Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

21 Şubat 2015

Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası

Herkese merhaba!

Kaşlarımız, yüzümüzün ifadesini belirleyen en önemli yerimiz aslında. Kaşlarımızı indirip kaldırdığımızda veya çattığımızda duygularımızı açıkça dışa vurabiliyor, belli edebiliyoruz. Sadece mimiklerle de değil, kaş şekli ve kalınlığı da yüz ifadesini oldukça değiştirebiliyor. Hayatım boyunca kaşlarımı kendim şekillendirdim, sadece bir kez şekli bozulduğu için kuaföre gittim ve yıllardır doğal olarak kullandığım baş kısımlarını o kadar inceltti ki, resmen kaşlarım çatıkmış bir gibi bir görünüm oluştu. Malesef tekrar uzayana dek fotoğraflarda bile kızgın bir yüz ifadesi takınmışım gibi çıktı, bir daha da tövbe ettim zaten...

Benim kaşlarım kendiliğinden ince bir yapıya sahip, yıllar yılı sadece altlardan çıkanları toparlayıp şekil vermekten başka bir şey yapmadım, ancak bir ara ciddi anlamda incelttim ve bana hiç yakışmadığını farkedip doğal kaş modası da patlayınca haftalarca sarımsak sürerek kalınlaştırmaya çalıştım. Kalınlaşmasına kalınlaştılar evet, ama arada boşluklar kaldı. Bunun üzerine çeşitli kaş ürünlerine yönelmişken, ülkemize yeni giriş yapan renkli kaş maskarasını da denemeden olmaz dedim ve yılbaşı indiriminde aldım.


Ürün ülkemize 3 renk olarak gelmiş. Açıktan koyuya doğru olan Blonde, Brown ve Dark Brown seçeneklerinden ben tercihimi Blonde olanından yana kullandım. Açık kumral olduğum ve saç uçlarım sarı boyalı olduğu için kaşlarıma en güzel uyum sağlayan bu oldu. 


Küçücük bir maskara bu. Fırçası normal maskaralardan daha ufak, kaşta daha rahat ve pratik uygulama sağlıyor. İlk açıldığında tüm maskaralar gibi biraz ıslak olduğu için fırçaya fazla gelip kaşta kalıntı bırakabiliyor, ancak birkaç kullanımdan sonra kıvamı yerine oturuyor. 


Rengi işte bu şekilde. Açıkçası pek te bayıldığım bir ürün olmadı kendisi, daha pratik olur ve doğal durur diye denemek istemiştim ancak kaş kalemini tercih ederim. Kaşlarımın rengini kırıp doğal bir görünüm veriyor ve güzelce sabitliyor evet, ama kaşlarım çok seyrek olduğu için doldurması bana yeterli gelmedi. Fırçasını kenarlara sürtüp iyice süzmeniz gerek, zira ürünün süzme kısmı pek başarılı değil ve fırçaya biraz fazla ürün gelebiliyor, bu da kaşlarınızda açık renkli kalıntılara sebep olabiliyor. İlk sürdüğünüzde yanlışlıkla kaşlarınıza dokunursanız etrafa ve giysilerinize bulaşabiliyor, bu yüzden en iyisi birkaç dakika kurumasını beklemek. Ayrıca ilk sürüldüğünde o katı ve gergin his, ürün kuruyup pudralaştıktan sonra geçiyor ve bir daha hissedilmiyor. Kaşları sertleştirmiyor, kalıcılığıysa oldukça iyi.

Bunun dışında söyleyebileceğim pek bir şey yok. Kaşımın doğal halini ve bu ürünle boyanmış halini de kolajlayıp yan yana koymak istiyordum ancak, çektiğim 8-10 fotoğraf arasından hangileri doğal hangileri boyanmış hali fark bile edemediğim için koymadım. Açıkçası benim için oldukça gereksiz bir ürün oldu, kaş kalemine devam edeceğim.

Eğer denemek isterseniz Watsons'larda 12-13 tl civarında bulabilirsiniz, bu arada almak için indirimi bekliyorsanız indirimlere dahil olmadığını da söyleyeyim.

Hoşçakalın!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder