Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

9 Şubat 2015

Sevgililer Günü Hediye Önerileri | SanaKapakOlsun Kişiye Özel Telefon Kabı

Merhabalar!

Dünkü yazımda, Sevgililer Günü'nün benim için olan anlamından bahsetmiştim, hatırlamak isterseniz TIK TIK. Bu yüzden ben yine aynı mantıkla önerilerime devam ediyorum. Yine eşi benzeri olmayan, anlamlı ve özel bir hediyeden bahsedeceğim sizlere. Hergün, her saniye elimizden bir an olsun düşmeyen, en çok kullandığımız eşyamız olan cep telefonumuzun olmazsa olmazı telefon kapları, ancak öyle sıradan, her yerde bulabileceğiniz türden değil, sizin tasarladığınız bir telefon kabı...


Yine Neşeli Buluşma sponsorlarımızdan biri olan SanaKapakOlsun.com sitesi, bunun için biçilmiş kaftan. Telefonuma bir türlü kapak beğenemiyor, kullanmakta olduğum eski kılıfımla idare ediyordum. Resim bastırmayı ve kendime özel bir kapak tasarlamayı düşünmüş ancak bir türlü hayata geçirememiştim. Bunun üzerine buluşmamızdan birkaç gün önce hediye kuponu geldiğinde, siteye girip telefonumun markasını, modelini seçtim ve istediğim renkte telefon kabına, sevdiceğimle en sevdiğim fotoğrafımızı yapıştırarak kendi kabımı tasarladım. Gece tasarladığım siparişim, ertesi gün hazırdı ve kargoya verildi, ikinci günde de elime ulaştı. Öncelikle hızına, sonrasında da kalitesine hayran kaldığım telefon kabım artık sadece bana özel ve bir benzeri daha yok :)

Öncelikle piyasadaki birçok kapağın aksine bu ürün telefonumla birebir uyumlu ve tamamıyla yerine oturdu. Ayrıca basılan resim kalitesi görselde de görebileceğiniz gibi çok çok iyi. Çözünürlüğünde, renginde veya kalitesinde hiçbir düşme yok. Ayrıca da ne kadar orantılı, özenli ve düzgünce basıldığına dikkat çekmek istiyorum, çünkü aksi durumlarla ve özentisiz işlerle bayağı karşılaştım. Kapak plastiğiyse bildiğimiz plastiklerden çok farklı, kadife gibi mat bir dokusu var ve dokunmaya doyamıyorum!

Eğer sizde Sevgililer Günü için sevdiğinize ne alacağınızı hala kestiremiyor ve özel birşey olmasını istiyorsanız, tavsiyemdir. 125 farklı telefon ve tablet modeline uygun kapak çeşidi, Genç Turkcell'lilere özel 1 alana 1 bedava kampanyası ve ücretsiz kargosu, Passolig kart kullanıcılarına özel %40 indirim seçenekleriyle çok cazip bir hediye alternatifi olduğunu düşünüyorum. Üstelik alışverişlerinizde ekran filmi hediyeli!

SanaKapakOlsun.com sitesine bu özel hediyesi için bir kez daha teşekkür ederim. Kendisi en favori kapağım oldu ve asla değiştirmeyi düşünmüyorum :) BURAYA tıklayarak siteye ulaşabilir, ürünleri inceleyebilir, müşterilerin tasarladıkları kapakları ve yorumlarını görebilirsiniz. 

Hoşçakalın!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder