Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

16 Şubat 2015

Sevgililer Günü İndirimi Alışverişi | Watsons

Herkese merhaba!

Artık ihtiyaç dışında pek birşey almamaya, alacaklarımı da sadece indirim dönemlerinde almaya dikkat ediyorum. İlk blog açmanın ve yepyeni ürünlerle tanışmanın verdiği heyecanla son yıllarda biraz har vurup harman savurdum diyebilirim, ancak artık tutumlu olmaya, kullandığım ürünüm bitmeden yenisi almamaya, stok yapmamaya, sadece ihtiyaçlar dahilinde alışverişimi yapmaya karar verdim. Yılbaşı indiriminde de ihtiyaçlarımın çoğunu yüklü bir faturayla gidermiştim, ee Neşeli Buluşma'da da bir sürü hediye geldi, bana da bu indirimde sadece biten ürünlerimi almak düştü :)


İşte benim indirim alışverişim. Evet, sadece bu kadar! Rimelim kurumaya yüz tuttu ve elimde başka rimel olmadığından tercihimi yine favorim olan One by One'dan yana kullandım. Deodorantım az kalmıştı, yine en sevdiğimi aldım. Ve son olarak yılbaşı indiriminde aldığım Loreal çift fazlı göz makyajı temizleyicimin iğrenç kapak tasarımı dolayısıyla (TIK TIK) her kullanışımda yarısının yere dökülmesi sebebiyle erkenden bitmesi yüzünden yeni bir göz makyajı temizleyicisine ihtiyacım vardı, ben de bu kez tercihimi Maybelline'den yana kullandım. Yaptığım araştırmalar sonucu çift fazlı temizleyiciler arasında en güzel yorumları bu ürün hakkında okudum. Umarım memnun kalırım, yoksa yeni markalar denemeye devam edeceğim. 

Ben 3 parçadan oluşan minik alışverişimin tamamını Watsons'tan yaptım, açıkçası indirim oranları beni hiç memnun etmedi. Özellikle Gratis'te indirim filan resmen yalandı, The Balm yine %40 oranındaydı ve ben aklımda olan iki parça ürünü Kadınlar Günü indirimine erteledim. Neye elimi attıysam hepsi Watsons'takinden daha pahalıydı, ben de hiç bir şey almadan çıktım. Watsons'ta da çok harika değildi indirimler, makyaj temizleyiciyi %30 indirimle 12 küsur liraya aldım mesela, en azından %40 olabilirdi diye düşünüyorum. Rimeli de 15 küsur liraya aldım. 

Deodorantların uçuk fiyatlarınaysa şoktayım! Normal zamanda resmen 10 tl olmuş bir deodorant! Ayda iki kutu bitirdiğim düşünülürse her ay taksit öder gibi 20 tl sadece deodorantlara gidiyor, nerede benim diğer ihtiyaçlarım! İndirim zamanlarında 7.99 liraya aldığıma şükreder oldum resmen! 

Üç parça şeye toplamda 36 küsur tl ödeyip çıktım. Kadınlar Günü indirimine dek bir daha uğramayı düşünmüyorum.

Hoşçakalın!



1 yorum:

  1. Merhaba aldıklarını güzel günlerde kullan ben bu indirimde hiç kozmetik ürünü almadım gratis watsonsada bakmadım aslında ihtiyacım olan bir kaç parça ürün vardı ama çok kalabalık olması sebebiyle alışveriş merkezini terk ettim tüketim çılgınlığı yaşıyoruz sadece nine westten bot aldım hepsi bu kadar sinir olduğum nedense indirim deyip insanları kandırmaları kış başında bot 270 tl idi alırken bide baktım ki 450den 128'e düşmüş resmen yalan etiket oyunu herşey çok pahalı canım indirim tamamen yalan sevgiler.

    YanıtlaSil