Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

8 Şubat 2015

Sevgililer Günü Hediye Önerileri | Dermofua Kişiye Özel Parfüm

Herkese mutlu pazarlar!

Biz aşıkların sabırsızlıkla beklediği, sevgilisi olmayanların ise nefret ettiği 14 Şubat Sevgililer Günü'ne bir haftadan az zaman kaldı :) Şahsen ben, Sevgililer Günü'nü oldukça anlamlı bulan, ama illaki hediye alınması gerektiğine anlam veremeyenlerdenim. Ancak illa ki hediye almak istiyorsam, sırf hediye almış olmak için gidip aklıma ilk geleni almaktansa, maddiyattan çok maneviyata önem veririm, ucuz ama anlamlı, özel birşey düşünmeye çalışırım. Çok fazla para harcamayı da doğru bulmam, sadece özel birşey olmasını isterim. Bu bazen kendi ellerimle hazırladığım bir çizgi roman, bir yağlı boya tuval bile olabilir :) Elbette aşıklara her gün Sevgililer Günü, ama bence o gün bir nebze daha özel, daha anlamlı, bu bence su götürmez bir gerçek :)

Fakat ben bugün sizlere bambaşka bir hediye alternatifinden bahsetmek istiyorum. Hem uygun fiyatlı, hem de çok özel bir hediye. Hiç kimsede eşi benzeri olmayan, sadece sevdiğinize özel bir parfüm... Kulağa harika geliyor değil mi?


 Dermofua Kişiye Özel Parfüm ile; Neşeli Buluşma'da sponsorumuz olmasıyla tanıştım. Buluşmadan günler önce internet sitelerindeki kişiye özel koku formunu doldurup gönderdim ve parfümüm çok kısa bir sürede hazırlanıp kargoya verildi. Açıkçası aklımda sorular yok değildi; "Ne kadar kişiye özel olabilir ki? Acaba beğenir miyim?" diye düşünüyor, inanılmaz merak ediyordum. Buluşma günü gelip te hediyelerimiz elimize ulaştığında, öncelikle şişesine vuruldum. Sizce de dünyaca ünlü parfümlerin şişelerine taş çıkarmıyor mu :) 

Kapağını açıp kokladığımdaysa ufak çaplı bir şok yaşadım diyebilirim. Yıllardır Türkiye'de bulunmayışı sebebiyle her Bulgaristan seyahatimde ikişer üçer stokladığım, inanılmaz sevdiğim parfümümün tıpatıp aynısı! İşte o zaman bu "Koku Formu" olayının öylesine olmadığını, adamların birşeyi bilip te yaptığını anladım! Cidden formda doldurduğum bilgiler aracılığıyla benim zevkime, tarzıma, beğenime en yakın parfümü hazırlayıp göndermişler. Kaç gündür diğer parfümlerime elim gitmez oldu, çok severek kullanıyorum ve oldukça kalıcı!

Eğer aklınızda sevgiliniz için hala bir hediye fikri yoksa, şiddetle öneririm. BURAYA tıklayarak siteye ulaşabilir, ürünleri inceleyebilirsiniz!


Ve okla gösterdiğim Kişiye Özel Koku Testi'ne tıklayarak forma ulaşabilir, sevdiğinizin bilgilerini girip sadece ona özel, eşi benzeri olmayan parfümü yaratabilirsiniz! Çok hızlı bir şekilde hazırlanıp kargoya verildiği için de henüz önümüzde altı gün varken gönül rahatlığıyla sipariş edebilirsiniz. Ayrıca Dermofua'da daha birçok markanın ürünlerine ulaşabilir, gayet güzel indirimlerle sahip olabilirsiniz.

Bu anlamlı ve çok özel hediyesi için Dermofua'ya tekrar teşekkürlerimi iletiyorum. Parfümüm sadece bana özel ve başka hiç kimsede yok! Bu bile kendimi iyi hissetmemi sağlıyor :)

Hoşçakalın!



 





2 yorum:

  1. "Kişiye özel parfüm" kulağa çok hoş geliyor. Siteyi hemen incelemeye aldım bizi böyle değişik ve güzel ürünlerle buluşturduğun için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek rica ederim, yararlı olabildiyse ne mutlu bana :)

      Sil