dan harika bir paket aldım. Severek kullandığım ve merak ettiğim bakım ürünlerinden oluşan pakedin içinden, uzun zamandır denemek istediğim meşhur Duşta Vücut Kremi de çıkınca oldukça sevindim.


Duşta Vücut Kremi yeni çıktığında çok dikkatimi çekmişti, hakkında o kadar güzel yorumlar okudum ki mutlaka almam gereken bir parça haline dönüştü benim için. Fakat ne zaman almaya niyetlensem o an yanımda olan arkadaşım ne kadar gereksiz olduğundan, boş yere masraf olduğundan bahsederek beni vazgeçirdi. Ben de hep almayı erteledim, ama içten içe hala aklım kalmıştı. Derken bu harika yılbaşı pakedinin içinden çıktı ve hemen kullanmaya başladım.


Aslında kakaoluymuş, vanilyalıymış, çilekliymiş, bu tarz aromalı banyo ürünlerini, kremleri vs hiç sevmem, bu sebeple ürünü ilk gördüğümde kokusundan hoşlanmayacağımı düşündüm. Kapağını açıp kokladığımdaysa o kadar da yoğun ve bayıcı bir kakao kokusuyla karşılaşmadığım için sevindim. Normal/kuru ciltler için olması da benim için uygun oldu, çünkü kışın bile fazla kuruluk problemi yaşamadığım bir cildim var, hatta çoğu zaman nemlendirici krem kullanmıyorum bile. 


Yapısı normal bir nemlendirici krem ve balsam arası bir yoğunlukta. Kullanımı inanılmaz pratik. Reklamlarından da bildiğimiz gibi normal bir şekilde yıkanıp durulandıktan sonra kremi ıslak vücudumuza uygulayıp, tekrar durulanıyoruz, bu kadar! Duştan sonra kremlenip vücudunu nemlendirmeye üşenen kişiler için biçilmiş kaftan. İlk kullandığımda ayarlayamayıp biraz bol kepçe kullandım, ancak az bir miktarı bile vücudunuzun büyük bir bölümüne yetiyor, siz benim gibi israf yapmayın :) Ayrıca görseldeki banyo lifi tamamen dekor amaçlıdır, onunla değil ellerimle uyguluyorum, nihayetinde bu köpüren bir duş jeli değil, bir krem :) Ve asıl değinmek istediğim konu; kokusu! Beğenmeyeceğimi düşünen ben, kapağını açıp kokladığımda kokusunu tam olarak alamamışım, Allah'ım o nasıl mükemmel bir koku! Bayıldımm, bütün duyularımı açtı, banyodan çıkmak istemedim :) Yazın güneşlendikten sonra vücudumu serinletip yatıştırmak amacıyla kullandığım after sun sütler gibi kokuyor, mis mis! 

Ve tabii ki nemlendirmesi... Ürün, özel formülü ile nemi ıslak cilde hapsedeceğini  ve 24 saat etkili nemlendirme sağlayacağını vaad ediyor. Yorumları okuduğumda abartıldığını düşünmüştüm ama gerçekten çok çok iyi. Daha bornozumu çıkarır çıkarmaz farkettim cildimdeki kadifemsi yumuşaklığı. Kollarıma bakmaya, dokunmaya doyamadım resmen, tüm vücudum pürüzsüz ve yumuşacık oldu! En güzeli de kokusunun uzun süre kalıcı olması ve vaad ettiği gibi sağladığı nemin 24 saat sonrasında bile hissedilmesi. Ertesi sabah dokunduğumda bacaklarımda hala ipeksi bir yumuşaklık vardı, bayıldım! 

*Küçük bir not; etkisini bu kadar uzun ve yoğun hissetmemin sebebi cildimin zaten pek fazla kurumaması da olabilir, eğer cildiniz çok kuruyorsa sizde bu kadar uzun süre etkili olmayabilir :)


İçeriği bu şekilde. Parfüm var, alkol var, ancak ben şahsen çok zararlılar olmadığı sürece içeriğe pek takılan biri değilim, açıkçası çoğunun ne olduğunu da bilmiyorum. Ama yine de duyarlı olanlar olabilir diye bunu da eklemiş olalım. Ayrıca ufak bir not; durulanırken sanki arındıramıyormuş gibi kaygan bir hisse kapılabilirsiniz, hiç dert etmeyin, bornoz ve kıyafetlerinizde hiçbir kalıntı, iz bırakmıyor ve zaten bornozunuzu çıkarıp giyinene kadar çoktan emilerek yerini kadife yumuşaklığına bırakmış oluyor.

Çok çok memnun kaldığım ve bittikçe tekrar tekrar alacağım bir ürün oldu kendisi. Nivea'ya bu tatlı hediyesi için tekrar teşekkür ederim. Duşta Vücut Kremi'ne Watsons, Gratis ve büyük marketlerde 13-15 tl arası bir fiyata sahip, indirimlerde daha uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz. Öneririm!

Bol bakımlı günler dilerim, hoşçakalın :)



2 yorum:

  1. Mis gibi kakao kokusuna bayılırım denemek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisiniz, mükemmel bir ürün :)

      Sil